Puolison haluttomuus, muuten toimiva suhde -ero?
Eli tilanne on se, ettei puoliso halua enää seksiä (paitsi todella harvakseltaan). Aloitteita en enää jaksa tehdä itsekään, jatkuva torjutuksi tuleminen alkaa todella masentamaan ja katkeroittamaan. Suhde on kyllä muuten kaikin puolin toimiva ja jatkunut pitkään. En vaan jaksa uskoa muutokseen, kun toinen ei edes voi puhua asiasta eikä pidä asiaa ongelmana. Aina kyse on vaan muka olosuhteista tms. Itse en halua mitään toimintaa vastahakoisen ihmisen kanssa. Onko kukaan eronnut seksin puutteen takia toimivasta parisuhteesta? Kyllähän tämä tosiaan varmaan pidemmällä tähtäimellä aiheuttaa muitakin ongelmia...
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen vaan sanon, että haluttomana yhdyntään ryhtyminen vain pahentaa haluttomuutta. Pitkään kuvittelin, ette haittaa, vaikka en itse saakaan yhdynnästä orgasmia miehen ennenaikaisen siemensyöksyn takia. Mutta se toimimattoman seksin jatkaminen vain vaikeuttaa entisestään nautinnon saamista, kun koko ajan odotat, että kohta se mies taas tulee, ei kannata innostua.
Naisilla tilanne on aika eri kuin miehillä, koska nainen voi ryhtyä yhdyntään ilman kiihottumistakin. Mies ei voi. Siksi naisilta vaaditaan "antamista" haluttomana, mutta miettiköön jokainen mies itse tykönään, kuinka kauan he itse viitsisivät vaivautua, jos ei hommasta saa mitään irti?Seksi ei ole pelkkää yhdyntää, vaikka haluttomat aina tän näin esittääkin. Mikä siinä on niin iljettävää koskea siihen toiseen?
No ei tietenkään ole. Missä minä niin sanoin?
Mutta kun jos otan häneltä suihin tai vemputan käsin hänelle orgasmin, miten se edelleenkään lisää MINUN seksistä saamaani tyydytystä?
Ei niin hitto mitenkään.
Mies ei osaa tehdä minulle suulla tai käsin orgasmia, ei ole koskaan osannutkaan. Eikä vaivautunut, sen jälkeen kun itse on orkun saanut.
Yhdynnässä sain sen aiemmin, kun mieskin vielä jaksoi vähän pidempään.
Itse saan masturboiden orgasmin kyllä, mutta en halua siihen ketään observoimaan, vaan seksuaalinen mielikuvitukseni lentää vain yksin ollessa.No mikä sitä lisää? Ei mikään. Eikös se juuri ole se ongelma? Miksi mies ei voi saada nautintoa sillä aikaa, ku yrität(te) keksiä mistä sinä löydät halusi? Miksi ei voi antaa toiselle nautintoa, jos siitä ei ole itselle mitään haittaa.
Koska siitä ON se haitta, että koko seksi typistyy pelkäksi palvelussuhteeksi, yhtä mielenkiintoiseksi kuin vessan pesu. Se vähentää entisestään homman kiihottavuutta.
Palaapa ekaan kommenttiini, jota vastaan aloit inttää. Siellä minä sen selitin.
Kun seksi ei anna itselle mitään, siis mitään, sitä ei jaksa pelkästään toisen mieleksi kovin kauaa jatkaa. Ei kukaan mieskään jaksa.
Ok. No en itse ymmärrä tällaista itsekkyyttä.
Minusta taas se on suurinta mahdollista itsekkyyttä, että haluaa vain itse nauttia. Että vaimo, hommiin sieltä, ihan sama, vaikka et itse mitään siitä saakaan!
Toistan. Jos se olisikin jotain, joka menee itsekseen ohitse, niin sitten ihan hyvä ajatus antaa toiselle orgasmi, ja olla itse hetkellisesti ilman. Mutta kun se jatkuu ja jatkuu ja se itse paitsi jääminen vain pahentaa asian arkipäiväistymistä ja evvk-oistumista!
Jos et ole itse koskaan tätä kokenut (olet ilmeisesti mies), niin ole kiltti ja älä besserwisseroi.
Olen nainen ja meillä molemmat osapuolet suhteessa on kyenny tuottamaan toiselle iloa silloin kun itse ei vaikka ole niinkään jaksanut tai kaivannut erityisesti seksiä. Olen pitänyt sitä normaalina asiana, että myös tällä tavoin voi tuottaa omalle rakkaalle iloa. Eikä se ole koskaan tuntunut miltään hybäksikäytöltä. Tietysti jos se on vastenmielistä, ni sit ei pidä ryhtyä siihen. Koko ajan yritin tuoda esiin, et jos se on itselle okei, niin miksi EI? Myös moni haluton on kokenut tämän ihan normaaliksi.
Se että jonain iltana ei tee mieli tuntuu aivan erilaiselta kuin pitkään kestävä haluttomuus. Olen kokenut molemnat. Silloin kun on kyse "ei just nyt huvita/jaksa mut ehkä huomenna" -tyyppisestä fiiliksestä se halu voi helposti nousta tekemällä. Ei toki aina, mutta vähintään sillä tasolla että itse nauttii siitä että toinen nauttii. Se on kivaa.
Mutta kun puhutaan varsinaisesta haluttomuudesta, halu ei nouse seksillä, eikä se toisen tyydyttäminenkään ole kovin kivaa. Se voi olla jopa ahdistavaa. Minusta se, että pyydetään tekemään jotakin, mikä ahdistaa puolisoa on todella julmaa.
Jos se on itselle ok niin ok ja hyvä! Mutta aina sekään ei ole ok.
No olihan taas kohtaloita. Olen ollut kohta 35 vuotta naimisissa ja meillä seksi maistuu molemmille edelleen useita kertoja viikossa.
Jos mies ei halua, on hän erektiohäiriöinen, tai tyydyttää itsensä muulla tavoin. Jos nainen ei halua, on kyseessä huono seksi ja orgasmittomuus. Ei kukaan hyvää seksiä saanut siitä iloista vapaaehtoisesti jää paitsi.
Olen edellisen kanssa samaa mieltä. Jos pitää valita seksin ja syönnin väliltä, jätän syömättä ja otan petipuuhat.On se niin ihanaa.
Olen nainen ja meillä molemmat osapuolet suhteessa on kyenny tuottamaan toiselle iloa silloin kun itse ei vaikka ole niinkään jaksanut tai kaivannut erityisesti seksiä. Olen pitänyt sitä normaalina asiana, että myös tällä tavoin voi tuottaa omalle rakkaalle iloa. Eikä se ole koskaan tuntunut miltään hybäksikäytöltä. Tietysti jos se on vastenmielistä, ni sit ei pidä ryhtyä siihen. Koko ajan yritin tuoda esiin, et jos se on itselle okei, niin miksi EI? Myös moni haluton on kokenut tämän ihan normaaliksi.