Onko se seksi pikkulapsien vanhemmille nyt NIIN älyttömän tärkeää???
Olenko ainoa pikkulapsiperheen äiti, joka keksii niiiiiiin monta muuta mielenkiintoista asiaa kuin seksi vaikka puoliso onkin ihan komea ja pitää itsestään huolta. Kaksi pientä lasta, 4.v ja 1.v ja joku lusikka-asento aamuisin piirrettyjen aikana tai suihkussa häröily lukkojen takana pikkukakkosen aikana todella ihmetyttää! En osaa kuvitella että sellainen kiinnostaisi tai olisin lasten läsnäollessa niin halukkaalla tuulella. Saunon mieluiten rauhassa ja lämpimässä suihkussa kävisin kyllä mieluiten yksin. Iltaisin lasten nukkumaanmentyä on meillä sitä seksiä. Ja senkin ajan voisin ihan hyvin käyttää muuhunkin, vaikka oman alan opiskeluun tai urheiluun, herkutteluun, sarjojen katseluun, venyttelyyn, järjestelyyn... miksiköhän tuo seksi ei vaan tunnu olevan itselle mitenkään tärkeää. Onko muita samanlaisia? - perheenäiti 35, kaksi lasta
https://www.vauva.fi/artikkeli/vanhemmuus/parisuhde/naiset-kertovat-men…
Kommentit (450)
Vierailija kirjoitti:
Tästä keskustelusta tosiaan käy hyvin ilmi, miksi tämä asia tuo ongelmia niin moniin suhteisiin. Näyttää tosiaan olevan ihmisiä, jotka eivät ymmärrä, mikä ero on läheisyydellä ja seksillä ja että molempia voi olla ilman toista.
Pystyykö joku tosiaan olemaan parisuhteessa jossa ei ole läheisyyttä ja seksi on pelkkä raiskaus? Aina sitä tietysti oppii palstalla kaikkea uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies haluaa pelkkää seksiä ilman läheisyyttä.
Se voisikin olla hiukan vaikeaa toteuttaa, onneksi en ole törmännyt heihin.
Siihen tietysti olen törmännyt että miehen halut herää läheisyydestä eikä hän ehkä halua niitä halutaan herättää lasten ollessa vieressä.Miten niin vaikeaa? Etkö tosiaan tiedä, mitä eroa on seksillä ja läheisyydellä? Sinusta siis kaikenlainen seksi on läheisyyttä? Joko sinulla on tosi matalat kriteerit läheisyydelle ja seksille tai sitten sinun seksisi on ollut aika yksipuolista.
Läheisyyttä ei voi vaatia jos ei anna seksiä.
Voihan sitä vaatia ja toteuttaa kun läheisyyttä ilman seksiä mutta en ymmärrä miten seksi toteutettaisiin ilman läheisyyttä.
Siis ihan oikeastiko et ymmärrä? No mieti vaikka raiskausta tai prostituutiota. Joko valkenee.
Takerrut nyt vähän lillukan varsiin mutta kyllä raiskauksesta kun joutuu olemaan toisen lähellä. Rakastavaa läheisyyttä se ei tietenkään ole.
No rakastavasta läheisyydestähän tässä juuri puhutaankin. Se voi puuttua myös parisuhdeseksistä. Etkö ihan oikeasti ymmärrä tätä? Etkö ole koskaan kuullut esim sitä, että nainen harmittelee, kun mies kääntää seksin jälkeen kylkeä kun nainen haluaisi vielä halailla ja sylitellä? Tai että nainen haluaisi pidempää esileikkiä? Tai että nainen ei ole tyytyväinen, kun seksi on pelkkää jyystämistä ilman tunnetta? Missä ihmeen tynnyrissä sinä elät?
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa pikkulapsiperheen äiti, joka keksii niiiiiiin monta muuta mielenkiintoista asiaa kuin seksi vaikka puoliso onkin ihan komea ja pitää itsestään huolta. Kaksi pientä lasta, 4.v ja 1.v ja joku lusikka-asento aamuisin piirrettyjen aikana tai suihkussa häröily lukkojen takana pikkukakkosen aikana todella ihmetyttää! En osaa kuvitella että sellainen kiinnostaisi tai olisin lasten läsnäollessa niin halukkaalla tuulella. Saunon mieluiten rauhassa ja lämpimässä suihkussa kävisin kyllä mieluiten yksin. Iltaisin lasten nukkumaanmentyä on meillä sitä seksiä. Ja senkin ajan voisin ihan hyvin käyttää muuhunkin, vaikka oman alan opiskeluun tai urheiluun, herkutteluun, sarjojen katseluun, venyttelyyn, järjestelyyn... miksiköhän tuo seksi ei vaan tunnu olevan itselle mitenkään tärkeää. Onko muita samanlaisia? - perheenäiti 35, kaksi lasta
https://www.vauva.fi/artikkeli/vanhemmuus/parisuhde/naiset-kertovat-men…
Mä taas ihmettelen tällaisia ihmettelyjä. Mies on teillä selvästi tehtävänsä suorittanut joten laita ukko kiertoon. Mitä sitä suotta enää läheisyyttä antamaan jos tehtävä on ollut siittää jälkipolvia ja siinä ne nyt on. Tosiaan, potkaiset nyt tuollaisen liimaantuvan kummajaisen suoraan pihalle niin jää aikaa tuijotella tv-sarjoja, samalla voi venytellä ja sen jälkeen järjestellä ex-äijän kamppeet pahvilaatikoihin notkeilla jänteillä ja virkeillä lihaksilla.
Avoin suhde alusta asti tai suhteen muutaminen avoimeksi jossain vaiheessa voi olla ihan toimiva ratkaisu, jos suhteessa halut, sekskin määrä tai laatu eivät aina tai toisinaankohtaa. Toista voi silti rakastaa yli kaiken ja hänestä välittää ja hänen kanssaan olla vaikka hautaan saakka vaikka pari suokin toisilleen tämän mahdollisuuden. Toki siinä pitää ymmärtää se seikka, että ne muut joita tapailee eivät ole kuin tyydytykseen ja jos käy niin että aina ihastuu tai jopa rakastuu niihin oman suhteen ulkopuolisiin, niin sitten on parempi erota. Parisuhde on parisuhde ja nuo vaan sen ulkopuolista ilottelua. Parempi kuitenkin antaa molemmin puolin kumppanille mahdolisuus tämmöiseen, kuin että käy siten, että toinen salaa pettää ja tekee jotain mistä ei ole sovittu tai jolle on alusta asti sanottu, että se on kuule tuomittavaa jos olet muiden kanssa. Tautejakin saattaa saada helpommin, jos salaa rientää kukasta kukkaan versus jos on vaan yksi tai pari suhteen ulkopuolista vakkaria. Yhä yleisempää on tuollainen avoin suhde nykyään vaikka aihe onkin tabu ja monen mielestä edelleen tuomittavaa.
Seksi on AINA tärkeää! Lapsen saaminen ei poista haluja.
N
Kivikissaäiti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan seksuaaliteraupeuttienkin mielestä ongelma on sillä, joka haluaa vähemmän. Kummallista kyllä.
Meillä mies ei välitä tippaakaan että annanko säälistä vai olenko edes jollain tasolla hommassa mukana, kunhan saa. Mielestäni outoa, sillä itse en haluaisi edes väsymyksestä puolikuollutta puolisoani vaivata omilla ongelmillani vaan tyytyisin omaan apuun.Niinpä.Ja kun haluttavaksi pitäisi tuntea itsensä kun mies kourii pitkin päivää ,esittelee erektiossa olevaa vehjettään ym todella kiihoittavaa.Kun olet loputtoman väsynyt hoidettuasi työsi,lapset,kodin ja mies tulee siinäkin ns. valmiille.Kun saat nuorimmaisen nukahtamaan niin mies nukkunut jo hyvän tovin mutta sinun aviollinen velvollisuutesi on herättää mies ettei hänen tarvitse kärsiä puutteessa.Liikeneehän sinulta se 5-10min olla patjana jotta toinen saa pussinsa tyhjennettyä.Äläkä missään nimessä kysy mitä itse saat koska avioliiton LIIMA on tuo 5-10min patjana olo.
Jep, kuulostaa niin tutulta!!
Ja annan olla jos et herättele, kyllä on jotain vialla ja kelpaahan tuosta jo kiukutella kun " mies ei kelpaa mihinkään"
Ja mä ainakin suostun vielä patjaksi että pääsen ukosta eroon taas muutamaksi päiväksi.Kun joskus hoitaisi iltahommat, siivoilisi jälkiä, hieroisi ne jalat, toisi vaikka kukkia ja suklaata ( jonka kerkeisin syömäänkin itse) tai tekisi jotain! Mutta ei.
Minä laitan miehen elämässä kaiken valmiiksi ja helpoksi ettei raukka stressaannu ja väsy, kuuntelen päälle valitukset kuinka hänen elämänsä on niiin rankkaa ja illalla herättelen jotta hän sentään saa pimppaa eikä mieliala romahda vielä siitäkin..On siinä mulla tukipilari.
Mihin te tarvitsette tukea saatanan nössöt!? Alkakaa kantaa vastuu omista elämistänne älkääkä nyyhkikö jotain TUKEA!
Minun exäni käsitti juurikin aviopuolisona olon noin ,ettei parisuhteen vuoksi tarvitse muuta tehdä.Tuli kotiin,söi,kävi suihkussa ja rojahti sohvalle.Auta armias jos sitä p..lua ei saanut kun vähän kourasi rinnoista ja p..settä niin oli niin marttyyriä,mieluiten piti saada joka ilta.Odotti myös että herätetän pi...lle.Ikinä en mitään TUKEA en kaivannut vaan ihan naisena olemista ,en mastubointipatjana.Oliko se liikaa ?? En tiedä.Ex vinkuu vieläkin viesteissään 12v vuoden jälkeen rakas rakas.Ei ole mikään peräkylän nössö vaan ihan hyvässä virassa ym mitä tässä yhteskunnassa arvostetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä keskustelusta tosiaan käy hyvin ilmi, miksi tämä asia tuo ongelmia niin moniin suhteisiin. Näyttää tosiaan olevan ihmisiä, jotka eivät ymmärrä, mikä ero on läheisyydellä ja seksillä ja että molempia voi olla ilman toista.
Pystyykö joku tosiaan olemaan parisuhteessa jossa ei ole läheisyyttä ja seksi on pelkkä raiskaus? Aina sitä tietysti oppii palstalla kaikkea uutta.
No näköjään pystyy. Eikä se vielä riitä, että itse pystyy siihen, vaan samaa vaaditaan myös kaikilta muilta.
Näissä keskusteluissa nousee aina esille se että eihän se ole kuin 10-15 minuuttia.. voi kun olisikin! Minä olen pikkulapsiajan uuvuttama äiti. Kun olen saanut lapset nukkumaan, on minulla se noin tunti aikaa rauhottua ja olla ennen kuin on pakko mennä itsekin sänkyyn saadakseni yöheräilyjen keskellä nukutuksi edes jotain. Mies sitten haluaa seksiä (josta jään itse vielä ylivireäksi ja unensaanti kestää) mutta se on aina vähintään tunnin sessio. Lukuisasti olen sanonut että innostaisi useammin jos seksi olisi pikaisampaa mutta lopputulos aina sama, vitkutellaan ja vetkutellaan esileikkien kanssa minun kysellessäni että joko mentäisiin eteenpäin ja sitten kun päästään yhdyntään siinäkin viivytellään ja pitkitetään ja minä joudun hoputtamaan, mikä tuntuu itsestänikin kurjalle. Sitä en ole kehdannut tehdä että otan aikaa ja lopetan homman kesken jos ei ole ajoissa valmista. Siitä ei ole kyse etteikö mies kykenisi pikaisempaan seksiin, kyllä pikaseksi onnistuu jos se tulee hänen halustaan.
Mies saa joka ilta omaa aikaa kun minä nukutan lapset ja yönsä nukkua hyvin. Mies otti ihan liikaa työprojekteja kun lapset oli pienempiä (omasta halustaan edetä uralla, ei taloudellista pakkoa) ja näin ollen minä hoidin nukutukset, heräilyt, lohduttelut. Mies ei yöllä edes herää itkuihin. Nyt kun mieskin on enemmän kotona, lapsille ei isä kelpaa, menevät jopa hysteeriseksi jos äiti ei olekaan lähellä.
Sitten pitäisi se oma pieni hetki käyttää miehen tarpeisiin. Itse en edes kykene nyt saamaan orgasmia koska olen uupunut ja koko ajan hälytysvalmiudessa jos makkarista alkaakin kuulua huutoa.
Seksiä meillä on siis melko harvoin nykyään
Olisi useammin jos minulle jäisi iltaisin omaa aikaa vielä senkin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ap kuulostaa vaimoltani, ei millään ymmärrä että miksi sitä seksiä pitäisi olla kun HÄNTÄ ei haluta.
Onko haluttomat miettinyt että jos sitä seksiä antaisi edes kerran viikkoon niin silloin se koko elämä ei olisi miehen vonkailua.
Oikeesti 1-2 x viikossa 15min?
Ja syynä on ajanpuute tai että on tärkeämpikin juttuja?Vai pitääkö aina olla aamusta asti ruusuja ja suklaata yms ennenkuin pääsee tunnelmaan..
Ap kuulostaa mieheltäni, aina on jotain muuta tekemistä mielessä. En halua enkä harrasta seksiä lasten ollessa samassa huoneessa tai hereillä, mutta vaikka lapset olisi kyläilemässä mies keksii kaikkea muuta tekemistä. Tuntuu että olen pelkkä itsestäänselvyys miehelle, jokin huonekalu mikä kaivetaan kaapista silloin kun mitään muuta tekemistä ei enää keksitä. Eipä siinä mitään, osaan itsekin buukata päivän täyteen, ei tässä tekemiset lopu joten ollaan sitten kämppiksiä jotka päivästä toiseen järjestelee tavaroita ja harrastaa miljoonaa asiaa.
Ei se seksi hauskaa haluttoman kanssa olekaan ja hiljalleen kaikki muukin läheisyys häviää, lopulta loppuu yhteiset puheenaiheet. (Kerran jo tämän kaiken eläneenä sen tietää). Lopulta molemmat enää vain ärsyttää toista ja ero alkaa olla viimeistä silausta vailla valmis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näköjään pystyy. Eikä se vielä riitä, että itse pystyy siihen, vaan samaa vaaditaan myös kaikilta muilta.
Jaa niitä kommentteja en ole montaakaan tässä keskustelussa nähnyt että toisen vaadittaisiin jatkamaan omaa parisuhdettaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan seksuaaliteraupeuttienkin mielestä ongelma on sillä, joka haluaa vähemmän. Kummallista kyllä.
Meillä mies ei välitä tippaakaan että annanko säälistä vai olenko edes jollain tasolla hommassa mukana, kunhan saa. Mielestäni outoa, sillä itse en haluaisi edes väsymyksestä puolikuollutta puolisoani vaivata omilla ongelmillani vaan tyytyisin omaan apuun.Niinpä.Ja kun haluttavaksi pitäisi tuntea itsensä kun mies kourii pitkin päivää ,esittelee erektiossa olevaa vehjettään ym todella kiihoittavaa.Kun olet loputtoman väsynyt hoidettuasi työsi,lapset,kodin ja mies tulee siinäkin ns. valmiille.Kun saat nuorimmaisen nukahtamaan niin mies nukkunut jo hyvän tovin mutta sinun aviollinen velvollisuutesi on herättää mies ettei hänen tarvitse kärsiä puutteessa.Liikeneehän sinulta se 5-10min olla patjana jotta toinen saa pussinsa tyhjennettyä.Äläkä missään nimessä kysy mitä itse saat koska avioliiton LIIMA on tuo 5-10min patjana olo.
Kyllä saadaan asioista tehtyä hankalia jos halutaan. Jos mies ei ole töissä niin laita hänet hakemaan töitä. Mies voi hoitaa kodista oman osansa, onhan varmaan hoitanut ennen sinuakin, ellei sitten ole suoraan äidn helmoista muuttanut sinun kanssasi asumaan. Eikä se koti nyt jatkuvaa ihmeellistä hoitoa vaadi, mutta kai siitäkin voi tehdä vaikeaa. Lapset nukahtavat väsyneenä luonnostaan kyllä, toki ohjausta ja valvontaa tarvitsevat. Moni mies olisi tyytyväinen jos nainen vihjailisi pitkin päivää, vähän vaikka sohvalla kalua hieroen tai vastaavaa ja haluaisi käydä vaikka vessassa suuseksiä harrastamassa, antaisi vaikka nuolla itseään vessassa ja samalla mies voi vaikka runkata, lapset voi laittaa katsomaan piirrettyjä esim. siksi aikaa.
Itse olemme esim. tehneet niin että vaimo on seissyt peilin edessä vessassa ja olen laskenut housut alas vaimolta, pusinut pyllyä ja nuollut peppureikää vetäen samalla käteen, menee 3-4 minuuttia ja homma on hoidettu vessassa ovi lukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa niitä kommentteja en ole montaakaan tässä keskustelussa nähnyt että toisen vaadittaisiin jatkamaan omaa parisuhdettaan.
Ai. Mitähän ketjua sinä oikein luet, kun minusta tässä keskustelussa on aika paljonkin kommentteja, joissa sanotaan, että seksiä pitää harrastaa parisuhteessa, halusit tai et. Minullekin on jo kaksi kertaa sanottu, että minun pitäisi erota, jos en suostu tähän. (Vaikka olen jo eronnut)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en vaan jaksa, vauva nyt 5kk. Muutaman kerran on ollut synnytyksen jälkeen ja se toki tuntui ihan hyvältä, mutta tällä hetkellä kroppa tuntuu niin väsyneeltä ettei halua sieltä irtoa.
Rakastan miestäni ja hän tietää sen. Meillä oli jakso, jolloin miehen terveydentilan vuoksi seksiä ei ollut muutamaan kuukauteen. Siitä selvittiin ja nyt on näin ja luotan että tästäkin selvitään.
Ollaanko nykyään vähän liikaakin hetkessä eläjiä, ei osata odottaa mitään? Minäkin miehelleni olen sanonut, että eihän hän voi olettaa että vauvan syntymän jälkeen mikään ei muuttuisi.
En näe mitään syytä, miksi en taas haluaisi kunhan vauva vähän kasvaa. Esikoinen kun oli parivuotias niin yaluni olivat ihan ennallaan.Mä kans luulen, että jos väkisin toisen mieliksi hommaan rupeaa niin ne halut ei välttämättä palaa koskaan.
Pari vuotta?
Mitä jos mies sanoisi että hän ei pariin vuoteen haluaisi puhua kanssasi? Olisiko se OK?
Ihan eri asia. Minulle olisi ihan ok, jos pariin vuoteen ei olisi energiaa syvällisille keskusteluille, mutta kyllä nyt arki jonkinlaista kommunikaatiota vaatii sujuakseen. Siksi sitä ei voi kokonaan lopettaa. En tiedä minkälaista teidän arkenne on, jos se ajautuisi täydelliseen kaaokseen ja lukuisiin hankaluuksiin ilman vaikka viikon seksiä. Täydellinen puhumattomuus pikkulaosiperheessä kyllä aiheuttaisi tämän.
Mikä ihmeen parisuhde on sellainen ettei toisen kanssa kiinnosta keskustella kuin välttämättömät arjen asiat? Se ei ole parisuhde, se on kämppissuhde ja se kannattaa tehdä selväksi heti alussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai. Mitähän ketjua sinä oikein luet, kun minusta tässä keskustelussa on aika paljonkin kommentteja, joissa sanotaan, että seksiä pitää harrastaa parisuhteessa, halusit tai et. Minullekin on jo kaksi kertaa sanottu, että minun pitäisi erota, jos en suostu tähän. (Vaikka olen jo eronnut)
Sinusta on silloin kehotettu lopettamaan parisuhe ei jatkamaan sitä.
Että näin. Miehen kyllä pitää miellyttää naista, mutta nainen saa tehdä mitä huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en vaan jaksa, vauva nyt 5kk. Muutaman kerran on ollut synnytyksen jälkeen ja se toki tuntui ihan hyvältä, mutta tällä hetkellä kroppa tuntuu niin väsyneeltä ettei halua sieltä irtoa.
Rakastan miestäni ja hän tietää sen. Meillä oli jakso, jolloin miehen terveydentilan vuoksi seksiä ei ollut muutamaan kuukauteen. Siitä selvittiin ja nyt on näin ja luotan että tästäkin selvitään.
Ollaanko nykyään vähän liikaakin hetkessä eläjiä, ei osata odottaa mitään? Minäkin miehelleni olen sanonut, että eihän hän voi olettaa että vauvan syntymän jälkeen mikään ei muuttuisi.
En näe mitään syytä, miksi en taas haluaisi kunhan vauva vähän kasvaa. Esikoinen kun oli parivuotias niin yaluni olivat ihan ennallaan.Mä kans luulen, että jos väkisin toisen mieliksi hommaan rupeaa niin ne halut ei välttämättä palaa koskaan.
Pari vuotta?
Mitä jos mies sanoisi että hän ei pariin vuoteen haluaisi puhua kanssasi? Olisiko se OK?
Ihan eri asia. Minulle olisi ihan ok, jos pariin vuoteen ei olisi energiaa syvällisille keskusteluille, mutta kyllä nyt arki jonkinlaista kommunikaatiota vaatii sujuakseen. Siksi sitä ei voi kokonaan lopettaa. En tiedä minkälaista teidän arkenne on, jos se ajautuisi täydelliseen kaaokseen ja lukuisiin hankaluuksiin ilman vaikka viikon seksiä. Täydellinen puhumattomuus pikkulaosiperheessä kyllä aiheuttaisi tämän.
Mikä ihmeen parisuhde on sellainen ettei toisen kanssa kiinnosta keskustella kuin välttämättömät arjen asiat? Se ei ole parisuhde, se on kämppissuhde ja se kannattaa tehdä selväksi heti alussa.
Se on sellainen parisuhde, jossa on pieniä lapsia ja tiedetään, että heidän tarpeensa laitetaan nyt etusijalle muutaman vuoden ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta on silloin kehotettu lopettamaan parisuhe ei jatkamaan sitä.
Niin, ellen ole valmis siihen, mitä parisuhteessa kuuluu tehdä. Eli antaa vastentahtoisesti seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saadaan asioista tehtyä hankalia jos halutaan. Jos mies ei ole töissä niin laita hänet hakemaan töitä. Mies voi hoitaa kodista oman osansa, onhan varmaan hoitanut ennen sinuakin, ellei sitten ole suoraan äidn helmoista muuttanut sinun kanssasi asumaan. Eikä se koti nyt jatkuvaa ihmeellistä hoitoa vaadi, mutta kai siitäkin voi tehdä vaikeaa. Lapset nukahtavat väsyneenä luonnostaan kyllä, toki ohjausta ja valvontaa tarvitsevat. Moni mies olisi tyytyväinen jos nainen vihjailisi pitkin päivää, vähän vaikka sohvalla kalua hieroen tai vastaavaa ja haluaisi käydä vaikka vessassa suuseksiä harrastamassa, antaisi vaikka nuolla itseään vessassa ja samalla mies voi vaikka runkata, lapset voi laittaa katsomaan piirrettyjä esim. siksi aikaa.
Itse olemme esim. tehneet niin että vaimo on seissyt peilin edessä vessassa ja olen laskenut housut alas vaimolta, pusinut pyllyä ja nuollut peppureikää vetäen samalla käteen, menee 3-4 minuuttia ja homma on hoidettu vessassa ovi lukossa.
Mitä järkeä tuollaisessa parin minuutin ronkkimisessa on? Meillä mies toki voisi tehdä kotitöitä, mutta eipä häntä juuri ne hommat kiinnosta. Ihastuin muuten aikoinaan hänen siistiin poikamiesboksiinsa (huom, siivosi tuolloin siis ihan itse kämppänsä). Tiskien laittaminen kerran viikossa ei oikein lapsiperheessä riitä. Mieheni ei myöskään suostu antamaan suuseksiä. Toki kalun hieronta hänelle kelpaisi, mutta se olisi minulle vain yksi lisätyö muiden joukossa.
Lapsettomien miesten kannattaa lukea tämä ketju ajatuksella läpi.
Tämä. parisuhde ei voi pidemmän päälle hyvin jos elämä pyörii vain lasten ympärillä.