Minkälaista on olla lentajän puoliso?
Olen tapaillut yhtä Finnairilla töissä olevaa lentäjää, työssä vuorokausia yhtä kyytiä. Minkälaista on arki silloin?
Kommentit (13)
Ystäväni on ollut naimisissa lentäjämiehen kanssa 10v. Asuvat eri paikkakunnilla töitten takia, onnellinen pari, samanlaiset arvot elämässä.
En tiedä, mutta lentäjän poika on ainakin sankari melkein itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Olen tapaillut yhtä Finnairilla töissä olevaa lentäjää, työssä vuorokausia yhtä kyytiä. Minkälaista on arki silloin?
Jos olet itse mies ja tapailet naispuolista Finnairin lentäjää (niitäkin on yhä enemmän) niin luvassa on yksinäisiä (?), iltoja mutta rahaa kotitalouteen tulee mukavasti. Ole onnellinen tilanteestasi.
On toki paljon poissa, mutta vastapainona pitkiäkin ajanjaksoja sitten kotona.
Onhan monissa muissakin ammateissa näin. Meillä on mennyt ihan hyvin. Itse olen ns. 8-16 työpaiassa ja meillä on kolme lasta.
Tämä voisi olla vaikeaa, ellei meillä olisi kummankin vanhemmat aivan kivenheiton päässä ja aina valmiita auttamaan.
Muista myös lentäjän erittäin hyvä palkka :D Omallani en pystyisi tarjoamaan lapsilleni nykyistä elintasoa, vaikka omanikaan ei ole pienimmästä päästä.
Vierailija kirjoitti:
Muuten ihan ok, mutta paljaalla ei voi harrastaa seksiä.
Joo, kun tälle linjalle lähdetään, niin ei voi sitten monen muunkaan ammattiryhmän miehen kanssa. Jopa työttömät ja eläkeläiset osaavat suhata joka suuntaan, jos luonne ja moraali sen sallii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet itse mies ja tapailet naispuolista Finnairin lentäjää (niitäkin on yhä enemmän) niin luvassa on yksinäisiä (?), iltoja mutta rahaa kotitalouteen tulee mukavasti. Ole onnellinen tilanteestasi.
Olen kyllä tapailamassa mieslentäjää. :)
Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies
Olen tiennyt että stuertit poikkeuksetta, mutta että lentäjätkin nykyään... Mutta onnea teille :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies
Nyt sitten puretaan stereotypioita kunnolla.
Lentäjämies + tavisvaimo
Lentäjänainen + tavismies
Lentäjämies + tavismies
Lentäjänainen + tavisnainen
muunsukupuolinen lentäjä + muunsukupuolinen tavis
Jedem das Seine!
Haha, minunkin kokemukseni mukaan ei kannata panna paljaalla. Sp-taudit tarttuu mystisesti tyttöystävään.. liekö saunasta tarttunut!
Lentäjä(miehe)t nauttii ammattinsa tuomasta vanhanaikaisesta statuksesta, ja tähän haksahtaa perinteiset naiset. Jotka haaveilee ydinperheestä ja siitä, että mies on lentäjä (tai poliisi, tai lääkäri, tai lakimies, mutta ei mitään tuntematonta jota ei voi helposti sanoa ylpeydellä). Nämä kotinaiset sitten uskovat miestään, sulkevat silmänsä, ja saavat lopulta näpeilleen. Sukupuolitauteja, herpes ja kondylooma muun muassa, voi sitten löytyä. Ja tosiaan mistä kummasta ne tulee, kun nainen on uskollinen ja ylpeä tärkeästä miehestään. Ja mies on viikon putkeen poissa ja nauttii tästä "ihailusta" lentoemäntien ja kaikenlaisten muiden reissutyöläisten seurassa.
Lentäjäksi varmaan hakeutuu pääasiassa miehiä, jotka kaipaa vanhanajan kunnollista charmia itselleen ja nauttivat ihailusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies
Onnittelut! Olen vähän kade ;)
t. univormumiehistä syttyvä homomies
Lentääkö kaukolentoja vai lyhyempiä lentoja? Kauanko olette deittailleet? ; )
Helppo on pettää, kun kauniit lentoemot kykkii ympärillä. Tilaisuus tekee.
Muuten ihan ok, mutta paljaalla ei voi harrastaa seksiä.