Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei ravintolassa muka saisi imettää?

Vierailija
20.10.2017 |

Mikä siinä ihmisiä häiritsee tai ahdistaa?

Luin erään jutun, missä eräs ravintola oli tehnyt imetysnurkan vessaan, koska salissa imetys oli aiheuttanut palautteita ihmisiltä. Näissä taas näkee, kenen mielipide on muka parempi.

Kommentit (2708)

Vierailija
2701/2708 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään mielikuvaa, että olisin tarvinnut kertaakaan imettää vauvaani yleisillä paikoilla. En myöskään ole koskaan kiinnittänyt huomiota kenenkään imettämisiin. Koko ongelmaa en tunnista. 

Vierailija
2702/2708 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriassahan tietysti ravintola on ruokailua varten ja vauvankin on ruokailtava...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2703/2708 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teoriassahan tietysti ravintola on ruokailua varten ja vauvankin on ruokailtava...

Vauvatkaan eivät saa syödä omia eväitään ravintolassa.

Suhakza

Vierailija
2704/2708 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää että isorintaista katsotaan heti paheksuvasti ravintolassa, kun imettää. Mutta en välitä, imetän missä imetän. Pääasia, että lapsi saa syödä. 

Vierailija
2705/2708 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 luvulla Helsingissä oli baareja joissa miehet kiskoi olutta, sitä tarjoilivat paljasrintaiset tarjoilijanaiset. Näky ei asiakaskuntaa karkoittanut. Kyllä 2026 voi kiinteän ravinnon palvelupaikoissa asiakas rintansa näyttää kun vauvansa on ravinnon tarpeessa. Onhan se päheetä kun pääsee tähtiluokan ravintolaan syöttämään perillistä jo vauvasta alkaen. Keittiömestari voinee ottaa tippinä sen Arttu Wiskarin tunnetuksi laulaman kahvimaidon. 

Vierailija
2706/2708 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko minä sitten imettää kyrpääni siellä ravintolassa? Lupana pitää serviettiä näkösuojana. Eihän sellaista voi mennä mihinkään haisevaan vessaankaan tekemään.

Ajatella, että sinäkin olet joskus ollut pieni vauva, jota joku on imettänyt, hoitanut ja rakastanut. Vai onko sittenkään?

Ehkä hänen äitinsä on ollut toiset huomioon ottava nainen eikä mikään 'minä-minä-ja vain minä' -ällötys.

Minustakin tuntuu, että hänen äidillään kaikkien tuntemattomien mielipiteet ovat menneet oman lapsen edelle. Enkä nyt puhu siitä, onko häntä imetetty julkisesti, vaan ylipäätään siitä, kuinka hänelle ei ole muodostunut sellaista perusturvallisuutta, joka mahdollistaisi vieraan vauvan tarpeiden ymmärtämisen. Hauras itsetunto saa kaiken maailmassa kietoutumaan oman sukupuolielimen ympärille.

Että sellainen  kotipsykologi  siellä

Vierailija
2707/2708 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauva ei ole maksava asiakas, eli ulos!

Vierailija
2708/2708 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strippibaari sopisi näille  itsenä paljastaville.

Vierailija
2709/2708 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on viisi lasta ja ei ole kertaakaan tarvinnut imettää julkisilla paikoilla. Ruokarauha se on oltava vauvallakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan