Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen erittäin väsynyt ja suussa tuntuu outo kuivuus joka ei lähde juomalla. Kipeäksi tulossa?

Vierailija
31.08.2024 |

Olen erittäin väsynyt. Nukuin tänään päiväunetkin. Suussa outo tunne kitalaella ja yskittää välillä sekä korvia kutisee.

Millaisia oireita teillä kun olette tulossa kipeäksi? 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana.

Vierailija
2/19 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ihan sama! Kävin aamulla salilla, ihan veetuiks meni, ei yhtään energiaa. Loppupäivä kulunut sohvalla, uupunut olo, ja kauhee jano!

Vierailija
4/19 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetes

Vierailija
5/19 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ihan sama! Kävin aamulla salilla, ihan veetuiks meni, ei yhtään energiaa. Loppupäivä kulunut sohvalla, uupunut olo, ja kauhee jano!

Huomasin myös aamulla töissä että olin poikkeuksellisen väsynyt. Kotiin kun pääsin niin nukahdin heti. Ap

Vierailija
6/19 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasin myös aamulla töissä että olin poikkeuksellisen väsynyt. Kotiin kun pääsin niin nukahdin heti. Ap

Huomenna ollaan sit vissiin kipeitä :(

Vierailija
7/19 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PMS ja menkat

Vierailija
8/19 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän nestettä. Juo muutakin kuin vettä, tänään oli suht lämmin päivä. Tai ainakin täällä

Vierailija
9/19 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Covid

Vierailija
10/19 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PMS ja menkat

Pms oli viikko sitten. Ihan kamalaa paskaa. Että mä inhoan tuota aikaa ja menkatkin loppui juuri. 

On kyllä fiilis että kipeäksi tulen. Nieleminen tuntuu kitalaessa/kurkussa ja korvissa mutta ei vielä pahalta. 

Ap

Vierailija
11/19 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astmaa, allergiaa? Piikk. kutinaa? Kuiva huoneilma? Voimakas hammastahna kuivattaa? Jokin ruoka-aine, lisäaine, juoma aiheuttanut? Matalapainetta on, ukkosta, sadetta. Ehkä pian ohi se saderintama, huomennako. Väsymys voi olla univaje uupumus, ravintopuutoksia, entä neste, suola jne. Onko kaula kylmä vai lämmin.

Vierailija
12/19 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona

Vierailija
13/19 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt mä aivastin varmaan 10x putkeen. Yök mikä olo. Mites sulla etenee? 

Vierailija
14/19 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota äkkiä sinkkikuuri. 

Vierailija
15/19 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt mä aivastin varmaan 10x putkeen. Yök mikä olo. Mites sulla etenee? 

Kylmänväreita, koko ajan vain yltyy outo tunne kurkussa. Kohta täytyy mennä nukkumaan. Tosi outo olo. 

No tsemppiä sinulle siellä. Itse en vielä tiedä menenkö huomenna töihin, täytyy katsoa aamulla mikä olo mutta ei näillä oireilla vielä tarvitse jäädä. Ap

Vierailija
16/19 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tämä etenee vauhtia. Nyt vuotaa jo nenä, kitalakeen sattuu ja yskittää, lihakset ovat kipeät. Olen varma että tunti tai kaksi niin on jo kuumetta. Ap

Vierailija
17/19 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munuaisvika?

Lääkäriin heti.

Tsemppiä!!!

Vierailija
18/19 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päätä särkee, edelleen uupunut olo, kurkkua vähän kutittelee. Arvaan jo että tuun nukkumaan tosi huonosti. Tsemppiä sullekin!

Vierailija
19/19 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpes veikkaisin noilla oireilla. Onko muuta kihinää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän