Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi loppui, kuinka pian erota?

Vierailija
23.10.2017 |

Tilanne on se että avioliitosta on seksi loppunut. Kuinka pian voi erota?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku SYY miehelläsi tuohon kommenttiin on, etkä vain kerro sitä tänne.

Vierailija
42/65 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaako mies jatkaa vai erota, onko teillä keskusteluyhteyttä? Onko kiinnostusta pariterapiaan? Jos miestä ei kiinnosta jatkaa suhdetta eikä hakea apua niin eiköhän se ollu sitten siinä.

Ei mies halua erota nyt, lastenkaan takia. Seksistä ei halua keskustella lainkaan, muista asioita kyllä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika niukkaa informaatiota, vaikea ottaa kantaa asiaan. Jos kommunikaationne on tuolla tasolla, niin jotain muutakin on pielessä kuin vain miehen lopahtaneet halut. Onko hän sanonut syytä siihen, miksei halua seksiä kanssasi? Onko tilanteelle mitään tehtävissä, onko hän sanonut sitä? Miten kauan suhteen seksittömyys on jatkunut?

Mies ei vain pidä minua seksuaalisesti kiinnostavana eikä muutenkaan, lisäksi tuntuu siltä että mies ärsyyntyy välillä kaikesta mitä sanon tai teen. Tuntuu myös siltä että olen miehen psyykkisten ongelmien kaatopaikka. Ap

Okei, nyt aukeaa vähän enemmän... Mutta miksi laitoit otsikkoosi mahdollisen eron syyksi asian prioriteettilistalta kohdasta 5-8...?

(-Mies ei pidä minua kiinnostavana, -Mies ärsyyntyy kaikesta mitä sanon, -Mies ärsyyntyy kaikesta mitä teen, -Mies dumppaa ongelmansa minun niskaani) 

Vierailija
44/65 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas joku provo röllykkäjuttu. Pihdataan tietoa, että saa venytettyä ketjua mahd pitkään.

Vierailija
45/65 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, ei pahalla, mutta kirjoituksistasi päätellen voisi sanoa, että lastentekemisen jälkeen olet antanut itsesi rupsahtaa. Et vain halunnut vastata noihin muutamaan kysymykseen...

Toki olen vanhentunut mutta en todellakaan ole antanut itseni rupsahtaa. Painan saman verran kuin ennen lapsia, meikkaan töihin joka päivä, harrastan säännöllisesti liikuntaa ja painoindeksi 20. Ap

Älä nyt tällaiaiin kysymyksiin edes vastaa. Miehessä se vika on, jos ei seiso.

Vierailija
46/65 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, ei pahalla, mutta kirjoituksistasi päätellen voisi sanoa, että lastentekemisen jälkeen olet antanut itsesi rupsahtaa. Et vain halunnut vastata noihin muutamaan kysymykseen...

En ole ap, mutta minusta tuo ei ole tässä varsinaisesti oleellista. Ei kyse ole syyllisten etsimisestä vaan siitä, kannattaako jatkaa suhdetta jossa kumppani ei halua seksiä. Sen päätöksen kannalta on täysin yhdentekevää, haluaisiko kumppani enemmän jos ap olisi toisenlainen, koska ap ei ole.

Vierailija
47/65 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko toinen osapuoli tietoinen siitä, ettei seksittömyys ole hyväksyttävää, ja onko hän sitoutunut ratkaisemaan ongelmaa yhdessä kanssasi?

Jos on, ja parisuhde on muuten hyvä, en eroaisi ollenkaan, vaan pyrkisin työstämään asiaa. Jos taas ei ole, antaisin toiselle kuukauden tai pari sulatella tätä asiaa ja ymmärtää, että tilanne on tosiaan kestämätön. Sen jälkeen mitään oivalluksia tuskin tulee, ja tuhlaat vain aikaasi.

Miten voit "työstää" sellaista tilannetta, jossa toinen ilmoittaa, että et seksi välillämme on loppu slut?

Totta kai jokainen täyspäinen ihminen yrittää tuollaisessa tilanteessa selvittää, onko tilanne ihan oikeasti lopullinen ja onko asialle mitään tehtävissä ja tekee päätöksensä vasta sitten. Jos tilanne kuitenkin on lopullinen ja toisella osapuolella edelleen tarvetta säännölliseen läheisyyteen ja seksiin, niin eihän silloin ole mitään toivoa jatkon kannalta, vaikka suhde muuten olisi kuinka hyvä. 

Luepa tuo lainaamasi viesti uudelleen. Ajatuksella.

Vierailija
48/65 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ilmoitti etten enää kiinnosta häntä seksuaalisesti.

Ap

No ehkä miehellä on toinen.

Vierailija
49/65 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne on se että avioliitosta on seksi loppunut. Kuinka pian voi erota?

Tämän kysymyksen annat sitten Vauva av.n korkeatasoisen ja asiantuntevan raadin ratkaistavaksi?

😁👍😁👍😁

Vierailija
50/65 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta 3 kuukautta 11 päivää 13 tuntia 29 minuuttia on vastaus.

Olepa hyvä.

Se oli vihkikaavassa sanottu, etkö muista?

Vierailija
51/65 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että ap on irrottanut asiayhteydestä lauseen, jota on alkanut paisuttelemaan.

Vierailija
52/65 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seksiä muutaman kerran vuodessa. Ollaan todella onnellisia eikä tulisi mieleenkään erota kummallakaan.

Vierailija
53/65 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on seksiä muutaman kerran vuodessa. Ollaan todella onnellisia eikä tulisi mieleenkään erota kummallakaan.

Oletko varma että suhteen toinenkin osapuoli on onnellinen? Tai ettei käy panemassa jonkun toisen kanssa?

Vierailija
54/65 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika niukkaa informaatiota, vaikea ottaa kantaa asiaan. Jos kommunikaationne on tuolla tasolla, niin jotain muutakin on pielessä kuin vain miehen lopahtaneet halut. Onko hän sanonut syytä siihen, miksei halua seksiä kanssasi? Onko tilanteelle mitään tehtävissä, onko hän sanonut sitä? Miten kauan suhteen seksittömyys on jatkunut?

Mies ei vain pidä minua seksuaalisesti kiinnostavana eikä muutenkaan, lisäksi tuntuu siltä että mies ärsyyntyy välillä kaikesta mitä sanon tai teen. Tuntuu myös siltä että olen miehen psyykkisten ongelmien kaatopaikka. Ap

Minä olen ajatellut, että parisuhteessa tuetaan toinen toistaan niissä elämän alamäkivaiheissa. Jos miehelläsi on mielenterveysongelmia ja syö psyykenlääkkeitä jotka vie halut (tämä on ihan yleistä tietoa) niin sinä olet jo avioeroa hakemassa, wtf?! Mikset tue miestäsi hänen masennuksessaan etkä tuolla tavalla vain pahenna hänen tilannettaan. Jos on lapsiakin niin todella ihmettelen miten ihmeessä reagoit tuolla lailla. Et ajattele myöskään lapsiasi jotka kärsisivät avioerosta.

Vierailija
55/65 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ajatellut, että parisuhteessa tuetaan toinen toistaan niissä elämän alamäkivaiheissa. Jos miehelläsi on mielenterveysongelmia ja syö psyykenlääkkeitä jotka vie halut (tämä on ihan yleistä tietoa) niin sinä olet jo avioeroa hakemassa, wtf?! Mikset tue miestäsi hänen masennuksessaan etkä tuolla tavalla vain pahenna hänen tilannettaan. Jos on lapsiakin niin todella ihmettelen miten ihmeessä reagoit tuolla lailla. Et ajattele myöskään lapsiasi jotka kärsisivät avioerosta.

Entä minun tarpeeni? Enkö ansaitse mitään hyvää elämääni? Ap

Vierailija
56/65 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mikään pakko nussia jos ei ole lasta hankkimassa.

