Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo valittaa kaikesta..

Vierailija
23.10.2017 |

Minulla on tapana mennä suoraa salille töiden jälkeen. Vaimo tekee sillä välin aina ruokaa koko perheelle. Kun olen käynyt salilla, niin en syö enää iltaruokaa, vaan jotain pientä, kuten hedelmiä ym. Vaimon mielestä ei ole oikein, että en edes maista ruokaa ja hänen mielestä minulla on liian terveelliset elämäntavat. Mikä siinä on oikein ongelmana? Miksi naisten on vaikeaa käsittää, ettei mies halua olla kotona tuijottamassa telkkaria ruokalautasen kanssa?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun istut pöytään toisten kanssa, äläpä otakaan niitä hedelmiä, vaan syö vaimon laittamasta ruoasta salaatti, sehän ei ole lämmintä ruokaa. Näin vaimosi saa osoittaa sinulle kiintymystään kokkaamalla kuten monet tekevät ja sinä osoitat arvostusta vaivannäölle syömällä kokkauksia. Jos teillä on lapsia, lapsetkin oppivat yhteisen ruokailun merkityksen ja sen, että toisten laittamaa ruokaa tulee arvostaa.

Vierailija
22/47 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee sinä välillä se ruoka ja päästä vaimo harrastamaan.

No ei vaimo harrasta liikuntaa...

Kuka tässä on liikunnasta puhunut, vai oletko niitä, jotka hyväksyvät harrastukseksi vain sen mitä itse harrastaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa nyt ymmärtää, että kaikki eivät syö kahta ateriaa päivässä. Eivät lapset voi määritellä aikuisten ruokailutottumuksia. Se ei tee silti kenestäkään huonoa vanhempaa. Pääasia, että AP istuu pöydässä perheen kanssa. Jos te itse syötte kaksi kertaa niin syökää, mutta kaikki eivät välttämättä edes pysty syömään. Ihme touhua!

Vierailija
24/47 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai harrasta kun mies harrastaa illat pitkät pääksytysten, eihän vaimolle jää aikaa muuhun kuin kotihommiin.

Noniin.. Sähan et asiasta tiedä enempää, joten annapa olla. Oon aina miettinyt, että mikä saa naiset haukkumaan miehiä. No, ei tullut yllätyksenä mitenkään. Sullakin vissiin meni vähä tunteisiin?

Ei mun viestini ollut mikään yleistys "kaikki miehet on just tuollaisia", vaan vastasin sinulle. 

Luetun ymmärtäminen ei selkeästi ole sun vahvuuksiasi.

Vierailija
25/47 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tässä on liikunnasta puhunut, vai oletko niitä, jotka hyväksyvät harrastukseksi vain sen mitä itse harrastaa?

Jos sulla on noin paha olla, niin hae apua.

Vierailija
26/47 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai harrasta kun mies harrastaa illat pitkät pääksytysten, eihän vaimolle jää aikaa muuhun kuin kotihommiin.

Noniin.. Sähan et asiasta tiedä enempää, joten annapa olla. Oon aina miettinyt, että mikä saa naiset haukkumaan miehiä. No, ei tullut yllätyksenä mitenkään. Sullakin vissiin meni vähä tunteisiin?

Ei mun viestini ollut mikään yleistys "kaikki miehet on just tuollaisia", vaan vastasin sinulle. 

Luetun ymmärtäminen ei selkeästi ole sun vahvuuksiasi.

Onko sulla noin paha olla? Voi voi..

Vierailija
27/47 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille parille asiallisille ihmisille vastauksista! En aio lukea enää ketjua.

AP.

Vierailija
28/47 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, mikä ongelma. Ruokaa ei tarvitse tehdä niin paljon tai laittaa loput jääkaappiin, ei pitäisi olla ongelma lapsiperheessä. Varmasti joku sen syö. Kuulostaa vain siltä, että vaimo kokee alemmuutta, jos kerta valittaa nimenomaan terveellisistä elämäntavoista. Ei siitä, että on yksin kotona, kun sinä salilla.

Vierailija
29/47 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä, en mäkään jaksa 2 ateriaa päivässä. Mutta jos asia hiertää teidän välejä niin ota lounaaksi se ns. oma osuutes. Ja muista kehua seuraavana päivänä. Ja koita järkätä vaimolles omaa aikaa, varsinki jos ootte molemmat töissä, niin ei oo kiva jos toinen on kotona klo 9 eteenpäin ja toinen tekee "kaiken"

Vierailija
30/47 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä provo ensitreffit hengessä. Täällä liuta mareja valittamassa miehen epänormaalista käytöksestä. Antakaa petrien treenata ja syödä terveellisesti kunhan kantavat osuutensa perheen yhteisistä asioista.

Tämä! Olet niin oikeailla jäljillä..

Vierailija
31/47 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko jo lopettaa? Ei vain jaksa näitä jatkuvia satujasi, aikuinen nainen. Aihekin on maailman tylsin, aina vain samaa paskaa.

Vierailija
32/47 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on selvä provo, ja kaikki sen selvästi huomasi. Mutta sitä kyllä ihmittelen, miten ihmiset pärjää koko illan(varsinkin raavas mies) jos syö joskus 11 aikaan aamupäivästä töissä ja sitten on loppupäivän syömättä? Ja syö vain muutaman hedelmän. Ja varsinkin jos joku olisi tehnyt ruuan valmiiksi. Tämä mies taitaa olla se provojen ammattikeksijä, mutta jotenkin nämä on niin huonosti keksittyjä, että heti huomaa, etteivät ole totta. Ja onko se valittamista "kaikesta" jos valittaa, ettet syö hänen laittamaa ruokaa? Sehän on vain yhdestä aiheesta valitus. Mutta syytä vain itseäsi. Itse valitsit vaimon joka tekee ruokaa. Olisit valinnut sellaisen joka ei koskaan kokkaa, ei olisi tuotakaan ongelmaa.  Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.

Vierailija
33/47 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mies se sellainen joka ei töiden jälkeen kotiudu? Koskas lapsias hoidat?

Vierailija
34/47 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko jo lopettaa? Ei vain jaksa näitä jatkuvia satujasi, aikuinen nainen. Aihekin on maailman tylsin, aina vain samaa paskaa.

Minä olen aina kuvitellut, että  näiden aloitusten takana on mies? Mies joka haluaa saada naiset haukkumaan toisiaan ja kehumaan miten fiksu mies (ap)on.

Vierailija
35/47 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä ruokailu perheen kanssa on hyvä tapa viettää aikaa. Samalla jokainen saa jutella päivän tapahtumista. Jos sinua ei vaimon seura kiinnosta, niin ajattele edes lapsiasi. Telkkarin katsominen syödessä on huono tapa, joten telkkari kiinni ruoka-aikana.

Ja en kyllä maininnut etten pöydässä istu samaan aikaan. Olemme kaikki yhdessä, mutta syön hedelmiä..

Hedelmiä syöt ruokapöydässä toisten seurassa, mutta lämpimän ruuan söisit telkkaria katsellen? No jo on tavat. Et maininnut lasten ikää, mutta pienet ottavat mallia sinusta. Jos et halua syödä kahta ruokaa päivässä, niin korvaa se aikaisempi ateria hedelmillä.

Telkkaria katsellen? Koitapa hioa vähän sitä luetunymmärtämisen taitoa.

No minäpä kopsaan aloituksen tähän, niin voit kertoa, mitä ymmärsin väärin. Jos telkkari on kiinni, niin pahoittelen, sitten ymmärsin väärin.

Minulla on tapana mennä suoraa salille töiden jälkeen. Vaimo tekee sillä välin aina ruokaa koko perheelle. Kun olen käynyt salilla, niin en syö enää iltaruokaa, vaan jotain pientä, kuten hedelmiä ym. Vaimon mielestä ei ole oikein, että en edes maista ruokaa ja hänen mielestä minulla on liian terveelliset elämäntavat. Mikä siinä on oikein ongelmana? Miksi naisten on vaikeaa käsittää, ettei mies halua olla kotona tuijottamassa telkkaria ruokalautasen kanssa?

Vierailija
36/47 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koittakaa nyt ymmärtää, että kaikki eivät syö kahta ateriaa päivässä. Eivät lapset voi määritellä aikuisten ruokailutottumuksia. Se ei tee silti kenestäkään huonoa vanhempaa. Pääasia, että AP istuu pöydässä perheen kanssa. Jos te itse syötte kaksi kertaa niin syökää, mutta kaikki eivät välttämättä edes pysty syömään. Ihme touhua!

Normaali ihminen kuluttaa työnraskaudesta riippuen suunnilleen tietyn määrän kaloreita.  Harva ihminen (ja varsinkin sellainen joka harrastaa liikuntaa) pärjää yhdellä aterialla ja parilla hedelmällä vuorokautta. Suurin osa näistä jotka sanoo. että syövät vain kerran päivässä lämpimän aterian, mussuttavat sitten koko illan jotakin. Parempi olisi tämänkin trollin syödä se ateria siellä kotona tai vaikka vain salaatti sieltä ruokapöydästä. Tämä on siitä poikkeava trolli, että yleensä ne väittää, että vaimo ei viitsi tehdä sitä ruokaa, eikä muutakaan. Mutta onhan tämä vaihtelua. Jotenkin vaan niin huono, ettei nyt innosta enempään kommentointiin. Joten se on moro!

Vierailija
37/47 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä ruokailu perheen kanssa on hyvä tapa viettää aikaa. Samalla jokainen saa jutella päivän tapahtumista. Jos sinua ei vaimon seura kiinnosta, niin ajattele edes lapsiasi. Telkkarin katsominen syödessä on huono tapa, joten telkkari kiinni ruoka-aikana.

Ja en kyllä maininnut etten pöydässä istu samaan aikaan. Olemme kaikki yhdessä, mutta syön hedelmiä..

Hedelmiä syöt ruokapöydässä toisten seurassa, mutta lämpimän ruuan söisit telkkaria katsellen? No jo on tavat. Et maininnut lasten ikää, mutta pienet ottavat mallia sinusta. Jos et halua syödä kahta ruokaa päivässä, niin korvaa se aikaisempi ateria hedelmillä.

No minäpä kopsaan aloituksen tähän, niin voit kertoa, mitä ymmärsin väärin. Jos telkkari on kiinni, niin pahoittelen, sitten ymmärsin väärin.

Väität, että mies söisi telkkaria katsellen ruokaa, mutta tekstissähän selvästi mies antaa ymmärtää, ettei hän ole sellainen. Voi hyvää päivää! Mene uudelleen sinne koulun penkille suorittamaan äidinkielen tunteja.

Vierailija
38/47 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se olet nyt sinä, jolla ei sitä luetunymmärtämistä ole. Mieshän sanoo, ettei ole sellainen, joka märehtii sohvalla :D mitä, jos antaisit olla, kun et itsekään ymmärrä, mitä kirjoitat :Dd

Vierailija
39/47 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wallah! kirjoitti:

Ei tämä mua haittaisi mitenkään. Laittaisin sitten itselleni ja lapsille, ja vaikka hedelmäsalaatin miehelle siihen sivuun. Mäkään en syö kahta lämmintä ruokaa päivässä, olisipa kummallista jos mun mies alkaisi mulle väkisin tuputtamaan, että pakko syödä :D 

Ja lapset sanoo yök tekemällesi ruualle ja haluavat syödä hedelmäsalaattia. Tai yksi haluaa hedelmäsalaattia, toinen jotain muuta ja kolmas myös ihan eri ruokaa. No mikäs siinä, jos intoa riittää tedä jokaiselle omat ruuat joka päivä.

Just tämän takia olen iloinen, ettei lapsia ole :D Minä ja mies syödään useinkin eri ruokaa, kun on tiettyjä ruokia mitä mies ei syö ja joita minä taas haluan syödä. Ja intoa riittää, mies tekee :D 

Vierailija
40/47 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali ihminen kuluttaa työnraskaudesta riippuen suunnilleen tietyn määrän kaloreita.  Harva ihminen (ja varsinkin sellainen joka harrastaa liikuntaa) pärjää yhdellä aterialla ja parilla hedelmällä vuorokautta. Suurin osa näistä jotka sanoo. että syövät vain kerran päivässä lämpimän aterian, mussuttavat sitten koko illan jotakin. Parempi olisi tämänkin trollin syödä se ateria siellä kotona tai vaikka vain salaatti sieltä ruokapöydästä. Tämä on siitä poikkeava trolli, että yleensä ne väittää, että vaimo ei viitsi tehdä sitä ruokaa, eikä muutakaan. Mutta onhan tämä vaihtelua. Jotenkin vaan niin huono, ettei nyt innosta enempään kommentointiin. Joten se on moro!

Suurin osa ihmisistä pärjäisi varsin hyvin yhdellä varsinaisella aterialla ja sen lisäksi sitten salaatteja ja/tai hedelmiä. Harva ihminen on nykyaikana metsuri, joka hevosen kanssa kiskoo tukit metsästä 50 kilometrin päähän sahalle joka päivä. Perseellään päivät istuva ihminen ei paljon energiaa tarvitse, eikä pari liikuntakertaa viikossa sitä kulutusta kovin merkittävästi nosta. Mässääminen on opittu tapa ja nälkä enimmäkseen näkönälkää, ei sillä ole mitään tekemistä elimistön ravinnontarpeen kanssa. Suurin osa ihmisistä syö liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi