Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hakisitko työtä?

Vierailija
23.10.2017 |

Rehellisesti. Hakisitko parin kuukauden sijaisuutta jos
- siitä saatu työkokemus ei edistäisi koulutusta vastaavan työn saamista, mutta olisi kuitenkin jotain työkokemusta
- sijaisuudelle ei mitä todennäköisimmin ole tarjolla jatkoa ja siitä saatu työkokemus ei ole kovin hyvin sovellettavissa muihin työympäristöihin
- palkka olisi sama kuin ansiosidonnainen työttömyyspäiväraha, jota hakuhetkellä saat
- lasten hoitomaksut huomioon ottaen työssäkäynti olisi taloudellisesti huonompi valinta (-200-300e)
- lapset tekisivät 9h/päiviä ja olisivat kolmen viikon joululoman sijaan jossain varahoitojärjestelyissä

Plussana se suuri valtava ihana plussa että olisipa jotain omaa mielekästä sisältöä päiviin ja _ansaittua rahaa_ ja jotain työkokemusta laittaa papereihin (vaikkei sitä koulutusta vastaavaa).

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ainakin jotain tekemistä ja kuka tietää vaikka tuokin lyhyt case auttaisi eteenpäin. Saattaisin mennä.

Vierailija
2/6 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin hakea jos kuitenkin toive ja tavoite on päästä "oikeisiin" töihin.

Vierailija
4/6 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne 200-300 euroa otetaan? Jos ihminen elää jo kädestä suuhun, niin miten hän tulee toimeen, jos saa noin paljon vähemmän kuussa?

Minulla olisi henk.koht. varaa tuollaiseen temppuun, mutta ei kaikilla ole. Minulla ei toisaalta ole lapsia, joten en varsinaisesti kuulu aloituksen kohderyhmäänkään. En mielelläni laittaisi teoreettisia lapsiani kärsimään noin pitkiä päiviä ja varsinkaan joululoman aikaan.

Mielekästä tekemistä minulla on ilman töitäkin. Jos se työ olisi superkivaa, niin voisin kenties mennä - yksin kun asun.

Vierailija
5/6 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa ansiosidonnaista päivärahaa niin oletan ettei ole ihan yhtä tiukkaa kuin tällaisella peruspäivärahalla kitkuttelevalla.

Vierailija
6/6 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hakisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi