Meen huomenna ostamaan autoa, mutta ei hajuakaan millaista.
Auta merkin valinnassa :) Budjetti n. 15 000€, saa olla uusi tai korkeintaan pari kolme vuotta vanha. Kaupunkiajoa, eli pieni auto käy ja tiedostan ettei tuolla mitään kovin komeaa peliä saakaan. Mutta sellainen jossa olisi hyvä hinta-laatu-suhde...
Kommentit (73)
mulla on ollu kauppakassina 40T km ford ka plus. suositten. näkyvyus on ohjaamosta hyvä. halpa ajoneuvovero ja ei syö paljoo aineita. hyvä kääntyvyys (sähköinen ohjaustehostin) . tähän olen ollut vaan tyytyväinen. autoon mahtuu myös ihan kivasti tavaraa sisään vaikka onkin pieni. itse kuljetan kahta lasta ja lastenvaunuja päivittäin. ostoksetkin mahtuu viellä joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähden huomenna ostamaan viinaa, mutta ei ole hajuakaan millaista. Ehdottakaa mitä kannattaisi harkita.
Varman päälle kossua,mutta hullutella voisi negritalla.
Jos ottaisin molempia, sopisiko lonkero siihen kylkeen? Toki laittia ettei lihota sillai
Minusta punainen olisi kivoin. Kyllä keltainenkin käy, mutta joo, punainen ehdottomasti.
Olen pitkään ihmetellyt miksi kukaan ei ole keksinyt perustaa palvelua auton ostoon, mutta sellainenhan on nyt saatavilla:
Ainakin vanhempi Citroen C3 (2007) reistailee joka syksy mm. vilkuttaa valo-ongelmaa, vaikka palavat ihan normaalisti (kosteushäiriötä tms..). Ja näissä on myös tyyppivika että joku etujouset tms. katkeaa. Näin kävi itsellenikin viime kesänä ja hinauspalvelun mies sanoi, että ei ollut ensimmäinen tällainen auto tähän kesään. Muuten kyllä näppärän kokoinen ja sopiva!
Tuu sit kertomaan mihin autoon päädyit! Toivotaan, että löytyy kestävä auto oli merkki sitten mikä tahansa!
Vierailija kirjoitti:
Saisiko tuohon hintaan jonkin hybridin? Bensalasku jäisi pieneksi.
Saa. Toyota Yaris Hybrid. Suosittelen. Kaupunkiajoon loistava. Muutaman vuoden vanhan saat tuohon hintaan, tai ota vähän lisää ja osta uudempi.
Tulin vielä ilmoittamaan mihin autoon päädyin! Eli en ihan päivässä osannut päätöstä tehdä, mutta nyt pihalla kiiltelee 2 vuotta vanha Ford Focus ecoboost. Vähän meni yli budjetin, mutta nälkä kasvaa syödessä :)
Kiitos kaikille vinkeistä!
Turvallisia ja kestäviä kilometrejä uudella autolla! T. Nro 69 (Mites sattuikaan 😄)
Vierailija kirjoitti:
Tulin vielä ilmoittamaan mihin autoon päädyin! Eli en ihan päivässä osannut päätöstä tehdä, mutta nyt pihalla kiiltelee 2 vuotta vanha Ford Focus ecoboost. Vähän meni yli budjetin, mutta nälkä kasvaa syödessä :)
Kiitos kaikille vinkeistä!
Jos se on 100 tai 125hv 1.0 ecoboost siitä saa lastuttamalla 150hv.
kannattaa tehdä.
Suomessa on eri ilmasto aiheuttamaan sähkö- ja muita vikoja mutta on se laatu ilmeisesti parantunut nykyään.