Päästä tässä ketjussa älykkyytesi valloilleen
Osoita se, että aivosi leikkaavat terävämmin kuin partaveitsi. Tyyli on vapaa.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykkyyden osoittaminen vaati toisenlaisen kysymyksen/tehtävän, kuin anna palaa areena on vapaa.
Oleellista onkin ehkä osata kysyä vaikeita kysymyksiä, eikä niinkään vain vastailla ja väittää av-mamma tyyliin, jotta asia on näin ko mää niin sanun!
En tarkoita vaikeilla kysymyksillä mitään, mikä on elämän tarkoitus, selitä äärettömyys ja tila/aika jsp.
Vaan sellaisia oivaltavia kysymyksiä, joita ei tule mieleen tyhmempien edes kysyä, koska ei ole tullut kyseenalaistaneeksi asioita.
Mutta tämä tehtävä onkin erityisen haasteellinen, koska sabluunaa ei anneta. Sinun pitää luoda tyhjästä.
No minähän olen tässä jo aloittanut luomisen. Kenellä älykkyyttä on, hän sen ymmärtää.
Kakalla on kylmä pöntössä. Annetaan sille lämpöä ja rakkautta jota se peräsuolen sopukoissa sai lapsena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin huono koulussa, mutta silti koen olevani älykäs.
Miten sinä miellät huonouden koulussa? Määritteletkö sen numeraalisesti?
Numeraalisesti. Olen pohtija ja ajattelija.
Varmasti oli myös paljon asioita, joissa olit hyvä koulussa. Kerropa muutama.
Oli pakkanen ja silti kaikkien piti olla ulkona. Valvoja seisoi ovien edessä, ettei kukaan livahda sisälle. Yllytin noin 200 oppilasta ryntäämään sisälle samaan aikaan. Niin kävi ja valvoja ei voinut tehdä mitään.
Pääsin koulusta läpi, että opettajat pääsivät minusta eroon.
Ympyrän pinta-alan nopein laskutapa on vähentää ympyränkorkuisen neliön ympyränmuodosta ylijäävä pinta-ala pois, eli ympyrän halkaisija kerrotaan pii/4. Ei tarvitse laskea ensin ympyrän sädettä, eli puolittaa halkaisijaa, sitten kertoa sitä itsellään ja sitten vielä piillä. Ja tämän keksin ihan itse.
Onneks en oo älykäs niin ei tarvii todistella kenellekään mitään :P
Ennen uskoin älyn voittoon, oli tapanani raivottaa litran pullolla aamunkoittoon. Kunnes paikalle tuli kas, vaporisaattorikuningas. Sanoi minulle huhuu, se on höyry joka puhuu.
Oon väliaikaälykäs. Nyt ei ole väliaika
Olin töissä, ja työkaveri sanoi "Ojennatko mulle kynän?"
No ensin mä meinasin ojentaa, mutta sitten mä mietin mitä se ajaa tällä takaa. Sen täytyy pitää mua alempiarvoisena työntekijänä itseensä nähden, koska se pyytää multa jotain tollasta passuutehtävää, jonka se vois tehdä täysin hyvin itsekin, mutta ei vaan viitsi. Joten mä päätin, että ei, en todellakaan anna, mä en ole niin TYHMÄ, että mua saa kaikki rivityöntekijät pompottaa miten sattuu! Ai että ärsytti!
Sitten mä funtsin uudelleen. Mitä jos sekin on fiksu? Mä en ole niin tyhmä että aliarvioisin mun "vastustajat"! Joten ehkä se on miettinyt tän läpi ja ihan yrittää saada mut ärsyyntymään, tajuaa että mä kilahdan tollasesta, ja just ennen tärkeää palaveria! Siis muahan ei noin vaan manipuloida suuttumaan, mä otan ihan iisisti, mä olen tilanteen yläpuolella. Hengitän kymmenen kertaa syvään, hymyilen ja ojennan sille sen kynän. Siitäs sai! HAH! In your face!
Äly ei minua auttanut, piti viisastua. Ja siinä kesti kauan.
Vierailija kirjoitti:
Ripuli on märkää kakkaa
Tämä! 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Ympyrän pinta-alan nopein laskutapa on vähentää ympyränkorkuisen neliön ympyränmuodosta ylijäävä pinta-ala pois, eli ympyrän halkaisija kerrotaan pii/4. Ei tarvitse laskea ensin ympyrän sädettä, eli puolittaa halkaisijaa, sitten kertoa sitä itsellään ja sitten vielä piillä. Ja tämän keksin ihan itse.
Täytyyhän se halkaisijakin kertoa itsellään ja lisäksi vielä jakaa neljällä. Miten se olisi vaivattomampaa kuin jakaa kahdella?
Mitä yhteistä on taululla ja Jeesuksella?
-
-
-
Kumpikin naulattiin. L O L
Varmasti oli myös paljon asioita, joissa olit hyvä koulussa. Kerropa muutama.