Ihminen joka ei pidä pullapitkosta on vastenmielinen
Jotkut pienet asiat kertovat nopeasti onko ihminen mukava, sympaattinen ja samalla aaltopituudella
Kommentit (11)
Mitä mieltä olette, kun meillä töissä syödään kerran viikossa pullapitko niin yksi ei osallistu siihen koskaan?
Peruspullapitko on hyvää. Mutta mitähän on tapahtunut, kun ennen pidin luumukranssista mutta nykyään inhoan sitä?
Siitähän saakin hyvän keskustelun avauksen. Pidätkö pullasta? En. Tää oli niin tässä, hyvästi! Ei mene aikaa turhaan lätinään , eikä kukaan pysty ainakaan syyttämään seksuaalisesta häirinnästä.
Vierailija kirjoitti:
Siitähän saakin hyvän keskustelun avauksen. Pidätkö pullasta? En. Tää oli niin tässä, hyvästi! Ei mene aikaa turhaan lätinään , eikä kukaan pysty ainakaan syyttämään seksuaalisesta häirinnästä.
Ai ei vai? Syö nisua, se kasvattaa...
Anteeksi jälleen kerran karkea kielenkäyttöni, mutta nyt vetää perkele parhaat :D
Entäs, jos pitääkin liikaa siitä pitkosta😧? Niin, ettei muille jää mitään...
Tykkään melkein kaikista pullista. Mutta en tavallisesta pitkosta. Se on kuivaa tai taikinasta mössöä.
Onneksi saan syötyä tarvittaessa sen yhden palan pitkoa....
Minä pidän pullapitkosta, mutta olen tästä aloituksesta erittäin loukkaantunut. Voisin nimittäin potentiaalisesti olla pitämättä pullapitkosta niin että muuten olisi kuitenkin ihan samanlainen ihminen kuin nytkin.
Erittäin loukkaavaa tällainen.
Leivoin tässä pari päivää sitten pullapitkon. Laitoin siihen rusinoita. Ihania mehukkaita sattumia. Nam! Tykkäättekö te muut pitkonpopsijat myös rusinapullasta?
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän pullapitkosta, mutta olen tästä aloituksesta erittäin loukkaantunut. Voisin nimittäin potentiaalisesti olla pitämättä pullapitkosta niin että muuten olisi kuitenkin ihan samanlainen ihminen kuin nytkin.
Erittäin loukkaavaa tällainen.
Leivoin tässä pari päivää sitten pullapitkon. Laitoin siihen rusinoita. Ihania mehukkaita sattumia. Nam! Tykkäättekö te muut pitkonpopsijat myös rusinapullasta?
Tule käymään, loukkaannutaan yhdessä. Tarjoan kaffet ja rusinapitkot. Haetaan yhdessä Prismasta einesosastolta rusinapitoista maksalaatikkoa.
Totta. Sellainen ihminen ei meillä kyllä kauaa ole, pomo ottaa raportin pullapitkoja inhoavista ja he saavat ensimmäisessä seuraavassa YT:ssä kenkää.