Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Aika mauton kommentti eilen satuhäissä...
08.04.2006 |
Kun juontaja sanoi Anun ja Terhin vihkitilaisuudessa " kohta nähdään tyttöpusuja" ja hymyili vielä päälle :/
Eihän se sano muissakaan ohjelmissa, että kohta nähdään tyttö-poikapusuja/heteropusuja.
Kommentit (2)
Miksi ihmeessä ei saisi sanoa tyttöpusuja? Tai udella hääyön vietosta? Olisiko tällaisiin seikkoihin kiinnitetty huomiota, jos kyseessä olisi ollut heteropari? Tuskinpa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
käykää lukemas...