Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä nainen yrittää viestiä miehelle kun käyttäytyy näin?

Vierailija
01.05.2025 |

Jos nainen on todella usein sellaisella "minä teen tasan mitä haluan" -asenteella ja jatkuvasti testailee miehen rajoja. 

Miten miehen tulisi toimia, jos suhde ajautuu tuollaiseen tilaan? 

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat? Tuohan voi tarkoittaa mitä vaan. Siis nainen harrastaa ja tekee elämällään mitä haluaa, kyllä sen pitää ollakin ok. Vai nainen esim flirttailee ym?

Vierailija
2/48 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tekee mitä tahtoo.

Ota sellainen tosissaan joka haluaa tehdä sinulle sopivia asioita. Jos hän tekee sinulle sopimattomia asioita, olet huomioinut sinulle sopimattoman tyypin. Sinun tyyppinen on se, joka tykkää sinusta. Muun tyyppiset ovat ajanhukkaa ja fantasiaa, eikä mitään noista ihmistyypeistä tarvitse edes rajoittaa mitenkään. Rajoitat vain omaa osallistumistasi elämääsi väärän tyypin kanssa.

-M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan olis ihanne sille miehelle joka palstalla jatkuvasti ulisee että miksi naisille ei kelpaa mies joka antaa naisten tehdä itselleen mitä tahansa yms eikä väitä vastaan missään asiassa ja suostuu aina ihan kaikkeen mitä nainen haluaa.

Vierailija
4/48 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa mitä miehet jotka sanovat noin viestivät. Syitä tuon sanomiseen sitten löytyy useampia, joten sitä en ala arvailemaan mitä juuri tietty henkilö sillä tarkoittaa.

Vierailija
5/48 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän ainakaan ns. samalla viivalla ole sinun kanssasi, jos hän hokee tuollaista.

Meneillään on selvästikin joku kriisi, joka aiheuttaa sinun vastustamistasi. Jos haluat pelastaa suhteesi, niin ala sitten pelastaa suhdettasi.

Vierailija
6/48 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo sille naiselle "YOU'RE FIRED!".

Vierailija
7/48 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo tuskin hän suhteessakaan ottaisi hirveästi huomioon toista jos pitää oikein ylikorostaa tuota. Kerran yksi deitti (mies) sanoi puhelimessa että hän ei aio kenenkään (naisen) takia muuttaa mielipidettään asioista. Olin että wtf. Ei tavattu.

Vierailija
8/48 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita konkreettisia esimerkkejä.

Vierailija
9/48 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittääkö mies siis koko ajan neuvoa ja määräillä naista? Ei kai muuten olisi tarve julistaa että tekee niin kuin itse haluaa.

Vierailija
10/48 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus jättää asioita auki. Missä asiassa, tunnetteko miten hyvin? 20 vuotta yhdessä vai 1 kk yhdessä?

Vierailija
11/48 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko esimerkkejä vähän? Tuo voi tarkoittaa miesten logiikalla ihan mitä vaan vai onko jotain erityistä?

Vierailija
12/48 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna esimerkkejä, missä yhteydessä hän siis sanoo noin

Vierailija
13/48 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap. Lapsesta saakka olen tehnyt mitä haluan. Aina. Miehet pysyy perässä tai ei pysy. 

Muiden kanssa voidaan neuvotella, tehdäänkö niin kuin muut haluaa. 

Vierailija
14/48 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen tekee mitä tahtoo.

Ota sellainen tosissaan joka haluaa tehdä sinulle sopivia asioita. Jos hän tekee sinulle sopimattomia asioita, olet huomioinut sinulle sopimattoman tyypin. Sinun tyyppinen on se, joka tykkää sinusta. Muun tyyppiset ovat ajanhukkaa ja fantasiaa, eikä mitään noista ihmistyypeistä tarvitse edes rajoittaa mitenkään. Rajoitat vain omaa osallistumistasi elämääsi väärän tyypin kanssa.

-M

Hienosti kirjoitettu, mutta onko kyse sittenkin siitä, ettei nainen tanssi miehen pillin mukaan? 

Vierailija
15/48 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule ap. Lapsesta saakka olen tehnyt mitä haluan. Aina. Miehet pysyy perässä tai ei pysy. 

Sulta ei kysytty, sun kokemus pohjaa en käskisi kenenkään toimimaan

Vierailija
16/48 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

anna esimerkkejä, missä yhteydessä hän siis sanoo noin

Naisella on Oma Tahto. Voi miten hieno asia, että nainen tekee niinkuin itse tahtoo! 

Vierailija
17/48 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi ei. Minulla on paljon kokemusta erilaisista miehistä ja miesten sekä naisten välisistä ihmissuhteista eri muodoissaan. 

Vierailija
18/48 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän testaa, hyväksytkö sinä sen, mitä hän haluaa tehdä. Jos sinun rajasi tulevat toistuvasti vastaan asioissa, jotka ovat hänelle tärkeitä, teidän kannattaa erota.

Vierailija
19/48 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaisin kamppeet ja lähtisin tuosta suhteesta. 

Vierailija
20/48 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele kirjoittamaan ymmärrettäviä lauseita, toope.