Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ihmisestä joka ei ikinä osallistu firman pikkujouluihin?

Vierailija
20.10.2017 |

Taas lähestyy pikkujouluaika ja muut alkaa olla innoissaan ja sitten on tämä yksi joka ei taaskaan aio tulla paikalle.

Mitä te ajattelisitte tällaisesta? En oikein tiedä syytä että miksi ei tule.. Alkoholia ei käytä mutta voisi kai sitä syömään tulla ym. Ja poistua sen jälkeen. Miksi pitää jättää kokonaan väliin?

Kommentit (767)

Vierailija
441/767 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firman kissanristiäiset ei oikeen nappaa koska se on omasta vapaa ajasta pois. Ja kun on elämää myös työn ulkopuolella jää nämä bileet väliin. Kumpa voisi jätyää myös turhat kokoukset pois ym. Ja saisi keskittyä omaan työhönsä.

Vierailija
442/767 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana osallistui, kun oli sosiaalinen paine olla mukana. Jonkun kerran oli ihan kivaakin, mutta yleensä seuraavan päivän krapula pilasi fiilikset. Nyt en ole enää osallistunut 6 vuoteen, kun huomasin että on kivempi vietää vapaa-aikaa juuri niin kuin itse haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/767 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi minä en osallistu, kun ei huvita, siitä ajasta en saisi palkkaa ja lisäksi kotona odttaa koira heti työpäivän jälkeen ulkoilutusta ja seuraa.

Vierailija
444/767 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua käyttää vapaa-aikaani työyhteisön kanssa. Työnantaja ei voi vaatia, että miten käytän vapaa-aikani. Jos pikkujouluihin osallistuminen tulisi pakolliseksi, niin sitten sen ajan pitäisi pystyä merkitsemään työtunneiksi.

Vierailija
445/767 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän ilmoittautuneita sitä isompi budjetti pikkujouluille. Ei hän sinne kuitenkaan pakko ole ilmestyä.

Vierailija
446/767 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkujoulut on täysin turhia. Mieluummin joku hyvinvointipäivä, jossa liikuntaa tms.

Eihän niitäkään saa järjestää nykyään, kun aina on joku jolla menee nilkka tai muu ja seuraa poissaolo.

Ennen mentiin laivalle ja ryypättiin - se oli parasta - ilmaista viinaa :D

Vierailija
447/767 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen viina kiinnostaa aina.

Vierailija
448/767 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a..... Olen ollut 27 vuotta saman työnantajan palveluksessa ja käynyt yhden kerran pikkujouluissa. Ei ole tullut mieleenkään, että joku voisi "ajatella siitä jotain" :D  

Vierailija
449/767 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä pikkujouluista kieltäytyvät ovat ekana jonossa ulospotkittavien listalla. Sori, mutta näin se vain menee. Jos ei ole valmis tekemään mitään työyhteisön hengen eteen ja vaan lusmuilee, niin ei ole kovin kummoinen työpanos annettavana yritykselle.

Sori, mutta en usko!! :D 

Vierailija
450/767 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osallistu yleensä pikkujouluihin. Pidän kyllä työkavereistani, mutta vietän heidän kanssa 5 pv/vko täyden työajan ja en halua nähdä heitä vapaa-ajalla. Vietän mieluimmin vapaa-aikani perheeni, ystävieni ja harrastuksieni parissa.

Lisäksi en käytä alkoholia ja en välitä humalaisista ihmisistä niin paljon että vapaaehtoisesti viettäisin aikaa humalaisten kanssa.

Vierailija
451/767 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suht uudessa työpaikassa ja ilmoittauduin mukaan tänä vuonna. Vähän jännittää, miten menee - onko juteltavaa kenenkään kanssa vai onko muut niin omissa porukoissaan. Vähän sitäkin mietin, miten paljon haluaa jakaa itsestään työkavereille kun on vähän huonoa ilmapiiriä jne. Huomasin, että kukaan omista läheisistä työkavereista ei ollut listassa...

Vierailija
452/767 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kiinnosta työkavereiden kanssa vapaa-ajalla olla. Kaverit siviilissä ihan erikseen vaikkakin mukava työporukka on. 

Vierailija
453/767 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vaikea ymmärtää miksi kukaan tuhlaa elämästään 40 tuntia joka viikko ellaisessa paikassa jossa ei viihdy ja jossa ei pidä muista kanssaihmisistä. Jos mulle tulos tunne että pikkujoulut on pakkopullaa niinnvakhtaisin kyllä työpaikkaakin. Haluam työskennellä vain yhteisöissä joissa pidän työkavereistani ja viihdyn aidosti.

Mä tykkään mun työstä ja työkavereista, mutta mulla ei siitä huolimatta ole mitään mielenkiintoa pikkujouluja kohtaan.

Vierailija
454/767 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujoulu on sinänsä turha tapatuma ja tuskin edes keskimäärin kohentaa työyhteisön yhteishenkeä.

No jokainen saa osallistua tai olla osallistumatta.

Otsikon pitäisi pikemminkin olla: Mitä mieltä ihmisestä joka puuttuu sairaalloisesti toisten asioihin?

Vierailija
455/767 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua nähdä työkavereita alennustilassa. Pidän työpaikalla asiallisia välejä,en kaipaa työpaikalta ystäviä enkä vihahenkilöitä.

Vierailija
456/767 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole kiinnostunut firman pikkujouluista ja tekee sen ajan mieluummin jotain muuta.

Vierailija
457/767 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin kanssa ei vaan halua viettää aikaa yhtään enempää kuin on pakko. Jos huomaa olevansa idioottien ympäröimänä töissä niin ei niitä työajan ulkopuolella halua nähdä saati kuulla.

Vierailija
458/767 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikassni maksetaan niin huonoa palkkaa,että en halua tutustua niin huonoihin palkkoihin tyytyviin ihmisiin. Olen hakupäällä ulos ko. työpaikasta.

Vierailija
459/767 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä pikkujouluista kieltäytyvät ovat ekana jonossa ulospotkittavien listalla.

Sitä odotellessa. Pääsiski pois.

Samaa odotan minäkin! 

Vierailija
460/767 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa meteliä enkä siedä humalaisia. Pitäisi olla kaksi vaihtoehtoa, joko pikkujoulut tai se lahjakorttina. Tai mielellään kokonaan lahjakorttina. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi