Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei apua haluatteko selittää tän jutun ig:n mystorysta :o

Vierailija
20.10.2017 |

Siis laitoin kaks kuvaa ig:n mystoryyn ja tostahan voi nähdä ketkä kaikki on nähny ne. Monesti huomaa et joku on kattonu sen ekan 'pätkän' /tarinan (kuvan) mut ei enää toista. Eli avannu, kattonu vähän, mut ei enää loppuja. Ihan perus, en aina kato itsekään ihmisten juttuja aina loppuun. Huomasin nyt et yks tyyppi ei ollu nähny sitä ensimmäistä kuvaa mut vaan sen toisen ja aloin miettii et miten ihmeessä toi on muka mahdollistaD: Siis ku avaa ihmisten mystoryja niin nehän lähtee aina 'alusta' pyörimään (tyypin ensimmäisenä laittama juttu näkyy ensin, sit toinen yms. aikajärjestyksessä), eli on pakko kattoo esim. viisi ensimmäistä tarinaa, että näkisi kuudennen.
Eli miten joku on voinu hypätä ekan yli ja nähdä vaan sen toisen?:D Mulla ainaki ne näyttää niistä seuraavista alkaen aina vaan, jos oon jo aikaisemmin käyny kattomas edelliset. Eli pitäis näyttää aina siitä lähtien mitä ei ole vielä nähnyt, eli miten voi loikata tolleen yli? Joo tiiän, first world problems ja silleen, eikä tää edes oo mikään ongelma mua jäi vaan häiritsemään tää...Viisaat kertokaa!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

E kyllä osaa sanoa en koskaan käytä tai kato kenenkään mystoryja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi