---SYYSEMOJEN -04 WIIKKISPINKKA---
Kommentit (45)
Ensin, ettei unohdu, kiitos KoKo-porukalle. Kivaa oli, pidempäänkin olis voinut olla, mutta kun on koko päivän liikkeellä, ei vaan jaksanut. Itse olin kotona vajaa puol 9 (kun olin tuskissani etsinyt parkkipaikkaa lähes 15 min.) Huono aika kotiutua, kun lapset olivat just menossa nukkumaan. Nukkumaan meno venähti. Kuten myös tänään, Valma huutaa sängyssään ja Otso ei saa nukuttua ja istuu sohvalla ja odottaa rauhaa.
Taidan mennä yrittää lapsia nukkumaan. Mikä lie tyttöä taas vaivaa..
Palaan jos vaan jaksan.
Ja kivat rahat sait :-) Ja ne saa sitte tuhlata ihan mihin haluaa!!!
SAin kaappeja siivottua..pitää pysyä kiireisenä etti vauvat pyöri mielessä,ni mun kaapista löyty lasten eka hattu 50cm ja ekat lapaset...niisk!
Kokeilin taas housuja,jotain meni jo kiinni,mut ei vielä käyttää voi..sit yhet mistä tykkään hirveesti,ei mene edes kiinni ja niissä käytin ennen vyötä..voi p****!!!!
Oltii ulkona,ekä kävelyllä-typy kokoajan vinkku et ite kävelee,tosi kiva!Tultii sit pihalle leikkii,ei ollu kuriksia-puku on ihana!
POjalle soitettii.Oli olu tänää TiTi-nallen konsertissa ja oli niiiiiiin innoissaa :-) Oli saana halata nelleja ja saanu kortin nimmarilla.Ihana että innostuu myös näistä jutuista ettei pelkkää Turtlesii,Batmanii ym.taistelua...3yötä ja poika on nyt mun kainalossa :-) Ikävä!!!!
Nyt typykkä sänkyy ja sauna päälle...
T-P:lle piti laittaa et nyt taas pari yötä ollu lyhyempää..ei kiva!!!!
Sitä rokkoa mietin..pojalla oli joku rokkko mut oliko se parvorokko-apua,en muista!!!..pientä syherö ihottumaa mut ei tainnu kutista,ei kuumeillu..
jatu
Aluks punaset läiskät poskilla ja sit levis pieni syherö ihottuma.. ei tullu kuumetta,ei kutinaa..Muistin ku se on raskaana oleville vaarallinen ja pojankin tarhassa joku odottaja oli...
jatu
Taidan taas olla oikein riesa tän alkavan viikon täällä:) Tottahan se huominen peruuntui. Hyvästä syystä, mutta tän kaverin kanssa on jotenkin toivoton yrittääkään sopia mitään. Aina tulee jotain ja usein pitää ite kuitenkin kysellä onko sovitut jutut voimassa. En tiedä ilmottaisko mitään ite. Toinenkin tapaaminen on vaarassa peruuntua. Näyttää jäävän jäljelle vaan ikävämmät velvollisuudet, kun kaikki kiva peruuntuu:(
Lapsenvahtia en vielä huomiselle perunut, kun en oikein tiedä mitä tekisin. Pitäiskö vaan hilpasta yksin jonnekin. Ei oikein innosta sekään, kun mitään muuta syytä ei ois kun löytää kumisaappaat pikkitytölle. Sen verran väsynyt olen, että yksin en jaksa katella mitään ja syöminenkin yksin on aika tylsää.
Jatu, kirppisrahat onkin aina niitä joita surutta tuhlailen itteeni. Tosin saan kyllä muutenkin ostella sen mitä ostan, kun aika maltillisesti ostelen kuitenkin ja alennuksiakin kattelen.
Öitä, kai tässä pitäis mennä nukkumaan, vaikkei väsymyksestä huolimatta edes huvittais...
T: Ynis
Yh-aika on alkanut. Mies lähti alkuillasta ja tuli vähän suru puseroon. Ehkä se sitten lopulta helpotti, kun ilta on kuitenkin sujunut suht hyvin.
Kirppis tuotti tällä kertaa kahdessa viikossa reilut 140 euroa voittoa! Kipii! Huomenna illalla Selloon tuhlaamaan niitä:) Kunhan kaveri ei vaan peru tapaamista. Ei ois nimittäin eka kerta.
Sain kuvatkin otettua joita kurssille mietin. Saa nähdä onko ne käyttötarkoitusta vastaavia. Se riippuu siitä miten saan itse niitä käytettyä.
Taidan mennä telkkarin ääreen...
T: Ynis