Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nyt mua vituttaa mun mies..

Vierailija
08.04.2006 |

ensi se ei halu et meen ravinteliin.. ja kun juon kotona se valittaa et joo sä oot juonu nyt 4 kaljaa ja vielä otat viiniä päälle.. hah.. ia minä lapsen äitinä en saisi ikinä ottaa.. en saa mennä kotoota mihinkään ja en saa ottaa edes kotona..

no ukko meni nukkumaan ja tokais.. älä huomenn valita että oot väsy!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä juo kotona äläkä ravintolassa. Sitten sopu säilyy. Yksinkertaista.

Vierailija
2/11 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapussa lukee.. minä valitan just ja niin paljon kun haluan väsymystäni! antaisit edes seksiä!

t:Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nytkään missään humalassa.. nautin hiljaisuudesta ja yksinäisyydestä jota minulla harvoin on

Vierailija
4/11 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haloo

Vierailija
5/11 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en tätä pidä ongelmana

Vierailija
6/11 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olla juotu viiteen vuoteen ja lapsemme on nelivuotias. Ei se sovi vanhemmille sellainen, että on juonut jos esim jotain sattuisi.

Vierailija
7/11 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi äiti ei ede sjoskus saisi ottaa muutamaa..kertokaapa se?

Vierailija
8/11 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se luo tietyn mielikuvan sinustakin. Ehkä miehelläsi on jokin syy naputtaa juomisestasi?

Meillä myös sellainen tilanne, että vuosiin ei ole kumpikaan juonut. En minä kaipaa alkoholia nauttiakseni rauhasta ja hiljaisuudesta. Hassu perustelu sinulla.

Vierailija
9/11 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä välittäis itsekään katsella jos toinen juo kotona JOS se ois jatkuvaa, mut tottakai joskus voi. Baariin voi mennä milloin lystää. Miksi tarvisit luvan mieheltä, jollei ole mitään järkevää syytä (esim. miehen aikaisemmin varaama ulosmeno-ilta) niin en tajua miksi jäit kotiin vittuilevan hapannaama-äijän seuraksi.

Vierailija
10/11 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko niitä joiden mielestä äiti ei saa juoda?

Minä olen ottanut pari kaljaa vaikka olen ollut lastenkanssa kaksin (mies viihteellä). Jos jotain tapahtuu, taksi ja ambulanssi on käytettävissä. Vaikka olisin selvinpäin ja jotain tapahtuisi en varmaankaan lähtisi autolla hortoilemaan kun olisin sen verran paniikissa.

Vierailija
11/11 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ziisus sentään! Minä ainakin juon aina pe - la siiderin tai lonkeron saunassa ja joskus vielä jopa muutaman lasin viiniä kun lapset on nukkumassa.

Baareissa en jaksa käydä, olen liian laiska nykyään ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän