Tapailuvaiheen mies puhuu toisista naisista
Olen tavannut erittäin komean ja koulutetun miehen.Vaikuttaa täydelliseltä kaikin puolin.Vauhdilla haluaa edetä.Nyt kuitenkin sivulauseessa vihjaa jotain miten muut naiset..jne.Mies myös tapailee minua noin 1-2 krt viikossa ja en oikein voi soittaa hänelle.Onko normaalia?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli Tinderistä kirjoittelumies, joka laittoi kuvan naisista ajamassa polkupyörillä stringeissä. Alla teksti: Kestää aika kauan ajomatka hehe, heh. Kommentoin , että kuva oli varmaankin tarkoitettu miehelle.
Aika hölmö tyyppi lopultakin, käänsi kaikki puheet jollain tavalla seksiin. En myöskään halua kuulla hänen sheivauksistaan, m*lkun koosta ja kyselyitä alusvaatteistani.
Olikohan käynyt nippanappa jonkun ammattikoulun ..Ei silti, heissäkin on kivoja tyyppejä, mutta tämä paljastui rahoillaan leveileväksi hölmöksi.
Varmaan kiva jollekin naiselle, ei mulle.
Lisään vielä, että miehellä oli ikää lähes 50v.
Se on edelleen naimisissa eikä mitään eronnut.
Mulla oli kans yks, joka puhui entisistä koko ajan. Ensin se oli kiinnostavaa, sitten epäilyttävää ja vähitellen alkoi nostattaa karvoja pystyyn ja lopussa tunsin vain epätoivoa ja raivoa, että mitä v....a tämä oikein on. Minusta se ei ollut tahallistakaan, vain sitä, että ne muut naiset vain pyöri miehen mielessä alituiseen eikä ollut edes älliä pitää suutansa kiinni. Voi Jeesus. Puistattaa vieläkin. Miten jotkut miehet osaakin olla niin urpoja!
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli Tinderistä kirjoittelumies, joka laittoi kuvan naisista ajamassa polkupyörillä stringeissä. Alla teksti: Kestää aika kauan ajomatka hehe, heh. Kommentoin , että kuva oli varmaankin tarkoitettu miehelle.
Aika hölmö tyyppi lopultakin, käänsi kaikki puheet jollain tavalla seksiin. En myöskään halua kuulla hänen sheivauksistaan, m*lkun koosta ja kyselyitä alusvaatteistani.
Olikohan käynyt nippanappa jonkun ammattikoulun ..Ei silti, heissäkin on kivoja tyyppejä, mutta tämä paljastui rahoillaan leveileväksi hölmöksi.
Tämä kertomus paljastaa jälleen kerran, että tosielämä on jopa Siskonpedin karrikoituja sketsihahmoja uskomattomampaa!
Mikä helmi mieheksi, mistä sä sen nappasit?
-kateellinen- 😁
Varmaan netissä nuo miehet saalistaa.Ihania helmiä nuo miehet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kertomus paljastaa jälleen kerran, että tosielämä on jopa Siskonpedin karrikoituja sketsihahmoja uskomattomampaa!
Mikä helmi mieheksi, mistä sä sen nappasit?-kateellinen- 😁
Olin tuon kirjoittaja. Tinderissä olin vajaan kuukauden ja sieltähän tuo luomakunnan uroo löytyi. No, mutta ei kai ole kuitenkaan kilttiä moittia. Jos se on jotenkin vajaamielinen tai vast.
Olin lyhyessä suhteessa miehen kanssa ja tämä muisti jotenkin puolihuolimattomasti mainita exän rintojenpienennyksestä (itselläni on a-kuppi), rajusta seksistä ja naisesta, johon oli rakasunut enemmän kuin koskaan kehenkään. Kaikki nuo siis eri naisia.
MInkälaisia typeryksiä miehet voi olla. Tämäkin oli hyvin sivistynyt muuten, paitsi ihmissuhdetaidoissa.
Epävarma mies kehuskelee muilla naisilla, koska kuvittelee että sinä haluat häntä enemmän jos tiedät että muutkin naiset haluaa häntä (muka).
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kans yks, joka puhui entisistä koko ajan. Ensin se oli kiinnostavaa, sitten epäilyttävää ja vähitellen alkoi nostattaa karvoja pystyyn ja lopussa tunsin vain epätoivoa ja raivoa, että mitä v....a tämä oikein on. Minusta se ei ollut tahallistakaan, vain sitä, että ne muut naiset vain pyöri miehen mielessä alituiseen eikä ollut edes älliä pitää suutansa kiinni. Voi Jeesus. Puistattaa vieläkin. Miten jotkut miehet osaakin olla niin urpoja!
Joo älä! Sama tilanne erään kanssa oli, kaiken kruunasi pähkäily, oletkohan nyt kuitenkaan kuin ex naiseni ovat olleet? Öömh en, enkä halua olla! Ihan oikeasti pitäisivät edes suunsa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Yrittää tehdä sua mustasukkaiseksi? Mulle ihastus tekee tuota samaa tajuamatta että se toimii päinvastaisesti. Välillä ottaa päähän koko tyyppi.
Siis olet ihastunut tuollaiseen?
Täällä myös kokemus miehestä, joka ensimmäisestä tapaamisesta lähtien lörpötteli kaikki asiat tapaamistaan naisista. Muutaman viikon kuuntelin ja sitten aloin huomauttaa, että ei kovin kivalta tunnu....mies loukkaantui syvästi!!!!! Kun tähän lisätään vielä, että puhui jatkuvasti exästään vaikka erosta 3 vuotta, sain parissa kuukaudessa tarpeekseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi ihan vastaava vastikään. En oikein ymmärtänyt, että miksi lähettää kuva alastomista naisista mukavitsikkäällä tekstillä naiselle. Noh, nohevana laitoin vastaavan kuvan miehistä. Hävetti itseäni tekoni. Joku mies voisi kertoa, mikä idea lähettää tuollaisia?
Mitä ihmettä, onko näitä enemmänkin? Jotenkin tuntuu skitsoidiselta touhulta. Mistä päin?
Nyt naiset, alkakaa arvostaa itseänne ja jättäkää nuo kusipäät omaan kastiinsa. Onko pakko kelvata kuka tahansa ääliö, kunhan vaan saa olla suhteessa.
Mulle on hälymerkki, jos mies puhuu pahaa eksistään, mutta ei tarvitse niitä kaivatakaan. Kun on erottu, on erottu.
Kyllä tuntuu sinkkuelämä hyvältä näitä luettuani. Ja melkein ikävä eksääni, jonka kanssa oltiin yhdessä 17v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi ihan vastaava vastikään. En oikein ymmärtänyt, että miksi lähettää kuva alastomista naisista mukavitsikkäällä tekstillä naiselle. Noh, nohevana laitoin vastaavan kuvan miehistä. Hävetti itseäni tekoni. Joku mies voisi kertoa, mikä idea lähettää tuollaisia?
Olisipa mielenkiintoista tietää, miksi mies tekee noin? Ei ainakaan arvosta naista.
Sitten miehet naukuvat netissä, kun eivät saa naista pysymään rinnallaan.
Millaisia asioita hän siis muista naisista sanoo? Kehuu muita naisia vai osoittaa jotain koska muutkin -"vaatimuksia" sulle? Ihan sama oikeastaan (oon muuten vaan utelias) loppujen lopuksi sinun kannalta.
Mua itteäni ärsyttää jos mies osoittaa mun nähden huomiota/ihailua muille naisille. Siitä tulee vain surkea fiilis, jos kehuu naisia somessa upeiksi tai kääntää baarissa katseensa johonkin naisjoukkioon, niin että meinaa melkein niska katketa... Jos tuollaisessa on tarkoituksena mustasukkaisuuden herättäminen, toimiiko tollanen oikeasti johonkuhun? Muhun ei meinaan tosiaankaan toimi viesti "muut naiset kiinnostaa mua enemmän kun sä", on sen verran huono itsetunto, että en edes yrittäisi ruveta kilpailemaan muita vastaan, ja häivyn tollasesta seurasta, jossa mulle aiheutetaan entistä kurjempi olo tai tehdään numeroa kelpaamattomuudestani.
Voihan se olla, että tollasessa tilanteesa mies haluaa tarkoituksella kertoa mulle, ettei tykkää musta, jos mä vaikka sattuisin liikoja itsestäni luulemaan. :D No, se ainakin toimii. Menee viesti perille mainiosti.
No höh. Tässä vaiheessako jo pitää alkaa sulkea keskustelunaiheita pois.
Narsisti