Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antti Holma valehtelee pituutensa?

Vierailija
22.10.2017 |

Antti Holma ilmoittaa pituudekseen nettisivulla 183 cm. Kaveri on nähnyt Antin livenä , ja totesi että tyyppi on pätkä, kaverin mielestä on jotain 175 cm. Onko joku nähnyt livenä, valehteleeko Antti pituudestaan? Tuo nettisivunsa on siis töitä varten, siellä on kuvia ja lista töistä jne.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset luulee mua aina 180cm vaikka olen vain 175cm. Ei sitä eroa näe. Vaivaiset 5-10cm. Jos näytät hyvälle niin saat aina lisäsenttejä. Olen ollut illanistujaisissa jossa seuralaiseni alkaa inttämään että olen 185cm. 

Kävikin ilmi että olen  vain 172cm. Naiset ei oikein osaa nähdä näitä juttuja. Jos näytät hyvältä olet aina pitkä mies heille.

Mahtaa olla jutunaiheista puutetta, jos pitää pituudesta käydä vääntämään. Aivan varmasti eron näkee, jos on itse 172cm ja joku jamppa kehtaa väittää olevansa paljon pidempi.

Eka voittaa.  Sama homma vaihtokaupoissa.  Joka ehtii ensin väliä pyytää niin sille maksetaan.

Vierailija
22/35 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset luulee mua aina 180cm vaikka olen vain 175cm. Ei sitä eroa näe. Vaivaiset 5-10cm. Jos näytät hyvälle niin saat aina lisäsenttejä. Olen ollut illanistujaisissa jossa seuralaiseni alkaa inttämään että olen 185cm. 

Kävikin ilmi että olen  vain 172cm. Naiset ei oikein osaa nähdä näitä juttuja. Jos näytät hyvältä olet aina pitkä mies heille.

Olet 171. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 171 ja puoli pitkä, niin monet naiset on luulleet että olen vähintään 180cm. Koska annan pitkän vaikutelman muille.

Olet 171 cm. 

Normaali ihminen ei ilmoita puolikkaita. 

Vierailija
24/35 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa olla jutunaiheista puutetta, jos pitää pituudesta käydä vääntämään. Aivan varmasti eron näkee, jos on itse 172cm ja joku jamppa kehtaa väittää olevansa paljon pidempi.

Ei huomaa jos on korkea tukka tai korot jalassa niin ei todellakaan huomaa. 170-185 on olemattoman pieni ero. Oikein kaukaa ei edes erota.

Vierailija
25/35 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina somessa pituus 182cm vaikka olen 10cm lyhyempi. Ei kukaan huomaa tai tajua. Pakko huijata koska pituussyrjintä on tosiasia.

Vierailija
26/35 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina somessa pituus 182cm vaikka olen 10cm lyhyempi. Ei kukaan huomaa tai tajua. Pakko huijata koska pituussyrjintä on tosiasia.

Olet 171 cm. 

Vierailija
27/35 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet 171 cm. 

Jos nainen sanoo että hän on 180cm, niin silloin hän on 180cm ja sinä olet hiljaa.

Vierailija
28/35 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan valehtelisi ominaisuudesta, jolla ei ole mitään merkitystä ja jonka voi helposti todentaa?

Pituudella ei ole mitään merkitystä??? Ja vielä näyttelijälle???

Vierailija
29/35 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

179.5 cm

Vierailija
30/35 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet 171 cm. 

Jos nainen sanoo että hän on 180cm, niin silloin hän on 180cm ja sinä olet hiljaa.

Vedä kätees homo. 

Vierailija
31/35 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antilla on melanooma. Se on lähtö lähellä. 

Vierailija
32/35 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet 171 cm. 

Vedä kätees homo. 

Sä tulet olemaan se joka sitä vetelee, kun aloititkin sen miettimisen. Siinähän mietit minua hajareisin vetelemässä käteen rennoin vedoin. Naamalla raukea rentoutunut virne. Suu aukeilee pyöreäksi sillon tällöin ouaaah ouh öyh ja sulkeutuu sitten suppuun, mutta veto jatkuu aina vaan. Mietit sitä että kaverihan näyttää pidemmältä kuin onkaan.

Vierailija
33/35 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet 171 cm. 

Vedä kätees homo. 

Sä tulet olemaan se joka sitä vetelee, kun aloititkin sen miettimisen. Siinähän mietit minua hajareisin vetelemässä käteen rennoin vedoin. Naamalla raukea rentoutunut virne. Suu aukeilee pyöreäksi sillon tällöin ouaaah ouh öyh ja sulkeutuu sitten suppuun, mutta veto jatkuu aina vaan. Mietit sitä että kaverihan näyttää pidemmältä kuin onkaan.

Miksi sun kivekset roikkuu noin matalalla? En näe peräaukkoakaan. Ihme läppä.

Vierailija
34/35 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

179.5 cm

179,5 cm on 179 cm. 

Vierailija
35/35 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset