Mitä mieltä ootte sisustusblogien mielipiteiden kyttäilustä?
siis että kysytään lukijoilta sisustusapua johonkin pulmaan, sopiiko tämä sohva tähän tai mitkä verhot valitsisin. Musta saa kauhean epävarman kuvan ja käytetään lukijoita ilmaisena sisustusapuna.
Kommentit (3)
Mulle ainakin tulee vastakkainen tunne, en halua auttaa..
ap
Nyt vasta ekaa kertaa kuulen tällaisesta. Avasin tän keskustelun, koska halusin tietää mistä on kyse. (Otsikko oli jotenkin niin mystinen.)
Mulla ei itellä ole mitään sisustustajua ja huonekalut on vaan jotain romuja. Jos lähtisin ostamaan uusia huonekaluja uhraten hommaan rahaa, niin varmaan haluaisin kuulla jonkun mielipiteen. Sitten tiedän tykkäisinkö itse siitä ehdotuksesta vai en, eli toki itse päättäisin lopulta, että mitä ostan.
Tunnistan varmaan nätin huoneen, mutten vaan osaa itse luoda sellaista.
Voihan jotkut olla oikeasti sisustuksen suhteen epävarmoja, mitäs pahaa siinä on... Toisaalta, jos on sisustusblogi, niin luulisi että itsellä olisi jotain hajua siitä mitä tekee. Mutta en näe siinä mitään pahaa, että haluaa tietää sopiiko oma maku yksiin muiden keskimääräisen maun kanssa myös. Tuskin kukaan kuitenkaan lähtee sisustamaan huonetta tavalla, josta ei tykkäisi myös itse.
Ja koska kysymys ei ole kenellekään henkilökohtaisesti osoitettu, ei tarvitse tuntea paineita siitä, vastaako siihen vai ei.
Tai sitten se on lukijoiden mielenkiinnon kalastelua. Antaa heille tunne, että he nyt auttavat tätä bloggaajaa jotenkin, pääsevät osallistumaan.