Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaista on olla lentajän puoliso?

Vierailija
23.10.2017 |

Olen tapaillut yhtä Finnairilla töissä olevaa lentäjää, työssä vuorokausia yhtä kyytiä. Minkälaista on arki silloin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan ok, mutta paljaalla ei voi harrastaa seksiä.

Vierailija
2/13 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on ollut naimisissa lentäjämiehen kanssa 10v. Asuvat eri paikkakunnilla töitten takia, onnellinen pari, samanlaiset arvot elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta lentäjän poika on ainakin sankari melkein itsekin.

Vierailija
4/13 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tapaillut yhtä Finnairilla töissä olevaa lentäjää, työssä vuorokausia yhtä kyytiä. Minkälaista on arki silloin?

Jos olet itse mies ja tapailet naispuolista Finnairin lentäjää (niitäkin on yhä enemmän) niin luvassa on yksinäisiä (?), iltoja mutta rahaa kotitalouteen tulee mukavasti. Ole onnellinen tilanteestasi.

Vierailija
5/13 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki paljon poissa, mutta vastapainona pitkiäkin ajanjaksoja sitten kotona. 

Onhan monissa muissakin ammateissa näin. Meillä on mennyt ihan hyvin. Itse olen ns. 8-16 työpaiassa ja meillä on kolme lasta. 

Tämä voisi olla vaikeaa, ellei meillä olisi kummankin vanhemmat aivan kivenheiton päässä ja aina valmiita auttamaan. 

Muista myös lentäjän erittäin hyvä palkka :D Omallani en pystyisi tarjoamaan lapsilleni nykyistä elintasoa, vaikka omanikaan ei ole pienimmästä päästä. 

Vierailija
6/13 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten ihan ok, mutta paljaalla ei voi harrastaa seksiä.

Joo, kun tälle linjalle lähdetään, niin ei voi sitten monen muunkaan ammattiryhmän miehen kanssa. Jopa työttömät ja eläkeläiset osaavat suhata joka suuntaan, jos luonne ja moraali sen sallii.

Vierailija
7/13 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet itse mies ja tapailet naispuolista Finnairin lentäjää (niitäkin on yhä enemmän) niin luvassa on yksinäisiä (?), iltoja mutta rahaa kotitalouteen tulee mukavasti. Ole onnellinen tilanteestasi.

Olen kyllä tapailamassa mieslentäjää. :)

Mies

Vierailija
8/13 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies

Olen tiennyt että stuertit poikkeuksetta, mutta että lentäjätkin nykyään... Mutta onnea teille :)

Vierailija
9/13 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies

Nyt sitten puretaan stereotypioita kunnolla.

Lentäjämies + tavisvaimo

Lentäjänainen + tavismies

Lentäjämies + tavismies

Lentäjänainen + tavisnainen

muunsukupuolinen lentäjä + muunsukupuolinen tavis

Jedem das Seine!

Vierailija
10/13 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, minunkin kokemukseni mukaan ei kannata panna paljaalla. Sp-taudit tarttuu mystisesti tyttöystävään.. liekö saunasta tarttunut!

Lentäjä(miehe)t nauttii ammattinsa tuomasta vanhanaikaisesta statuksesta, ja tähän haksahtaa perinteiset naiset. Jotka haaveilee ydinperheestä ja siitä, että mies on lentäjä (tai poliisi, tai lääkäri, tai lakimies, mutta ei mitään tuntematonta jota ei voi helposti sanoa ylpeydellä). Nämä kotinaiset sitten uskovat miestään, sulkevat silmänsä, ja saavat lopulta näpeilleen. Sukupuolitauteja, herpes ja kondylooma muun muassa, voi sitten löytyä. Ja tosiaan mistä kummasta ne tulee, kun nainen on uskollinen ja ylpeä tärkeästä miehestään. Ja mies on viikon putkeen poissa ja nauttii tästä "ihailusta" lentoemäntien ja kaikenlaisten muiden reissutyöläisten seurassa.

Lentäjäksi varmaan hakeutuu pääasiassa miehiä, jotka kaipaa vanhanajan kunnollista charmia itselleen ja nauttivat ihailusta.

Vierailija
11/13 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies

Onnittelut! Olen vähän kade  ;)

t. univormumiehistä syttyvä homomies

Vierailija
12/13 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentääkö kaukolentoja vai lyhyempiä lentoja? Kauanko olette deittailleet?  ; )

Vierailija
13/13 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo on pettää, kun kauniit lentoemot kykkii ympärillä. Tilaisuus tekee.