Seksi loppui, kuinka pian erota?
Tilanne on se että avioliitosta on seksi loppunut. Kuinka pian voi erota?
Kommentit (65)
Te jotka sanotte että ilman seksiä ette halua suhteeseen jäädä, teiltä puuttuu Jeesus Kristus elämästänne täyttäen hengelliset ja sielulliset tarpeenne. Lihallisilla haluilla ei täytetä hengellisiä ja sielullisoa tarpeita vaikka kuinka niin haluaa väittää, jokainen tietää silti sisimmissään ettei se pidä paikkaansa.
Entisenä seksi addiktina voin sanoa että seksi ei tuonut tyydytystä elämään, se ei antanut rakkautta joka kestäisi muutenkin kuin seksin ajan. Jeesukselta saatu rakkaus on sitä mitä tarvitsemme, jotta voimme rakastaa muitakin. Avioliitossa seksi ei saa olla asia johon keskitytään, se vie silloin keskittymisen siitä rakkaudesta ja oikeellisuudesta jossa tulisi elää. Seksi on vain tapa näyttää rakkautta, seksi ei siis itsessään ole rakkautta. Jos kokee saavansa rakkautta vain seksissä, silloin ei rakkautta ole oikeasti suhteessa tai sitä ei muuten näytetä. Naisena tämä on saanut minutkin masennuksen partaalle luullen että tarvitsen seksiä tunteakseni rakkautta. Väärässä olin ja kun Jeesus saapui elämääni, tunsin kuinka olin kaikki ajat ollutkin vain vailla sitä ehdotonta rakkautta joka tulee Jeesukselta Kristukselta. Kääntykää hänen puoleen siis missä tahansa ongelmassa. Siunausta ja rauhaa teille. Pahoittelut pitkästä viestistä, mutta toivon että jaksatte lukea.
Vierailija kirjoitti:
Mies ilmoitti etten enää kiinnosta häntä seksuaalisesti.
Ap
Se oli siinä sitten. Eron voi ottaa heti tuon lauseen päättymisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka sanotte että ilman seksiä ette halua suhteeseen jäädä, teiltä puuttuu Jeesus Kristus elämästänne täyttäen hengelliset ja sielulliset tarpeenne. Lihallisilla haluilla ei täytetä hengellisiä ja sielullisoa tarpeita vaikka kuinka niin haluaa väittää, jokainen tietää silti sisimmissään ettei se pidä paikkaansa.
Entisenä seksi addiktina voin sanoa että seksi ei tuonut tyydytystä elämään, se ei antanut rakkautta joka kestäisi muutenkin kuin seksin ajan. Jeesukselta saatu rakkaus on sitä mitä tarvitsemme, jotta voimme rakastaa muitakin. Avioliitossa seksi ei saa olla asia johon keskitytään, se vie silloin keskittymisen siitä rakkaudesta ja oikeellisuudesta jossa tulisi elää. Seksi on vain tapa näyttää rakkautta, seksi ei siis itsessään ole rakkautta. Jos kokee saavansa rakkautta vain seksissä, silloin ei rakkautta ole oikeasti suhteessa tai sitä ei muuten näytetä. Naisena tämä on saanut minutkin masennuksen partaalle luullen että tarvitsen seksiä tunteakseni rakkautta. Väärässä olin ja kun Jeesus saapui elämääni, tunsin kuinka olin kaikki ajat ollutkin vain vailla sitä ehdotonta rakkautta joka tulee Jeesukselta Kristukselta. Kääntykää hänen puoleen siis missä tahansa ongelmassa. Siunausta ja rauhaa teille. Pahoittelut pitkästä viestistä, mutta toivon että jaksatte lukea.
Ok. Onks se Jeesus Tinderis ja saaks siltä, vaik onkin lihava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika niukkaa informaatiota, vaikea ottaa kantaa asiaan. Jos kommunikaationne on tuolla tasolla, niin jotain muutakin on pielessä kuin vain miehen lopahtaneet halut. Onko hän sanonut syytä siihen, miksei halua seksiä kanssasi? Onko tilanteelle mitään tehtävissä, onko hän sanonut sitä? Miten kauan suhteen seksittömyys on jatkunut?
Mies ei vain pidä minua seksuaalisesti kiinnostavana eikä muutenkaan, lisäksi tuntuu siltä että mies ärsyyntyy välillä kaikesta mitä sanon tai teen. Tuntuu myös siltä että olen miehen psyykkisten ongelmien kaatopaikka. Ap
Lähtisin. Kerran tuon kokeneena toista kertaa ei tule enkä jäisi paikoilleni ihmettelemään mahtaako asiat muuttua, mitä jos itse muutun jne. Kun toista ei kiinnosta, sitä ei silloin kiinnosta ja kamppailu on turhaa. Jos toista kiinnostaa, olisi motivaatiota korjata askelmerkkejä.
Kyllä tässä puhutaan ennemmin viikoista kuin kuukausista. Tarvitsen seksiä tunteakseni itseni rakastetuksi ja halutuksi.