Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olet ajatellut vaihdattaa talvirenkaat?

Evertti
22.10.2017 |

Talvi tulee ja yöpakkasia on jo koko maassa. Kuluneella viikolla pelti rytisi liukkauden teiden vuoksi etelässä. Onko sinulla jo nastarenkaat alla tai oletko ajatellut vaihtaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdattaa?

Vierailija
2/11 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On molemmissa autoissa. Mies vaihtoi pakettiautoon perjantaina ja eilen henkilöautoon, jonka pääsääntöinen kuski olen. Ensi viikolla on aamuvuoroja. Lähden

klo 5 ajamaan töihin.

Pohjois-Savo

Vierailija
4/11 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jäänyt pelkästään tuumailuksi, vaan vaihdoin vaimon auton renkaat eilen ja oman autoni kumit tänään. Kummassakin nastattomat talvirenkaat alla.

Vierailija
5/11 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen vaihdettiin yhteen autoon talvirenkaat ja tulevalla viikolla myös toiseen.

Vierailija
6/11 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ensi viikolla vaihdatetaan kummankin autoon.

Vierailija
7/11 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa autoissa on nyt, eilen vaihdettiin toiseenkin. Perjantaina täällä oli tien pinnat niin jäässä, ettei meinannut kävellenkään pysyä pystyssä.

8/11 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Moottoripyörässäni ei ole talvirenkaita ja ajelen vielä sillä jonkunaikaa. Autoon vaihdan myöhemmin.

Vierailija
9/11 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson rauhassa miten säätila kehittyy. Monena vuonna tähän aikaan on tullut muutama yöpakkanen mutta varsinainen talvi on sitten kuitenkin alkanut vasta mustan joulun jälkeen tammikuussa. En siis pidä kiirettä renkaiden vaihdon kanssa vaan vaihdan ne ehkä vasta joulukuun alussa. Toki aiemmin jos talvi alkaa aiemmin.

Vierailija
10/11 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi viimeiset 39 vuotta olen asiaa hetken ajatellut ennen kuin olen vaihtanut tai vaihdattanut renkaat. Tältä syksyltä asia tuli perjaitaina hoidettua.

Vierailija
11/11 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdattaa?

Niin. Rengasliikkeessä. Ei kai kukaan nykyään enää itse viitsi vaihtaa, kun palvelua on tarjolla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi