Tomi Metsäketo -kohu laajenee
Tomi vaikuttaa av-mammalta; nimittelee nuorena lapsia tehnyttä ja sittemmin eronnutta naista tyhmäksi ja lapsiansa vahingonlaukauksiksi ja nyrpistelee nenäänsä tarjoilijoille näiden ammatin vuoksi:
Erään pohjoispohjanmaalaisen hotellin tarjoilija muistaa kohtaamisensa Tomin kanssa joulun 2012 kynnyksellä.
– Tomi oli paikkakunnalla pitämässä kirkkokonserttia ja yöpyi hotellissamme. Hotellin ravintolassa hän oli vauhdikkaalla päällä ja yritti kovasti pokata naisia siinä onnistumatta. Me tarjoilijatkin jouduimme moneen kertaan huomauttamaan, että kun tarjoilemme, hänen on pidettävä kätensä kurissa, eikä meihin työntekijöihin kosketa edes vahingossa.
Valomerkin jälkeen Tomi alkoi kinuta tarjoilijoita mukaan hotellihuoneeseensa.
– Emme suostuneet lähtemään hänen mukaansa, jolloin hän hermostui ja saimme kuulla luennon siitä, kuinka olemme vain tarjoilijoita, eikä meitä kukaan muu edes huolisi. Käskimme häntä poistumaan, mutta hän jäi inttämään, kuinka meidän pitäisi palvella häntä loppuun asti.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Jarisyttava-kourintakohu-syvenee-Tomi-Met…
Kommentit (270)
Vierailija kirjoitti:
Hauska juttu oli se kun Tomi juoksi naisten perässä Stockan herkun kassit kainalossa hulmuten.
Em. kertomus on av-ketjusta, en tiedä onko totta mutta sopii hyvin kuvaan jonka olen saanut Tomista julkisuuden kautta. Aamulla Tomi keittää aamucappuccinot espressokeittimellä ja ruokaostokset Tomi tekee arvonsa mukaisesti Stockan herkusta. Tarjoilijoille nyrpistelee nenäänsä mutta he kelpaavat tilapäiseksi avuksi tarpeiden tekemiseen. Vaikuttaa hyvin pinnalliselta ihmiseltä.
Oli kyllä aika psykoosit tulilla tyylistä kirjoittelua Tomilta kun haukkui sitä nuorena lapsensa saanutta ja öyhötti että kuitenkin olet käynyt kaikki tekemässä eri miehille :D Hyvä että selvää sai, kenties ollut korkki auki?
Tulee jo korvista ulos koko Metsäketo. Oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Hauska juttu oli se kun Tomi juoksi naisten perässä Stockan herkun kassit kainalossa hulmuten.
Minä en saa tätä näkyä pois mielestäni. Pystyn kuvittelemaan tämän hyvin elävästi Tomin vapaana liehuvista hiuksista lepattaviin takinhelmoihin.
Hirvee tyyppi, miten tän asian ulostulo on kestänyt nöknkin kauan!
Vuodelta -2012... just!
Mää muistan tapauksen vuodelta -1988
Tosi mautonta lähteä hekumoimaan jollain tälläisillä törkyjutuilla, sääliksi käy kyllä sitä kuka tälläisen myllytyksen kohteeksi joutuu.
En kyllä itse antaisi painoarvoa jonkun räkälän tarjoilijapimujen jutuille että lähtisin niistä artikkelia pykäämään. Nolo toimittaja!
3:n lapsen 25-vuotias YH-äiti tinderöi, niin ihan asiallinen ajatus, että onkohan lapset olleet vahinkolapsia.
Minä muistan Tomin Turun Amarillosta, elettiin ehkä vuotta 2000. No ei siitä sen enempää. Toivottavasti Tomi saa asiansa kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
😂
Vierailija kirjoitti:
Tosi mautonta lähteä hekumoimaan jollain tälläisillä törkyjutuilla, sääliksi käy kyllä sitä kuka tälläisen myllytyksen kohteeksi joutuu.
En kyllä itse antaisi painoarvoa jonkun räkälän tarjoilijapimujen jutuille että lähtisin niistä artikkelia pykäämään. Nolo toimittaja!
Seiska elää näistä jutuista. Siinä olet oikeassa, että kohu saisi laantua jo pikkuhiljaa. Liika on aina liikaa.
Mikähän häiriö tuokin on nimeltään. Onhan niitä sinnikkäitä mutta tuo on epänormaalia.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä aika psykoosit tulilla tyylistä kirjoittelua Tomilta kun haukkui sitä nuorena lapsensa saanutta ja öyhötti että kuitenkin olet käynyt kaikki tekemässä eri miehille :D Hyvä että selvää sai, kenties ollut korkki auki?
Missä tämä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tämä?
Itse näin ne viestit CIA naisten olohuone ryhmässä facebookissa, mutta epäilemättän ne on levinnyt jo muuallekkin. Kerkesivät ne vähä aikaa olla myös Tomin virallisella fb-fanisivulla mutta sieltä ne poistui hyvin nopeasti sivun ylläpidon toimesta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tämä?
Itse näin ne viestit CIA naisten olohuone ryhmässä facebookissa, mutta epäilemättän ne on levinnyt jo muuallekkin. Kerkesivät ne vähä aikaa olla myös Tomin virallisella fb-fanisivulla mutta sieltä ne poistui hyvin nopeasti sivun ylläpidon toimesta :D
Ok, kiitos.
Ed
Vierailija kirjoitti:
Tomi Metsäketo yöpyi siis kirkkokonsertin jälkeen jossain räkälässä. Kertoo paljon sinusta nimitys "tarjoilijapimu".
Vierailija kirjoitti:
Räkälän tarjoilijapimu? Kertoo paljon sinun asenteestasi ja ylimielisyydestä muita ihmisiä kohtaan.
Näiden naisten mukaan, jotka kertovat kokemuksiaan Tomista esim. tuo tyhmäksi haukkuminen ja sanonta että et ole penaalin terävin kynä, yhdistää heitä. Tomi on kutsunut useita naisia joilta on saanut pakit tyhmäksi. Tomin on täytynyt olla hyvin itseriittoinen ja omahyväinen kun ei ole älynnyt että nämä asiat voivat päätyä julkisuuteen. Suomi on pieni maa ja asiat leviävät nopeasti. Useat toimittajat ovat ollert tietoisia tapahtumista ja Tomilla ollut huono maine mutta ehkä salailun vuoksi Tomille on tullut tunne että hän voi käyttäytyä miten huvittaa ja tehdä mitä vain koska on julkisuuden henkilö.
Kuningas alkoholi. Saa öykkäröimään.