Mitä vikaa miesten seurassa viihtyvässä naisessa on?
Jos valitsee mieluummin miesten kuin naisten seuran ja tuntee olonsa vapaammaksi miesten kanssa. Miksi tällaisella naisella on huono itse tunto, pätemisen tarve ym.? Miksei voi vaan pitää miesten seurasta enemmän? Ei silti tarkoita että haluaa olla yksi jätkistä, patempi kuin muut naiset jne. Palstalla on viime aikoina lytätty tällaiset naiset ihan täysin. Selittäkää minulle!
Kommentit (104)
Naisten puheenaiheet nyt on yleensä jonnin joutavaa paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisten puheenaiheet nyt on yleensä jonnin joutavaa paskaa.
On ne kyllä.
Minä tulen toimeen myös naisten kanssa, mutta koen oloni hieman vaivautuneeksi pelkässä naisporukassa. Muistan kerran kun oli tällainen tilanne, että odoteltiin yhden jutun alkamista ja pelkkiä naisia oli koolla. Hätkähdin ihan, kun paikalle tuli yksi mies ja huomasin mielessäni huokaisevani helpotuksesta ja ajattelevani, "huh, tuli sentään toinenkin mies paikalle". Koin itseni tuossa tilanteessa aluksi ainoaksi mieheksi ja hätkähdin itsekin, kun huomasin ajattelevani näin.
Minulla tämä miesten kanssa toimeen tuleminen ei liity mitenkään sukupuoleen, vaan siihen, että miesten kanssa löytyy helpommin yhteisiä jutunaiheita. Ja koen myös ymmärtäväni miehiä paremmin. Naisilla on sellaisia ihmeellisiä käyttäytymiskuvioita, joita en ymmärrä. Saatetaan esim. valittaa jostain ongelmasta, eikä kuitenkaan haluta kuulla siihen mitään ratkaisua. Minä mietin aina, mikä voisi olla ratkaisu ja ehdottelen niitä. Naiset eivät näissä tilanteissa kuitenkaan halua mitään ratkaisua, vaan jotain epämääräistä myötäelämistä - pitäisi yhtyä siihen voivotteluun ja surkutteluun, mikä ei minulta luonnistu ollenkaan. Tai en tajua sitä, että nyt ei haeta ratkaisua, vaan jotain ihmeen empatiaa. Miesten kanssa on jotenkin suoraviivaisempaa, ymmärrän paremmin heidän ajatuksenkulkuaan.
Tai muuten säälittävän.