Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ollut ikävä exää?

Vierailija
21.10.2017 |

Minun pidemmälle ehtinyt suhteeni erääseen miehen katkesi(mies vaan ei halunnut enään jatkaa)Nyt en oikein pääse uuden alkuun.Mikä auttaisi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, muttei silleen oikeasti. Yks ex oli semmonen että seksi oli parasta ikinä sen kanssa, sitä muistelen joskus lämmöllä. Niin sitä seksiä, en sitä exää. Elikkäs joo.

Vierailija
2/7 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kertaakaan, koska olin siihen ihan kypsä jo  5  vuotta ennen eroa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ikävä vielä näin 5v jälkeenkin

Vierailija
4/7 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri sitä ihmistä mutta se seksi, voih sitä on ikävä.

Vierailija
5/7 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä naista joo välillä kun panettaa. Seksi oli mahtavaa ja kaikki olisi ehkä muutenkin ollut mahtavaa, mutta menetti luottamuksensa jo ennenkuin tavattiinkaan. Rakastui kyllä minuun ja minä häneen, mutta koskaan en voinut kunnolla luottaa joten suhde oli vähän aikaa pelkkää panemista ja siinä se. Typerä muija kun munasi elämänsä miehen.

Vierailija
6/7 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ikävä. Ihan helvetin monta vuotta! Nyt suhteen päättymisestä jo yli 7 vuotta, ja ollaan todella hyviä ystäviä :) ollaan samaa sukupuolta, ja kumpikin tahoillamme seurustellaan eri sukupuolta olevan kanssa. Onneksi tämä ex jaksoi minun itkemiset ja kaipuuni silloin vuosia sitten, moni ihminen olisi luovuttanut. Olin varmasti raskasta seuraa silloin. Mutta nykyään ei ole ikävä siinä mielessä, ja olen todella onnellinen että minulla on hänet ystävänäni ❤

Vierailija
7/7 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ikävä edelleen silloin tällöin erästä exää ihan ihmisenä, ei kuitenkaan seksin tms. takia. Suhteen päättymisestä on jo parikymmentä vuotta. Meillä vaan natsasi niin hyvin yhteen huumorintaju ym. Oltiinkin parisuhteen päättymisen jälkeen vielä pitkään hyviä ystäviä, aidosti ja oikeasti. Mutta sitten lopulta elämä kuljetti erilleen ja eri paikkakunnille, harmillista kyllä. Välillä tulee muisteltua häntä lämmöllä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi