Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ihmisestä joka ei ikinä osallistu firman pikkujouluihin?

Vierailija
20.10.2017 |

Taas lähestyy pikkujouluaika ja muut alkaa olla innoissaan ja sitten on tämä yksi joka ei taaskaan aio tulla paikalle.

Mitä te ajattelisitte tällaisesta? En oikein tiedä syytä että miksi ei tule.. Alkoholia ei käytä mutta voisi kai sitä syömään tulla ym. Ja poistua sen jälkeen. Miksi pitää jättää kokonaan väliin?

Kommentit (767)

Vierailija
661/767 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän firman kekkerit väliin ihan siitä syystä, ettei kiinnosta pätkääkään heilua työporukan kanssa vapaa-ajalla. Ei työkavereissa sinänsä mitään vika ole, mutta työasioiden lisäksi minulla ei ole oikeastaan mitään yhteistä yhdenkään työkaverin kanssa. Juttu luistaa töissä, mutta sinne se saa jäädäkin. Vapaa-ajalla on ihan toiset kuviot, eikä niihin kuulu yksikään työkaveri.  Pidän työn ja vapaa-ajan niin erillään kuin vain voi.

Vierailija
662/767 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että ei kuulu firman työyhteisöön tai sitten on alkoholisti eli ei voi olla tilaisuuksissa, jossa nautitaan alkoholia, koska saattaisi repsahtaa. (ts. absolutisti)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/767 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tietysti jokaisen oma asia ellei pikkujouluihin ole yhdistetty jotain pakollista Kiky-Tyky toimintaa johon kaikkien on pakko osallistua.

Aina noihin on lomapäivän tai palkattoman saanut, vaikka olis mitä kehittämistä samassa.

Vierailija
664/767 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mitään mieltä

Vierailija
665/767 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla jotain mieltä? Vapaaehtoista se osallistuminen on.

Vierailija
666/767 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä, että hänellä on parempaakin tekemistä.

Vierailija
667/767 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennile koskaan osallistunut, enkä osallistu.

Olen kyllä sivusta kuunnellut viikkoja kestävää ihmisten juoruilua ja arvostelua pikkujoulujen jälkipuintina, joten en varmaan ole paljoa menettänyt.

Vierailija
668/767 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa olla työkavereiden kanssa niin rennosti että nauttisin vapaa-ajalla tapahtuvasta toiminnasta. Lisäksi pelkään, että siellä olisi jotain typerää kaikkimukaan- aktiviteettia.

Vierailija
669/767 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju mutta ajattelen että ei ole pakko osallistua työajan ulkopuoliseen toimintaan. Parit firman pirskeet ja yhden risteilyn käyneenä en koe menettäväni mitään, tosin tällä hetkellä ei ole töitäkään :( Kai se on useimmista ihan kivaa tavata työkavereita, syödä ja juoda yhdessä. Moni sitten juo liikaa ja selvitellään vanhoja juttuja. Se olisi tietenkin kiva että jos osa jää töihin (esim. kaupassa) niin olisi sitten vaikka kakkukahvit tai jotain työvuoron aikana niin olisi reilua. 

Vierailija
670/767 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minulle ei ole töissä kavereita, vain työ tovereita. Kamujen kanssa hengaan sitten ihan erikseen !

Vierailija
671/767 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun itse vielä viihdyin näissä kissanristiäisissä ja vain yksi porukasta jättäytyi useimmiten pois, häntä pidettiin epäsosiaalisena a ulkopuolisena, näin tein itsekin.

Nyt kun olen itse se, jota ei enää huvita pätkääkään mitkään työporukan aktiviteetit, olen alkanut ymmärtää tätä poisjättäytynyttä. Haluan olla viikonloppuni rauhassa, niin ettei tarvitse esittää muuta kuin on.

En myöskään halua jakaa yksityiselämästäni heille mitään ja on aikas vaikeaa osallistua ryhmässä keskusteluihin jos ei aio sanoa mitään henkilökohtaista.

Vierailija
672/767 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen oma asia haluaako osallistua firman pikkujouluihin. Ne ovat pelkkää teatteria ja töissä näkee ihan tarpeeksi työkavereita. Ei todellakaan kiinnosta lähteä vapaa-ajallani mihinkään muutakun omien rakkaiden kavereiden kanssa.

Vierailija
673/767 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pikkujoulujen järjestelytoimikunnassa ja olemme jo vuosia saaneet erinomaista palautetta. Yksikkömme juhlille on jopa tullut vähän legendaarinen maine firman sisällä. Työilmapiirimme on loistava ja pikkujouluihin osallistuu suurin osa. Silti minulla ei ole hajuakaan kuka osallistui minäkin vuonna ja onko joku jättänyt vuosia välistä. Pääasia, että suurin osa tykkää ja otetaan kaikki palaute huomioon. En siis ajattele yhtään mitään ihmisestä, joka ei osallistu firman kekkereille. Ne eivät ole pakollisia ja jokaisella on omat preferenssinsä ja syynsä.

Vierailija
674/767 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tainnut koskaan osallistua omien työpaikkojeni pikkujouluihin tms. Mutta miehen työpaikan pikkujouluihin olen osallistunut joka vuosi. Avec-bileet ja oikeasti mukavaa ohjelmaa ja ihmisiä, joista suuri osa ollaan tunnettu 30 vuotta. Siellä on mukavaa!

Vierailija
675/767 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujoulut olisi syytä järjestää aina ilman alkoholia.

Näin säilyy se että ollaan nimenomaan työkavereita, ja se että kaikki kokee mukavaksi osallistua.

Vierailija
676/767 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä No. 1 kirjoitti:

Jokainen tekee niinku tykkää totta kai, mutta jotkut tyypit vaan pistää silmään. Ne, jotka skipaa pikkujoulut sun muut lähestulkoon aina on vähän outoja tyyppejä. Työkavereina pysytään vain sen verran, kun pitää yhteistyötä tehdä, mutta mieluummin hengaan niiden kanssa, joiden kans mä klikkaan.

Näinhän se on.

Vierailija
677/767 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että ei kuulu firman työyhteisöön tai sitten on alkoholisti eli ei voi olla tilaisuuksissa, jossa nautitaan alkoholia, koska saattaisi repsahtaa. (ts. absolutisti)

Olen samaa mieltä, tälläinen tuli mullekin ensin mieleen.

Vierailija
678/767 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mokaat kerran, ihan kevyestikin, "paskahyeenat" levittää tämän koko työmaalle ja muuallekin. Kyseinen moka muistetaan lopun elämää. Joitain työntekijöitä suorastaan houkutellaan pikkujouluihin ja toivotaan että tämä mokaa jotain ja "paskahyeenat" saa kontenttia elämäänsä.

Vierailija
679/767 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta hassata vapaa-aikaa tällaiseen

Vierailija
680/767 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtää että firmassa tehdään tulosta, keskittyy kovaan substanssiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi