The Walking Dead kausi 8 OFFICIAL
Onko sarjan katsojia paikalla, joko jännittää huominen aloitus? Itse haluaisin jo että Neganista päästäisiin eteenpäin, lähdettäisiin taas liikkeelle vaikka eri kaupunkiin, maahan tai miksei laivalle. Jotain uutta odotan tulevalta kaudelta.
Kommentit (1255)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut Fear the walking deadia nyt reilu kolme kautta, ja on kyllä paljon nopeatempoisempi ja mielenkiintoisempi. 4. Kaudelle näyttäisi tulevan Morgan mukaan, joka vähän häiritsee kun Morgan ei ole ollut mikään lempihahmo. Saa nähdä risteytyykö nyö sarjat muuten jossain kohtaa.
On joo huomattavasti nopeampi tempo, ne ei turhan kauaa paikoillaan pysy. Siellä Rachilla oli varmaan pisimpään. 4. Kauden eka jakso oli niin vauhdikas että siinä melkein hengästyi kun ne oli taas kiipelissä.
jelppaas, kun en muista. Oliko kakkoskaudella se Ranch? ja kolmosella osittain? Sitten kolmosella olivat siellä markettipaikassa ja padolla?
Kiitos, jos joku pystyy vastaamaan. Jäin vaan ite miettimään, että missähän kaudessa mä ole Fearissa menossa. ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut Fear the walking deadia nyt reilu kolme kautta, ja on kyllä paljon nopeatempoisempi ja mielenkiintoisempi. 4. Kaudelle näyttäisi tulevan Morgan mukaan, joka vähän häiritsee kun Morgan ei ole ollut mikään lempihahmo. Saa nähdä risteytyykö nyö sarjat muuten jossain kohtaa.
On joo huomattavasti nopeampi tempo, ne ei turhan kauaa paikoillaan pysy. Siellä Rachilla oli varmaan pisimpään. 4. Kauden eka jakso oli niin vauhdikas että siinä melkein hengästyi kun ne oli taas kiipelissä.
jelppaas, kun en muista. Oliko kakkoskaudella se Ranch? ja kolmosella osittain? Sitten kolmosella olivat siellä markettipaikassa ja padolla? < vai tapahtuko tämä kaikki kakkoskaudella?
Kiitos, jos joku pystyy vastaamaan. Jäin vaan ite miettimään, että missähän kaudessa mä ole Fearissa menossa. ;D
Ää en mä muista enää milloin tapahtui mitäkin, sen verran nopea tempo on. Kolmosessa oli ainakin se pato.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta taas Fear on todella tylsähkö, kun aloin katsomaan. Olen nyt 4 jaksoa katsonut, eikä siinä juurikaan ole tapahtumia. Noh, on kerran aloitettu niin katsotaan nyt loppuun.
FTWD voi tuntua alkuun tylsältä, mutta kyllä siinäkin alkaa tapahtua. Yleensä kausien lopulla tulee suurimmat jutut, mutta kolmoskausi oli aikamoista tykitystä alusta loppuun. Se oli myös suosikkikauteni, vaikka meinasin jo jättää koko sarjan kesken kolmoskauden ekan jakson takia.
Ja aika nopeasti saavat kiinni pääsarjan ajan, kun jo neloskaudella tulee Morgan kuvioihin.
Mutta eihän Morgan välttämättä tule sinne nykyajassa. Morganhan oli alkuun pitkään pois. Hän voi mennä sinne aikaan, joka on paljon ennen "nyky"tapahtumia.
Morgan menee sinne nykyajassa eli Fear on nyt samassa ajassa pääsarjan kanssa. Oletettavasti siinä tuodaan ilmi jonkunlainen aikahyppy ensi jaksossa kun päästään tuttujen hahmojen pariin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jelppaas, kun en muista. Oliko kakkoskaudella se Ranch? ja kolmosella osittain? Sitten kolmosella olivat siellä markettipaikassa ja padolla? < vai tapahtuko tämä kaikki kakkoskaudella?
Näitä on vähän hankala muistaa kun välillä on tainnut olla kauden puolivälissä taukoja tässä fearissakin mutta olikohan niin että toisella kaudella olivat ranchilla ja kausi loppui siihen tulipaloon? Sitten kolmannella kaudella oli tsoiaan se marketti ja pato, kausi loppui isoon taisteluun padolla ja siihen kun päähenkilöt pakenivat paikalta eri suuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta taas Fear on todella tylsähkö, kun aloin katsomaan. Olen nyt 4 jaksoa katsonut, eikä siinä juurikaan ole tapahtumia. Noh, on kerran aloitettu niin katsotaan nyt loppuun.
FTWD voi tuntua alkuun tylsältä, mutta kyllä siinäkin alkaa tapahtua. Yleensä kausien lopulla tulee suurimmat jutut, mutta kolmoskausi oli aikamoista tykitystä alusta loppuun. Se oli myös suosikkikauteni, vaikka meinasin jo jättää koko sarjan kesken kolmoskauden ekan jakson takia.
Ja aika nopeasti saavat kiinni pääsarjan ajan, kun jo neloskaudella tulee Morgan kuvioihin.
Mutta eihän Morgan välttämättä tule sinne nykyajassa. Morganhan oli alkuun pitkään pois. Hän voi mennä sinne aikaan, joka on paljon ennen "nyky"tapahtumia.
Morgan menee sinne nykyajassa eli Fear on nyt samassa ajassa pääsarjan kanssa. Oletettavasti siinä tuodaan ilmi jonkunlainen aikahyppy ensi jaksossa kun päästään tuttujen hahmojen pariin..
Tuleeko siihen muitakin pääsarjan hahmoja, kun puhut tutuista monikossa?
Harmi, ettei tule Foxilta, kun tytär osti meille juuri sen toisen lisäkanavan, niin ei viitsisi toista enää ostaa (raha ja innostaa katsomaan liikaa)
Morgan vain, kyllä tuossa 4. kauden ekassa jaksossa vilahtaa muitakin tuttuja kasvoja mutta luultavasti se oli vain tarinan kannalta.
Miten tuossa saa aiemmin linkatussa onlinessa voi olla kaikki sarjakuvat the walking Deadista ilmaiseksi katsottavissa. En ymmärrä ansaintalogiikkaa. Olen lukenut sieltä jo suuren määrän. Kiitos linkistä.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos haluaa sarjakuvana:
http://readcomiconline.to/Comic/The-Walking-Dead/Issue-126?id=1753
Siis tämä viesti. Tuolta näemmä aukeaa kaikki sarjakuvat ja ne menevät hyvin pitkälle Telkkarissa nyt esitetystä.
Kiitos vielä linkin laittajalle. Lehdetkin ovat nyt jännässä paikassa.
Lehdet ovat monta vuotta telkkarisarjaa edellä.
Mitä sarjakuvissa tapahtuu Neganin joukoille kun itse jää Rickin vangiksi?
Aloitin just lukemaan viimeistä, numeroa #178. Näyttää siltä että Pamelan joukoissa kytee pientä kapinaa. Sitten aloitankin lukemaan ensimmäisestä numerosta tähän hetkeen. Osaako kukaan sanoa miten nämä lehdet julkaistaan, kerran kuukaudessa mutta milloin uusin on saatavilla? Olen koukussa!
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat itse jää vangiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko siihen muitakin pääsarjan hahmoja, kun puhut tutuista monikossa?
Harmi, ettei tule Foxilta, kun tytär osti meille juuri sen toisen lisäkanavan, niin ei viitsisi toista enää ostaa (raha ja innostaa katsomaan liikaa)
No tarkoitin tietenkin niin Fearin tuttuja hahmoja joista tässä ensimmäisessä jaksossa nähtiin vaan lyhyt kohtaus lopussa. Ne kaksi tyyppiä jotka Morgan jakson aikana tapaa ovat ihan uusia hahmoja sarjaan myös.
Ärsyttää sen uuden äijän puhetyyli kun ei meinaa saada selvää. Mut on tosi symppiksen oloinen karamelleineen <3
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää sen uuden äijän puhetyyli kun ei meinaa saada selvää. Mut on tosi symppiksen oloinen karamelleineen <3
Vaikutti hyvälle hahmolle, toivottavasti on sellainen ja jää sarjaan. Kyllästyttikin jo kun Travis kuoli ja siinä ns omien puolella oli oikeastaan vaan Strand mieshahmona.
Vierailija kirjoitti:
Aloitin just lukemaan viimeistä, numeroa #178. Näyttää siltä että Pamelan joukoissa kytee pientä kapinaa. Sitten aloitankin lukemaan ensimmäisestä numerosta tähän hetkeen. Osaako kukaan sanoa miten nämä lehdet julkaistaan, kerran kuukaudessa mutta milloin uusin on saatavilla? Olen koukussa!
Spoileria Varokaa
.
.
.
Noin tein minäkin. Viimeisin lehti: Ärsyttää, kun Rickin lähettilään odottelevat siellä heti alkuun ja oikein hakevat vaikeuksia. Mikseivät voisi kerrankin olla hiljaksiin ja rauhassa. Miksi täytyy olla töykeä johtajan liehittelevälle pojalle, vaikkei tykkäsisikään siotä, että poika ehdottaa yksityistä opastusta kaupungilla ja suutelee kädelle. Oikein kerjäävät vaikeuksia ja riitaa. Epäuskottavaa, että kukaan olisi noin tyhmä. En tiedä, milloin tulee seuraava.
Vierailija kirjoitti:
Spoileria
.
.
.
En ole lukenut tuota kohtaa kovin tarkasti, mutta ymmärtääkseni asuvat siellä entisessä tukikohdassa. Osa on täynnä kiukkua. Niiden kanssa voisi tulla ihan hyvin joskus riitaa mutta ilmeisesti ei ole tullut vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat itse jää vangiksi?
Sarjakuvissakin ilmeisesti Negan jää Rickin vangiksi? Niin mitä sen joukoille tapahtuu, päästetäänkö menemään?
Miksiköhän sitten eivät valmista hunajaa. Kätevä tapa saada sokeria. Varmaan noilla seuduilla löytyisi tuotantopesiä, jotka ovat jääneet jäljelle. asuukohan tuolla jopa villimehiläisiä
Kattelin sarjakuvissa Jesus kuvia ja voi jee mikä namu! Tää telkkarisarjan nättipoika, jolle on outoja karvoja liimattu päähän ja kasvoihin on nolon kamala. Mitä helvettiä ovat ajatelleet?! Jos Jesus olisi sellainen kuin sarjakuvissa, niin olispahan vihdoin komea Mies sarjassa. :D