Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jeesus sanoi tulleensa nostamaan tyttäret äitiän ja miniät anoppiaan vastaan. Mitä hän tarkoitti?

Vierailija
23.10.2017 |

"Sillä minä olen tullut 'nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan ja miniän anoppiansa vastaan;
36. ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa'."

Miksi Jeesus tuli nostamaan tyttären äitiänsä ja miniän anoppiaan vastaan?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihminen näkisi totuuden.

Vierailija
2/16 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeyttään varmaan niin teki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/16 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Jesse pelasi surviittoria. You are blindsided. I´m gonna sniff your torch.

Vierailija
5/16 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että 2000 vuoden takaisessa Palestiinassa katkeaisivat samanlaiset perinteiden ketjut, joita vallitsee vieläkin siellä eriuskoisella puolella, eli suvun vanhemmat naiset painostavat nuorempia jatkamaan kyseenalaisia tapoja vain koska se on perinne. Räikeimpänä ympärileikkaukset.

Vierailija
6/16 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen, että tärkeysjärjestyksen takia. Jeesus ja Jumala ensin, edes omia sukulaisiaan ei voi seurata sokeasti. Lopulta vain Jumalaan voi luottaa 100 %.

Vierailija
7/16 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei ja ei!!!

Olen elänyt nuokin jakeet tosiksi omassa elämässäni.

Kun tulin uskoon yli 30 vuotta sitten ja aloin seurata Jeesusta, äitini ja myöhemmin anoppini eivät todellakaan suvainneet tätä - vaan elämä meni heidän kanssa kauan aikaa riidoissa, kunnes he itsekin jo tajusivat, että Isä Jumala, Jeesus Kristus ja Raamattu sekä Pyhä Henki ovat ihmisen ainoa turva, lohdutus ja pelastus iankaikkisuutta varten.

Vierailija
8/16 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käytännön tasolla onhan selvää, että uudet uskonnot on aina rikkoneet perhekuntia. Alkuseurakunnan aikaan jo kävi niin, että jos hartaan juutalaisperheen jäsen liittyi kristinuskoon, jota juutalaisuus piti harhaoppina, niin aika usein perhe hylkäsi harhaoppisen. Ei-maallistuneissa kulttuureissa usein hengellinen tie joka poikkeaa valtavirran tiestä johtaa hylkäämiseen ja pilkkaan, jopa väkivaltaan tai surmaamiseen. 

Toisaalta tällä voidaan ajatella olevan spirituaalinen selitys: taistelu kuvaa ihmisen sisäistä taistelua kun maalliset kiintymykset ja halut ja pyrkimys hengelliseen uudestisyntymään taistelevat. Nämä ovat luonnostaan toistensa vihollisia. Jos haluaa taivasten valtakunnan, on henkisesti ja sisäisesti (ei ulkoisesti) luovuttava kaikesta. 

Vierailija
9/16 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei ja ei!!!

Kun tulin uskoon yli 30 vuotta sitten ja aloin seurata Jeesusta, äitini ja myöhemmin anoppini eivät todellakaan suvainneet tätä - vaan elämä meni heidän kanssa kauan aikaa riidoissa, kunnes he itsekin jo tajusivat, että Isä Jumala, Jeesus Kristus ja Raamattu sekä Pyhä Henki ovat ihmisen ainoa turva, lohdutus ja pelastus iankaikkisuutta varten.

Voihan PyhäPerse sentään.

Sinkkumies

Vierailija
10/16 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus saarnasi oman järjen ja omantunnon käytön puolesta jäykkää lakiuskontoa ja uskonnollisten käskyjen sokeaa tottelemista vastaan. Vähempikin herättää pahennusta. Ilmankos naulasivatkin ristille mokoman jumalanpilkkaajan.

Vierailija
11/16 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?

Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?

Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat?

Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani". Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias".

2. Korinttilaiskirje 6:14‭-‬18

Vierailija
12/16 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sillä minä olen tullut 'nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan ja miniän anoppiansa vastaan;

36. ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa'."

Miksi Jeesus tuli nostamaan tyttären äitiänsä ja miniän anoppiaan vastaan?

Lähestyisin tätä asiaa siitä näkökulmasta, että Jeesus sanoi että hänen seuraajat tulevat kaikkien vihaamiksi, jopa oman perhekunnan vihaamiksi. Toiseksi kaikki hyvä, siis aivan kaikki hyvä tulee Jumalalta. Jos jumala hylätään, kuinka paljon hyvää jää jäljelle. Tyhjästä kaivosta on paha raikasta vettä ammentaa. Halusi tai ei Jeesus liittyy jokaisen elämään. Ihan se valita että elää ilman universumin luojaa, tai elää Luojan kanssa, vaikuttaa siihen minkälainen elämä ihmisellä on. Ne jotka sanovat Jeesukselle ei, jäljellä ei ole kuin synnin tie ja vihan keinot. Ihmiset jotka hylkäävät Jumalan, ovat kautta historian ryhtyneet ennemmin tai myöhemmin tappamaan toisiaan, kuin hullut rotat ahtaassa häkissä.

Vierailija
13/16 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei ja ei!!!

Mitä "Ei, ei ja ei!!!"? Miksi aloitit raivonpuuskalla? Raamatusta sitaatti on, löydät sen sieltä. AP

Vierailija
14/16 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja veli antaa veljensä kuolemaan ja isä lapsensa, ja lapset nousevat vanhempiansa vastaan ja tappavat heidät." Matteus 10

Vierailija
15/16 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja veli antaa veljensä kuolemaan ja isä lapsensa, ja lapset nousevat vanhempiansa vastaan ja tappavat heidät." Matteus 10

Tämäkin kertoo aika hyvin miten typerä ja vihaa puhkuva kirja raamattu on. Ihan kuten myös koraani ja toora.

Toivottavasti nykyaikana ei enää kukaan ota todesta joutavia satusetien kirjoittamia kirjoja joiden opastusten mukaan maailmassa on lukematon määrä tapettu ihmisiä ja tehty vaikka mitä muitakin typeryyksiä.

Vaan eipä ole vieläkään ihminen päässyt omassa ajattelussaan sille tasolle, että voisi unohtaa moiset joutavuudet, iso osa edelleen hölmöilee näiden "verikirjojen" kanssa.

Vierailija
16/16 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin kertoo aika hyvin miten typerä ja vihaa puhkuva kirja raamattu on. Ihan kuten myös koraani ja toora.

Toivottavasti nykyaikana ei enää kukaan ota todesta joutavia satusetien kirjoittamia kirjoja joiden opastusten mukaan maailmassa on lukematon määrä tapettu ihmisiä ja tehty vaikka mitä muitakin typeryyksiä.

Vaan eipä ole vieläkään ihminen päässyt omassa ajattelussaan sille tasolle, että voisi unohtaa moiset joutavuudet, iso osa edelleen hölmöilee näiden "verikirjojen" kanssa.

Kerroppas minulle että mikä on raamatun ja tooran suurin ero??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä