Tapailuvaiheen mies puhuu toisista naisista
Olen tavannut erittäin komean ja koulutetun miehen.Vaikuttaa täydelliseltä kaikin puolin.Vauhdilla haluaa edetä.Nyt kuitenkin sivulauseessa vihjaa jotain miten muut naiset..jne.Mies myös tapailee minua noin 1-2 krt viikossa ja en oikein voi soittaa hänelle.Onko normaalia?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa ei kyllä käynyt ilmi mitä ja miten mies muista naisista puhuu. Minulle viimeisin treffikumppani kertoi poistaneensa tinderin kun oli siellä tavannut vain sekopäitä ja minä olin ainoa, jonka kanssa oleminen tuntuu helpolta. En kyllä osannut tästä loukkaantua vaan olin pikemminkin imarreltu.
Alapeukkujen sijaan, voisiko joku kommentoida, mikä tässä viestissä oli pielessä?
Hassua, että tälläkin palstalla ja tyttöporukoissa ja monessa muussa yhteydessä ihan avoimesti voidaan sanoa, että tinderissä on tavannut pelkkiä sekopäitä, mutta jos menet sanomaan näin treffikumppanille, se tekeekin sinusta vain äärimmäisen nolon. En oikein ymmärrä, miksi treffikumppanille ei tätä voisi sanoa, jos asia oikeasti on mennyt omalla kohdalla niin.
Hei, musta viestissä oli pielessä se, että kokemus ei liittynyt aiheeseen kunnolla. Siitä tuli sellainen vaikutelma, kuin olisit mielestäsi kertonut samanlaisen kokemuksen kuin jollain toisella oli, mutta sinä poikkeuksellisesti et siitä nokkiisi ottanut (eli toisellakaan ei ole syytä ottaa). Tällainen mielikuva tuli ainakin minulle tuosta viestistä.
Niin siis sillä tavalla se mielestäni oli vastaava tilanne, että mies puhui muista tapaamistaan naisista. Ja kommentissani sanoin, ettei aloituksesta oikein käynyt ilmi, mitä näistä toisista naisista on sitten sanottu, joten en osaa aloituksen perusteella miestä tuomita, kuten muut tässä ketjussa tuntuvat tekevän.
Vierailija kirjoitti:
Yrittää tehdä mustasukkaiseksi, tai testaa reaktiotasi tulevaa ajatellen. Mies, joka on oikesti kiinnostunut ei edes mainitsisi mitään muita naisia, koska ei haluaisi pilata juttua. Tuo mies pelailee jotain tai on sairaalloisen epävarma/narsku. Ei kannata jatkaa.
Jännä kyllä, että ihmisillä on joku tarve mainostaa edellisiä juttujaan. Löytyy miehiä ja naisia.
Jos vaikuttaa täydelliseltä niin siinä on joku koira haudattuna. Ei kuulosta hyvältä, eli en haluaisi enää tapailla.