Vierailija
57/65 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mut sille nyt vaan ei voi mitään että ne lääkkeet vie halut. Voit itse googlettaa niistä SSRI-lääkkeiden vaikutuksista. Lisäksi hänellä vaikka mitä muuta vaikeaa  jos masentunut mieliala ja sinä olet siinä vieressä nyt äijä seksiä ja heti. En yhtään ihmettele miksi mies sinun sanomisista ja tekemisistä ärsyyntyy.  Masturbointikin on yksi vaihtoehto vai mitä ja erilaiset lelut. Et nyt ihan oo varmaankaan vaihtoehdottomassa tilanteessa. Mitä enemmän yrität olla miehesi tukena sitä paremmin hän voi ja saattaa parantua masennuksestaan. Masennuksen syy pitäisi löytää yleensähän se on jotain kiellettyä vihaa jota ei ole saanut purettua kuten työpaikka/koulukiusaamista joskus tai ehkä sinäkin jos noin vähän ymmärrät miestäsi niin sinäkin voit jopa saada masennusta aikaan jos hän ei saa pidettyä arvokkuuttaan vaan liiaksi mukautunut sinun tahtoosi koko avioliiton  ajan. Oletko sellainen kunnon hellapoliisi jonka mielen mukaan koko huusholli toimii.

Vierailija
58/65 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä liittyi ketjun aiheeseen miten? Tässä ei keskustella kahden heikkolibidoisen ihmisen liitosta, vaan yhden haluttoman ja yhden seksiä tarvitsevan liitosta. Silloin se on ongelma. Jos seksittömyys on molemmille ok ei tietenkään ole ongelmaa, mutta ap:n tilanteessa näin ei ole.

Vierailija
59/65 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ansaitset. Sinun ei tarvitse luopua itsestäsi ja perustarpeistasi vain kumppaniasi miellyttääksesi. Sinulla on täysi oikeus erota tai vaatia avointa suhdetta.

Vierailija
60/65 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mut sille nyt vaan ei voi mitään että ne lääkkeet vie halut. Voit itse googlettaa niistä SSRI-lääkkeiden vaikutuksista. Lisäksi hänellä vaikka mitä muuta vaikeaa  jos masentunut mieliala ja sinä olet siinä vieressä nyt äijä seksiä ja heti. En yhtään ihmettele miksi mies sinun sanomisista ja tekemisistä ärsyyntyy.  Masturbointikin on yksi vaihtoehto vai mitä ja erilaiset lelut. Et nyt ihan oo varmaankaan vaihtoehdottomassa tilanteessa. Mitä enemmän yrität olla miehesi tukena sitä paremmin hän voi ja saattaa parantua masennuksestaan. Masennuksen syy pitäisi löytää yleensähän se on jotain kiellettyä vihaa jota ei ole saanut purettua kuten työpaikka/koulukiusaamista joskus tai ehkä sinäkin jos noin vähän ymmärrät miestäsi niin sinäkin voit jopa saada masennusta aikaan jos hän ei saa pidettyä arvokkuuttaan vaan liiaksi mukautunut sinun tahtoosi koko avioliiton  ajan. Oletko sellainen kunnon hellapoliisi jonka mielen mukaan koko huusholli toimii.

SSRI-lääkkeet eivät tietääkseni vie kykyä pitää puolisoa hyvänä ja tuottaa tälle seksuaalista mielihyvää esimerkiksi suuseksiä antamalla. SSRI-lääkkeet saattavat vaikuttaa seksuaaliseen haluun, mutta miehellä ne vaikuttavat todennäköisimmin lähinnä kykyyn laueta seksissä.

Itse masennusta sairastaneena en missään tapauksessa allekirjoita näitä kommentteja, joissa aloittajasta ollaan leipomassa jonkinlaista kotihoitajaa miehelleen. Romanttisesta seksisuhteesta voi toki siirtyä hoitosuhteeseen, mutta todennäköisesti takaisin ei ole tulemista, vaikka masennus hellittäisikin. Huomattavasti parempi on pysyä pariskuntana ja toteuttaa "aviollisia velvollisuuksia" niin hyvin kuin pystyy.

En minä ainakaan haluaisi, että kanssani ollaan vain siksi, että masentunutta ei saa jättää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan