Seksi loppui, kuinka pian erota?
Tilanne on se että avioliitosta on seksi loppunut. Kuinka pian voi erota?
Kommentit (65)
Annat tämän asian kuulostaa siltä, että mies on vaan by the way heittänyt tuon kommentin. Ei varmasti ole. Kyllä te olette keskustelleet tästä asiasta ja jätät kertomatta sen miksi mies niin sanoi.
Syökö miehesi SSRI-lääkkeitä? Ne tappaa monelta halut! Nimim. kokemusta on...
Miten teillä muuten menee? Ei kai tuo ihan puskista tule vaan pakosti liittyy muutakin. Ja vaikuttaa myös eroamiseen miten muuten menee.
Joku kolme päivää voisin ehkä olla ilman.
Vierailija kirjoitti:
Syökö miehesi SSRI-lääkkeitä? Ne tappaa monelta halut! Nimim. kokemusta on...
Syö, mutta ei kai ole haluja tappanut jos ja kun mies masturboi säännöllisesti.
Aika niukkaa informaatiota, vaikea ottaa kantaa asiaan. Jos kommunikaationne on tuolla tasolla, niin jotain muutakin on pielessä kuin vain miehen lopahtaneet halut. Onko hän sanonut syytä siihen, miksei halua seksiä kanssasi? Onko tilanteelle mitään tehtävissä, onko hän sanonut sitä? Miten kauan suhteen seksittömyys on jatkunut?
Vierailija kirjoitti:
Onko toinen osapuoli tietoinen siitä, ettei seksittömyys ole hyväksyttävää, ja onko hän sitoutunut ratkaisemaan ongelmaa yhdessä kanssasi?
Jos on, ja parisuhde on muuten hyvä, en eroaisi ollenkaan, vaan pyrkisin työstämään asiaa. Jos taas ei ole, antaisin toiselle kuukauden tai pari sulatella tätä asiaa ja ymmärtää, että tilanne on tosiaan kestämätön. Sen jälkeen mitään oivalluksia tuskin tulee, ja tuhlaat vain aikaasi.
Miten voit "työstää" sellaista tilannetta, jossa toinen ilmoittaa, että et seksi välillämme on loppu slut?
Totta kai jokainen täyspäinen ihminen yrittää tuollaisessa tilanteessa selvittää, onko tilanne ihan oikeasti lopullinen ja onko asialle mitään tehtävissä ja tekee päätöksensä vasta sitten. Jos tilanne kuitenkin on lopullinen ja toisella osapuolella edelleen tarvetta säännölliseen läheisyyteen ja seksiin, niin eihän silloin ole mitään toivoa jatkon kannalta, vaikka suhde muuten olisi kuinka hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Aika niukkaa informaatiota, vaikea ottaa kantaa asiaan. Jos kommunikaationne on tuolla tasolla, niin jotain muutakin on pielessä kuin vain miehen lopahtaneet halut. Onko hän sanonut syytä siihen, miksei halua seksiä kanssasi? Onko tilanteelle mitään tehtävissä, onko hän sanonut sitä? Miten kauan suhteen seksittömyys on jatkunut?
Mies ei vain pidä minua seksuaalisesti kiinnostavana eikä muutenkaan, lisäksi tuntuu siltä että mies ärsyyntyy välillä kaikesta mitä sanon tai teen. Tuntuu myös siltä että olen miehen psyykkisten ongelmien kaatopaikka. Ap
Meillä on takana seksitöntä suhdetta nyt kolme vuotta, osittain miehen sairauden ja osittain minun masennukseni takia. En ikinä jätä miestäni eikä hän minua. Meillä on niin syvä yhteys 20 vuoden takaa ettei sitä riko mikään eikä kukaan. Tämä on meidän tapamme ja olemme tyytyväisiä siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei vain pidä minua seksuaalisesti kiinnostavana eikä muutenkaan, lisäksi tuntuu siltä että mies ärsyyntyy välillä kaikesta mitä sanon tai teen. Tuntuu myös siltä että olen miehen psyykkisten ongelmien kaatopaikka. Ap
No sitten ei pidä. Ei sille mitään voi. Eli joko
A) pysyt suhteessa lasten takia ja hankit rakastajan
B) eroat
Ousit vastannut, ettei se sun pienen nysän kanssa ole tyydyttävää ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies ilmoitti etten enää kiinnosta häntä seksuaalisesti.
Ap[/quotMinulle kävi näin. Tyttöystävällä alkoi olemaan pääkipuja ja väsymystä jne. Reipas kuitenkin muualla. Keskusteltiin en saanu järkevää vastausta. Haluaako erota, ei halunnut, oliko sutinaa muualla, ei ollut. Ei tiennyt mitä haluaa. 4kk Ilman seksiä ja pyysin keskustelemaan asiasta. Ei taaskaan osannu sanoo mitään ja ei ollut myöskään masentunut. Odotin 2kk ja sitten se ilmotti ettei huvita seksi yhtään. Palo kanssani oli siihen asiaan sammunut. Kysyin mistä johtuu.. Ei ollut kyse mistää hygieniasta tai muustakaan sellasesta.. Se vaan loppu. Mutta halus olla kanssani silti ja ei missään nimessä halunnu erota. Yritin vielä 6-7kk elää siinä mukana ja totesin, että ei mu tarvi elää ilman seksiä. Pakkasin kamat ja lähdin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B) eroat
Kuinka pian? Saman tien, vai annanko miehelle x ajan muuttaa mieltään? Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Testosteroni vaje tai kilpirauhasen vajaatoiminta? Paneminen/runkkaus on lähes luonnollinen pakko. Runkkaako se, vai onko meisseli ihan kaput?
Oletko vittuillut impotenssista tms vanhojen ukkojen hommista, jos sillä on traumat?
Ap, ei pahalla, mutta kirjoituksistasi päätellen voisi sanoa, että lastentekemisen jälkeen olet antanut itsesi rupsahtaa. Et vain halunnut vastata noihin muutamaan kysymykseen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTestosteroni vaje tai kilpirauhasen vajaatoiminta? Paneminen/runkkaus on lähes luonnollinen pakko. Runkkaako se, vai onko meisseli ihan kaput?
Oletko vittuillut impotenssista tms vanhojen ukkojen hommista, jos sillä on traumat?
Kerroin jo että kyllä masturboi. En ole vittuillut impotenssista jota ei ole ollut ikinä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B) eroatKuinka pian? Saman tien, vai annanko miehelle x ajan muuttaa mieltään? Ap
Muuttaa mieltään? Mitä ihmettä? Jos se ei halua nyt, niin ei se halua sua x ajan jälkeenkään.
Haluaako mies jatkaa vai erota, onko teillä keskusteluyhteyttä? Onko kiinnostusta pariterapiaan? Jos miestä ei kiinnosta jatkaa suhdetta eikä hakea apua niin eiköhän se ollu sitten siinä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, ei pahalla, mutta kirjoituksistasi päätellen voisi sanoa, että lastentekemisen jälkeen olet antanut itsesi rupsahtaa. Et vain halunnut vastata noihin muutamaan kysymykseen...
Toki olen vanhentunut mutta en todellakaan ole antanut itseni rupsahtaa. Painan saman verran kuin ennen lapsia, meikkaan töihin joka päivä, harrastan säännöllisesti liikuntaa ja painoindeksi 20. Ap
Ei kai tuossa kommentin takia erota vaan siksi, että toinen ei enää halua.