Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo valittaa kaikesta..

Vierailija
23.10.2017 |

Minulla on tapana mennä suoraa salille töiden jälkeen. Vaimo tekee sillä välin aina ruokaa koko perheelle. Kun olen käynyt salilla, niin en syö enää iltaruokaa, vaan jotain pientä, kuten hedelmiä ym. Vaimon mielestä ei ole oikein, että en edes maista ruokaa ja hänen mielestä minulla on liian terveelliset elämäntavat. Mikä siinä on oikein ongelmana? Miksi naisten on vaikeaa käsittää, ettei mies halua olla kotona tuijottamassa telkkaria ruokalautasen kanssa?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee sinä välillä se ruoka ja päästä vaimo harrastamaan.

No ei vaimo harrasta liikuntaa...

No ei kai harrasta kun mies harrastaa illat pitkät pääksytysten, eihän vaimolle jää aikaa muuhun kuin kotihommiin.

Mitä kotihommia sinä teet koko päivän, tai työpäivän jälkeisen illan? Kello on nyt vähän yli viisi, ja on aikaa roikkua koneella?

Vierailija
42/47 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun istut pöytään toisten kanssa, äläpä otakaan niitä hedelmiä, vaan syö vaimon laittamasta ruoasta salaatti, sehän ei ole lämmintä ruokaa. Näin vaimosi saa osoittaa sinulle kiintymystään kokkaamalla kuten monet tekevät ja sinä osoitat arvostusta vaivannäölle syömällä kokkauksia. Jos teillä on lapsia, lapsetkin oppivat yhteisen ruokailun merkityksen ja sen, että toisten laittamaa ruokaa tulee arvostaa.

Vaimon salaatin syöminen se vasta olisikin kamalaa alistamista. Silloin mies odottaisi mielestänne sitä, että miehelle pitää olla aina salaattia, myös keittopäivinä. Se ei vaan käy sekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä mies se sellainen joka ei töiden jälkeen kotiudu? Koskas lapsias hoidat?

Lapsia ei tarvitse erikseen hoitaa kuin aivan vauva-ikäisenä.

Missä ap mainitsi lasten iät muutenkaan? Voivat olla jo teini-ikäisiä.

Kyllä huomaa että äitylit elää täysin omissa maailmoissaan ja paskavaippakuplissaan.

Vierailija
44/47 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koittakaa nyt ymmärtää, että kaikki eivät syö kahta ateriaa päivässä. Eivät lapset voi määritellä aikuisten ruokailutottumuksia. Se ei tee silti kenestäkään huonoa vanhempaa. Pääasia, että AP istuu pöydässä perheen kanssa. Jos te itse syötte kaksi kertaa niin syökää, mutta kaikki eivät välttämättä edes pysty syömään. Ihme touhua!

Normaali ihminen kuluttaa työnraskaudesta riippuen suunnilleen tietyn määrän kaloreita.  Harva ihminen (ja varsinkin sellainen joka harrastaa liikuntaa) pärjää yhdellä aterialla ja parilla hedelmällä vuorokautta. Suurin osa näistä jotka sanoo. että syövät vain kerran päivässä lämpimän aterian, mussuttavat sitten koko illan jotakin. Parempi olisi tämänkin trollin syödä se ateria siellä kotona tai vaikka vain salaatti sieltä ruokapöydästä. Tämä on siitä poikkeava trolli, että yleensä ne väittää, että vaimo ei viitsi tehdä sitä ruokaa, eikä muutakaan. Mutta onhan tämä vaihtelua. Jotenkin vaan niin huono, ettei nyt innosta enempään kommentointiin. Joten se on moro!

Aloittaja syö luultavasti tuhdimman lounaan, koska tarvitsee energiaa sinne kuntosalille...

Itse syön yhden lämpimän aterian päivässä: aamiaiseksi tuorepuuroa, sitten välipalahedelmä, lounas yhden maissa on yleensä jogurttia chiasiemenillä ja tuoreilla marjoilla, taas välipalahedelmä puoli neljän maissa (yleensä banaani) ja seitsemän tai kahdeksan korvilla se päivän "lämmin ateria". Söisin raskaimman aterian myös lounaaksi jos pystyisin. 

Vierailija
45/47 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän suhde vedä viimeisiään.

Vierailija
46/47 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään syö kahta lämmintä ruokaa, vaikka teen joka päivä lounaan ja päivällisen. Lapset syö päivällisen 11.30 ja mä juon kahvia samassa pöydässä. Päivällinen syödään kaikki, minä mies ja lapsi n.16.30-17.00.

Vierailija
47/47 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2v vanha ketju.

Toivottavasti ap nykyisin syö jo salin jälkeen jotain proteiineja, eikä pelkkiä hedelmiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän