Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailuvaiheen mies puhuu toisista naisista

Vierailija
21.10.2017 |

Olen tavannut erittäin komean ja koulutetun miehen.Vaikuttaa täydelliseltä kaikin puolin.Vauhdilla haluaa edetä.Nyt kuitenkin sivulauseessa vihjaa jotain miten muut naiset..jne.Mies myös tapailee minua noin 1-2 krt viikossa ja en oikein voi soittaa hänelle.Onko normaalia?

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulleeitarvi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulleeitarvi kirjoitti:

Tuohan olisi mukava kääntää toisin päin : voi kun olisi kiva saada pomo/naapurin äijä/isokaluinen exä tähän samaan sänkyyn! Kyllä ne muut miehet ovat sitten paljon parempia ihan kaikessa, parempikuntoisia, kohteliaampia, sivistyneempiä, ammatissaan edistyneempiä, taitavampia seksissä, anteliaampia, ja muutenkin korkeampitasoisia....

Jostain syystä naisia pitäisi saada lytätä mielin määrin.

Miksi pitäs alentua itse tuolle tasolle? Ei kai tollasesta suhteesta tulis mitään, jossa vaan herjataan ja piikitellään toista. Henkisestä väkivallasta seuraa monesti fyysistä väkivaltaa.

Yritin tällä ajatusleikillä saada ihmiset huomaamaan, kuinka rumaa käytöstä tuo tältä mieheltä on. Ja pitäisikö sinusta naisen aina vain vaieten kärsiä, ettei nyt sitten vielä tule mustaa silmääkin? Ettei nainen siis alennu. Ja tietenkään tuollaisesta suhteesta ei tule mitään . Siis suhteesta, jossa vain piikitellään toista.

Ai niin, ne valokuvat niistä muista miehistä unohtu edellisestä viestistä...

Ei vaieten kärsiä, vaan vaieten häipyä suhteesta.

Vierailija
62/83 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on täynnä huonosti käyttäytyviä miehiä, toki seassa on varmasti kunnollisiakin, mutta typerykset pilaavat koko sovelluksen.

Mutta hei. Ihan oikeesti. Miten tyhmä voi mies olla, jos laittaa naiselle kuvan alastomasta naisesta tai jostain stringipyöräilijöistä? Voi olla, että mies on komea ja rikas, saa uuden naisen aina, kun tarvii. Mutta eihän sellaisesta ole oikeaksi mieheksi, elämänkumppaniksi. 

Aika jännää, ettei yksikään mies nyt kommentoi täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että haluaa vielä työstää entisiä suhteitaan ja suhdetta sinun kanssasi. Yrittää saada sinut mukaan. Kenen muun kanssa entiset suhteet ja etenkään nykyisen suhteen voi työstää kuin uuden kumppaniehdokkaan kanssa. Vedä sinäkin vanhat suhteet työstettäväksi miehen kanssa. Aika sitten näyttää kannattaako sitä jatkaa vai ei. Eri asia tietenkin se jos puhuu entisistä suhteistaan sinua alentaakseen tai puhuu siihen sävyyn että palaa entiseen heti jos pääsee. Parisuhteen aloitus on kuitenkin aina valintatilanne.  

Vierailija
64/83 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, taas saatiin sopivan epämääräisellä provolla aikaan kunnon miesvihaketju. Oma tyty-ydeni on kyllä kertonut eksistään. Ja jos kyse on nyksistä eli siitä, että mies on polyamorinen, eikö siitä ole tärkeä keskustella? Suhteen säännöt heti selviksi, niin ei tarvitse sitten valittaa ”pettämisestä”.

Henkilö joka kutsuu toista henkilöä tyty-ydeksi  ei taatusti ole koskaan seurustellut kuin mielikuvitusolennon kanssa.

Vierailija
65/83 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa ei kyllä käynyt ilmi mitä ja miten mies muista naisista puhuu. Minulle viimeisin treffikumppani kertoi poistaneensa tinderin kun oli siellä tavannut vain sekopäitä ja minä olin ainoa, jonka kanssa oleminen tuntuu helpolta. En kyllä osannut tästä loukkaantua vaan olin pikemminkin imarreltu.

Alapeukkujen sijaan, voisiko joku kommentoida, mikä tässä viestissä oli pielessä? 

Hassua, että tälläkin palstalla ja tyttöporukoissa ja monessa muussa yhteydessä ihan avoimesti voidaan sanoa, että tinderissä on tavannut pelkkiä sekopäitä, mutta jos menet sanomaan näin treffikumppanille, se tekeekin sinusta vain äärimmäisen nolon. En oikein ymmärrä, miksi treffikumppanille ei tätä voisi sanoa, jos asia oikeasti on mennyt omalla kohdalla niin. 

Vierailija
66/83 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä surullisinta, myös ystävänä on tuollainen treffi-karusellissa pyörivä ihminen aika rasittavaa seuraa. Milloin ollaan oltu Mikon-Pekan-Jaakon-Einarin kanssa siellä tuolla ja täällä. Ja sitten itketään kun suhde jostain syystä päättyy, vähän ajan kuluttua kärsitään yksinäisyydestä ja sitten lähdetään taas Mikon-Pekan-Jaakon-Einarin kanssa treffeillä ja sitten käydään taas siellä täällä ja tuolla. Ja sitten itketään, kärsitään, jatketaan... Huhhuh, onnea vaan kaikille myllytyksessä oleville. 

Vierailija
67/83 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä surullisinta, myös ystävänä on tuollainen treffi-karusellissa pyörivä ihminen aika rasittavaa seuraa. Milloin ollaan oltu Mikon-Pekan-Jaakon-Einarin kanssa siellä tuolla ja täällä. Ja sitten itketään kun suhde jostain syystä päättyy, vähän ajan kuluttua kärsitään yksinäisyydestä ja sitten lähdetään taas Mikon-Pekan-Jaakon-Einarin kanssa treffeillä ja sitten käydään taas siellä täällä ja tuolla. Ja sitten itketään, kärsitään, jatketaan... Huhhuh, onnea vaan kaikille myllytyksessä oleville. 

Mitä sinä siis ehdottaisit, että tämä ystäväsi tekisi, ettei olisi sinulle niin rasittavaa seuraa? Pitäisikö hänen olla ilman parisuhdetta vai onko sinulla tiedossasi jokin oikotie? Kerro toki meille muillekin, jotka emme tätä oikotietä tiedä, vaan joudumme ihan erikseen jokaiseen ihmiseen tutustumaan. 

Vierailija
68/83 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailu= koittaa saada sinut alistumaan ja musertumaan

Et voi soittaa= varattu tai vallan käyttöä

Nopea etenemä= vaikuttaa oudolta

Lopettaisin suhteen.

Vierailija
69/83 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä siis ehdottaisit, että tämä ystäväsi tekisi, ettei olisi sinulle niin rasittavaa seuraa? Pitäisikö hänen olla ilman parisuhdetta vai onko sinulla tiedossasi jokin oikotie? Kerro toki meille muillekin, jotka emme tätä oikotietä tiedä, vaan joudumme ihan erikseen jokaiseen ihmiseen tutustumaan. 

Sepä siinä onkin, kun ei ole mitään oikotietä eikä sellasta kannattas etsiäkään. Kannattas omasta elämästä saaha jonkin lainen ote, eikä olettaa parisuhteen sitä paikkaavan. Tässä mennään monesti kirjaimellisesti perse edellä puuhun.

Vierailija
70/83 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulleeitarvi kirjoitti:

Tuohan olisi mukava kääntää toisin päin : voi kun olisi kiva saada pomo/naapurin äijä/isokaluinen exä tähän samaan sänkyyn! Kyllä ne muut miehet ovat sitten paljon parempia ihan kaikessa, parempikuntoisia, kohteliaampia, sivistyneempiä, ammatissaan edistyneempiä, taitavampia seksissä, anteliaampia, ja muutenkin korkeampitasoisia....

Jostain syystä naisia pitäisi saada lytätä mielin määrin.

Totta, naisia pitää saada lytätä mielin määrin!

Vierailija
71/83 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä siinä onkin, kun ei ole mitään oikotietä eikä sellasta kannattas etsiäkään. Kannattas omasta elämästä saaha jonkin lainen ote, eikä olettaa parisuhteen sitä paikkaavan. Tässä mennään monesti kirjaimellisesti perse edellä puuhun.

Eli, jos sinulla on oma elämä hyvässä hallinnassa, olet immuuni sydänsuruille ja parisuhdekaipuulle? Oletkos sinäkin sitten sinkku? 

Vierailija
72/83 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tässä nyt on mitään oikoteitä etsinytkään? Se olit kyllä sinä, joka taivastelit, miten monta ihmistä pitää kohdata ja miten rasittavalta se etsintä vaikuttaa. Tai kuka on sanonut, että elämää paikataan jollain parisuhteella? Mistä tulee tällainen oletus? 

Vierailija
73/83 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut erittäin komean ja koulutetun miehen.Vaikuttaa täydelliseltä kaikin puolin.Vauhdilla haluaa edetä.Nyt kuitenkin sivulauseessa vihjaa jotain miten muut naiset..jne.Mies myös tapailee minua noin 1-2 krt viikossa ja en oikein voi soittaa hänelle.Onko normaalia?

Sinuna asiallisesti keskustelisin asiasta, ja sanoisin että tuollainen puhe ei ole minua kunnioittavaa, eikä hyväksyttävää käytöstä parisuhteessa. Sanoisin että et kertaakaan vertaa minua muihin, etkä puhu kertaakaan miten ne muut naiset. Tämän jälkeen toteaisin että nyt olen asiasta sanonut, oletko ymmärtänyt mitä sanoin? Seuraavalla kerralla lähdet välittömästi katselemaan niitä muita naisia, minuun et tuollaisia häpäisy ja nöyryytystekniikoita käytä.

Vierailija
74/83 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku ja vastaavia treffikumppaneita en ole tavannut, vaikka nyt muutamat treffit olenkin käynyt nyt kesän ja syksyn aikana. Ihan asiallisia jutteluja on ollut. Kyllähän tulee suhteen edetessä aika, jolloin voi puhua aiemmista kumppaneista, mutta se pitää tapahtua kunnioittavaan sävyyn, myös niitä eksiä kohtaan. Jos heitä moititaan, kavahdan miestä; onhan hän sitten ollut suhteessan vastenmielisen ihmisen kanssa omasta vapaasta tahdostaan eli mikä on sitten itse.  Ei minuun tehoa se, että aiempia mollataan ja siinä ohessa yritetään minua kohottaa. Silkkaa valhetta.

Sama on seksin suhteen. Joillakin miehillä on ihme tapa vakuuttaa, ettei seksi ole koskaan ollut näin hyvää. Jee, mahtavaa.

Ellei mies kunnioita minua, ei ole suhteella toivoa. Kranttu voin olla jonkun mielestä, mutta mieluummin yksin kuin tyytymään epätasa-arvoiseen suhteeseen.

Vierailija
75/83 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tapailema mies vaikuttaa jollain tavalla sairaalta.Luulisin,että vain luonnehäiriöinen mies kohtelee naista tuolla tavalla.

Vierailija
76/83 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun nyt baariin uutta tapaamaan. Sieltä sitten jatkoksi jonnekin tapailemaan. Aamulla voi jos hyvin sujuu sopia uusintatapailusta.

Vierailija
77/83 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että haluaa vielä työstää entisiä suhteitaan ja suhdetta sinun kanssasi. Yrittää saada sinut mukaan. Kenen muun kanssa entiset suhteet ja etenkään nykyisen suhteen voi työstää kuin uuden kumppaniehdokkaan kanssa. Vedä sinäkin vanhat suhteet työstettäväksi miehen kanssa. Aika sitten näyttää kannattaako sitä jatkaa vai ei. Eri asia tietenkin se jos puhuu entisistä suhteistaan sinua alentaakseen tai puhuu siihen sävyyn että palaa entiseen heti jos pääsee. Parisuhteen aloitus on kuitenkin aina valintatilanne.  

En ole terapeutti suhteen alussa ja myöhemminkään. 

Vierailija
78/83 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivopesu on alkanut. Tätä kuuluu jatkossakin. Aika nopeasti rupeat miettimään, mikä vika sinussa on, kun kaikki muut ovat parempia. Juokse karkuun nyt ja kovaa!

Vierailija
79/83 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suostut olemaan yksi monesta orjattaresta?

Vierailija
80/83 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa ei kyllä käynyt ilmi mitä ja miten mies muista naisista puhuu. Minulle viimeisin treffikumppani kertoi poistaneensa tinderin kun oli siellä tavannut vain sekopäitä ja minä olin ainoa, jonka kanssa oleminen tuntuu helpolta. En kyllä osannut tästä loukkaantua vaan olin pikemminkin imarreltu.

Alapeukkujen sijaan, voisiko joku kommentoida, mikä tässä viestissä oli pielessä? 

Hassua, että tälläkin palstalla ja tyttöporukoissa ja monessa muussa yhteydessä ihan avoimesti voidaan sanoa, että tinderissä on tavannut pelkkiä sekopäitä, mutta jos menet sanomaan näin treffikumppanille, se tekeekin sinusta vain äärimmäisen nolon. En oikein ymmärrä, miksi treffikumppanille ei tätä voisi sanoa, jos asia oikeasti on mennyt omalla kohdalla niin. 

Hei, musta viestissä oli pielessä se, että kokemus ei liittynyt aiheeseen kunnolla. Siitä tuli sellainen vaikutelma, kuin olisit mielestäsi kertonut samanlaisen kokemuksen kuin jollain toisella oli, mutta sinä poikkeuksellisesti et siitä nokkiisi ottanut (eli toisellakaan ei ole syytä ottaa). Tällainen mielikuva tuli ainakin minulle tuosta viestistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi