Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailuvaiheen mies puhuu toisista naisista

Vierailija
21.10.2017 |

Olen tavannut erittäin komean ja koulutetun miehen.Vaikuttaa täydelliseltä kaikin puolin.Vauhdilla haluaa edetä.Nyt kuitenkin sivulauseessa vihjaa jotain miten muut naiset..jne.Mies myös tapailee minua noin 1-2 krt viikossa ja en oikein voi soittaa hänelle.Onko normaalia?

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti et voi soittaa koska mies jätti jotain kertomatta: hän seurustelee.

Vierailija
42/83 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailin hetken miestä, joka bongaili naisia mm. kaupasta ja saattoi kesken seksin alkaa puhumaan, miten olisi kiva jos se ja se olisi mukana. Tai naapurin tädille kans.

Ihmetteli kun en tykännyt jutuistaan, jätin ns. sen sian ;-).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli Tinderistä kirjoittelumies, joka laittoi kuvan naisista ajamassa polkupyörillä stringeissä. Alla teksti: Kestää aika kauan ajomatka hehe, heh. Kommentoin , että kuva oli varmaankin tarkoitettu miehelle.

Aika hölmö tyyppi lopultakin, käänsi kaikki puheet jollain tavalla seksiin. En myöskään halua kuulla hänen sheivauksistaan, m*lkun koosta ja kyselyitä alusvaatteistani.

Olikohan käynyt nippanappa jonkun ammattikoulun ..Ei silti, heissäkin on kivoja tyyppejä, mutta tämä paljastui rahoillaan leveileväksi hölmöksi.

Varmaan kiva jollekin naiselle, ei mulle.

Mulle kävi ihan vastaava vastikään. En oikein ymmärtänyt, että miksi lähettää kuva alastomista naisista mukavitsikkäällä tekstillä naiselle. Noh, nohevana laitoin vastaavan kuvan miehistä. Hävetti itseäni tekoni. Joku mies voisi kertoa, mikä idea lähettää tuollaisia?

Mitä ihmettä, onko näitä enemmänkin? Jotenkin tuntuu skitsoidiselta touhulta.  Mistä päin?

Tää oli Lappeenrannasta. Tinderissa.

Vierailija
44/83 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin kerran naisen kanssa joka halusi tietää kaikki minun aiemmat suhteeni ja tapailut. Kyllähän niitä on tähän ikään jo kertynyt, ja sitten olikin hänelle vaikea saada niitä mielestään. Minä en halunnut kuulla hänen entisistä miehistään mutta halusi väkisin niistä kertoa. Ei tehnyt hyvää kummallekaan tietää entisistä sänkykumppaneista.

Vierailija
45/83 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kaksi miestä ja pitkät suhteet.  Ei kumpikaan mies puhunut entisistään. Toisella ei ollut ennen minua kuin yksi tapailu suhde, toinen oli ollut naimisissa.

Vierailija
46/83 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä käytöstä tuollaisilta miehiltä.Varmaan nuo miehet saavat helposti naisia niin on varaa käyttäytyä ilkeästi tai sitten se on vaan keino saada mustasukkaiseksi(?)voi olla jopa,että jos haluaa naisesta eroon niin silloin kannattaakin käyttäytyä noin.

Vierailija
47/83 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita nyt vaan sietää kun kerran et sitoutumiskammoltasi pääse tapailua pidemmälle

Vierailija
48/83 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan olisi mukava kääntää toisin päin : voi kun olisi kiva saada pomo/naapurin äijä/isokaluinen exä tähän samaan sänkyyn! Kyllä ne muut miehet ovat sitten paljon parempia ihan kaikessa, parempikuntoisia, kohteliaampia, sivistyneempiä, ammatissaan edistyneempiä, taitavampia seksissä, anteliaampia, ja muutenkin korkeampitasoisia....

Jostain syystä naisia pitäisi saada lytätä mielin määrin.

Vierailija
49/83 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjestas!eihän miehelle jolla on niin suuret luulot itsestään (naisia joka sormelle)voi sanoa muista miehistä.Nämä miehet ovat itse niin herkkähipiäisiä,että eivät kestä kritiikkiä yhtään.

Vierailija
50/83 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin itse myös kerran miestä joka oli jonkin sortin johtaja.Aivan ääliö oli.Muita naisia pyöri kuviossa mukana,flirttaili aivan estottomasti muiden kanssa silmiinpistävästi ainakin sen jälkeen kun oli seksiä saanut.Täyspäinen huijari jota en enään koskaan toivottavasti näe,jatkaa varmasti samaa kaavaa uusien naisten kanssa.Sääliksi käy naista jolla lapsi hänen kanssaan.Onneksi olen tavannut jo paljon paremman miehen(seurustelen) ja alunperin onneksi aloin itse hankkiutua hänestä eroon.

Vierailija
51/83 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, taas saatiin sopivan epämääräisellä provolla aikaan kunnon miesvihaketju. Oma tyty-ydeni on kyllä kertonut eksistään. Ja jos kyse on nyksistä eli siitä, että mies on polyamorinen, eikö siitä ole tärkeä keskustella? Suhteen säännöt heti selviksi, niin ei tarvitse sitten valittaa ”pettämisestä”.

Vierailija
52/83 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin itse myös kerran miestä joka oli jonkin sortin johtaja.Aivan ääliö oli.Muita naisia pyöri kuviossa mukana,flirttaili aivan estottomasti muiden kanssa silmiinpistävästi ainakin sen jälkeen kun oli seksiä saanut.Täyspäinen huijari jota en enään koskaan toivottavasti näe,jatkaa varmasti samaa kaavaa uusien naisten kanssa.Sääliksi käy naista jolla lapsi hänen kanssaan.Onneksi olen tavannut jo paljon paremman miehen(seurustelen) ja alunperin onneksi aloin itse hankkiutua hänestä eroon.

Seksiä saanut :D Hyvä, että löysitte toiset kumppanit. On ikävää, jos seksi on pelkkä maksuväline.

Vierailija
53/83 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahenee vaan. Alussa kommentoi teeveen naisia, "panisin". Itse yritin katsoa läpi sormien ja jatkoin tuollaisen kanssa. Mutta hän on mm pilannut fiilikseni parista paikasta kun kertoi panneensa siellä, kaupassa tavatun tuttavanaisen kanssa oli kuulemma "sekoillut kaikenlaista", katsonut useasti estottomasti muita naisia netissä minun silmieni edessä, jotain tissienheiluttelua ja "ei hän voi mitään sille mitä netissä on", ollut pokkana menossa tuntemattoman naisen kanssa kahville kun haluaa vaan tutustua ihmisiin ym.. ja lisää kaikkea pskaa.

Mies oli täysnarsisti. Käytti lopulta fyysistä väkivaltaa.

Vierailija
54/83 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies aina sanoo milloin soittaa(seuraava päivä)Mies on eronnut.

Ap

Tai sitten on edelleen suhteessa/suhteissa.

Vierailija
55/83 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulleeitarvi kirjoitti:

Tuohan olisi mukava kääntää toisin päin : voi kun olisi kiva saada pomo/naapurin äijä/isokaluinen exä tähän samaan sänkyyn! Kyllä ne muut miehet ovat sitten paljon parempia ihan kaikessa, parempikuntoisia, kohteliaampia, sivistyneempiä, ammatissaan edistyneempiä, taitavampia seksissä, anteliaampia, ja muutenkin korkeampitasoisia....

Miksi pitäs alentua itse tuolle tasolle? Ei kai tollasesta suhteesta tulis mitään, jossa vaan herjataan ja piikitellään toista. Henkisestä väkivallasta seuraa monesti fyysistä väkivaltaa.

Vierailija
56/83 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies aina sanoo milloin soittaa(seuraava päivä)Mies on eronnut.

Ap

Tai sitten on edelleen suhteessa/suhteissa.

Minä veikkaan, että on panosuhteita siellä sun täällä ja ei halua sitä asetelmaa menettää.

Vierailija
57/83 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisin selitys tyhmälle käytökselle voi olla perin yksinkertainen: ihan vaan tyhmyys.

Vierailija
58/83 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulleeitarvi kirjoitti:

Miksi pitäs alentua itse tuolle tasolle? Ei kai tollasesta suhteesta tulis mitään, jossa vaan herjataan ja piikitellään toista. Henkisestä väkivallasta seuraa monesti fyysistä väkivaltaa.

Yritin tällä ajatusleikillä saada ihmiset huomaamaan, kuinka rumaa käytöstä tuo tältä mieheltä on. Ja pitäisikö sinusta naisen aina vain vaieten kärsiä, ettei nyt sitten vielä tule mustaa silmääkin? Ettei nainen siis alennu. Ja tietenkään tuollaisesta suhteesta ei tule mitään . Siis suhteesta, jossa vain piikitellään toista.

Ai niin, ne valokuvat niistä muista miehistä unohtu edellisestä viestistä...

Vierailija
59/83 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vaikenee miehen huonosta käytöksestä(muut naiset pyörii miehen elämässä)koska ovat joko niin ihastuneita/rakastuneita mieheen tai eivät halua suututtaa miestä.Ap:n pitää nostaa kytkintä ja äkkiä ja jättää tuo mies.

Vierailija
60/83 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa ei kyllä käynyt ilmi mitä ja miten mies muista naisista puhuu. Minulle viimeisin treffikumppani kertoi poistaneensa tinderin kun oli siellä tavannut vain sekopäitä ja minä olin ainoa, jonka kanssa oleminen tuntuu helpolta. En kyllä osannut tästä loukkaantua vaan olin pikemminkin imarreltu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi