miksi roikut nyt täällä etkä ole vaikka ulkoilemassa?
Kommentit (41)
Kävin just pyöräilemässä Pyhä-reittä vähän yli 30km
Sataa ja on 4 astetta lämmintä. Päivällä olin sumuisessa ja 5 asteen lämmössä 15000 askeleen lenkillä. Eipä sää eroa marraskuun säästä: kylmää ja pimeää ja kostea!
Tulin saunasta ja kuivattelen tukkaani.
Kävin lenkillä päivällä jo ja join äsken punaviiniä, joka kihahti nuppiin.
Päivällä oli poutaa ja askelmittari näyttää 24.358 askelta. Nyt sataa vettä, joten on mukavampaa olla sisällä.
Koska ulkoilin tänään useamman tunnin.
Olimme saunassa ja ei liikuta iltaisin ulkona.
Miksi sä oot täällä?
Kävin jo ulkoilemassa ja laitoin saunan lämpiämään. Mies rakentelee jotain autotallissa, teinit pelaavat biljardia alakerrassa ja koira vetää sikeitä takan ääressä.
Mitä muuta minun pitäisi tehdä, kuin palstailla? :D
Istun juuri kotipihalla palstailemassa, hyvin tarkenee :)
Vierailija kirjoitti:
Olimme saunassa ja ei liikuta iltaisin ulkona.
Miksi sä oot täällä?
Miksi ette liiku illalla?
Ulkoilin aiempina päivinä niin vimmaisesti, että oon poikki. Ulkona oli liikaa pölyä ja autoja, ihmisiä. Meen tekemään silti mini-imuroinnin.
En pidä ulkoilemisesta. Kolme kertaa viikossa käyn kuitenkin polkupyörällä kauppareissun, jonka pituus on yhteensä 18 kilometriä. Ihan riittävästi ulkoilua minulle ja tulee poltettua muutama kalori, joita edellisen kauppareissun jälkeinen syöminen on tuonut.
Ulkoilin jo päivällä, nyt sataa vettä enkä enää jaksa lähteä mihinkään. Kohta saunaan
Kävin aiemmin 7mk kävelylenkillä, roudasin talvivaatteet varastoon. Pizza (ite tehty) valmistuu uunissa, viiniä lasissa ja ei tee mieli ulos enää.
Miksi mä tonne ulos lähtisin? Siellä on kurja ilma ja kohta jo pimeääkin.
Koska en pääse irti.