Naiset jotka aavistatte/tiedätte että ette ole tapailu+seksisuhtteessa ainoana naisena miehen kanssa.
Miten jaksatte jatkaa tapailua jos mies rivien välistä ilmaisee tai näyttää että saattaa tapailla( ja oikeasti on muitakin naisia kierroksessa?)
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä mene sänkyyn miehen kanssa jos tiedän sen tapailevan muita. Silleen niitä pääsee kätevästi eroon.
Oikein, tauteja ei pidä levittää. Muutenkin jo liikkeellä.
Koskaan ei ole itsellä tautia ollut enkä ilman kortonkia ole seksiä harrastanut kuin todistettavasti kerran. Kondomi on toinen asia jolla näistä multideittaajista pääsee kätevästi eroon jos seksiä vonkaavat. Ilman ei tipu, se o moro.
Muistan poikamies ajoilta että tapailemillani naisilla oli enemmän tai vähemmän muita suhteita. Yhdestäkin naisesta tiesin kaverien kautta että taipaili 4 ja 2 vakiopanoa oli lisäksi. Monen kanssa jätin hommat keskenkin kun muiden tapailu jatku heillä.
Itselleni oli aika yllätys se miten monella ns. yksinäisellä oli viikottaiset vakiopanot.
Mihin siinä edes parisuhdetta tarvii kun pari kolme kertaa viikossa käy vakkarin tykönä.
Itselläni saatto olla yhdenillan juttuja kerran pari vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on käynyt niin että minä seurustelin, mutta miehelle se oli vain tapailua. Sillä oli toinenkin nainen. Minulle se oli pettäminen. Luulin että aikuisten ei tarvitse kysyä että "alaks oleen." Silloin kun ollaan usean kerran tavattu, suudeltu ja harrastettu seksiä, puhuttu monenlaista, se on kyllä mielestäni seurustelua. Lisäksi olin jo sanonut että toivon meidän tapailevan vaan toisiamme. Silti selän takana oli muita. Sitä sanotaan pelaamiseksi ja tunteilla leikkimiseksi. Vaikeita asioita ja eri ihmisillä rajat menee eri kohdissa. Vastaisuudessa aion pitää tiukemmin puoliani ja edetä hitaammin. Sitten jos uskallan päästää taas jonkun lähelle.
En tiedä, minusta nuorempana oli paljon selkeämpää tuo seurustelun aloittaminen. Nyt vanhempana sitä luulee että seurustelee mutta se onkin vaan tapailua johon seksin pitäisi kuulua. Miehet ottavat rusinat pullasta niin sanotusti.
Juuri näin. Tapailukumppani vonkaa seksiä joka tapaamisella. Mököttää jos ei saa. Aion hakkiutua eroon hänestä, kun ei ole kuitenkaan pakko olla mikään kassien kaatopaikka.
Mua ei haittaa. Olen varma, että ainakin kahdella tapailukumppaneistani on toinenkin nainen kierroksessa. Kolmannesta en ole varma. Vapaitahan tässä (vielä) ollaan, joten siitä vaan.
Siitä tietää (naisen vaisto)haluaako mies vain seksitäytteisen tapailusuhteen vaan aidon seurustelusuhteen.Kannattaa luottaa siihen omaan tuntemukseen miehen suhteen#metoo kampanja on ainakin minua naisena voimaannuttanut huomaamaan miten räikeästi miehet harrastavat kaikenlaista naisen alistamista.Pitämällä tapailu=seksisuhdetta useamman kanssa ilman halua sitoutua naiseen on minusta törkeää naisen hyväksikäyttöä lopulta,koska sisimmässään uskon että useat naiset ketkä tähän joutuvat niin haluaisivat kyllä sen aidon parisuhteen tapailu=seksisuhteen sijasta.
Minä tiedän erään korkeammassa asemassa olevan miehen joka tapailee useaa naista samaan aikaan ja harrastaa myös seksiä näiden kanssa.Miehellä lapsi ja koira.
Jotenkin vääristynyt koko tapailukulttuuri, liekö osasyy näiden typerien tositv-ohjelmien, joissa "ylistetty" yksinkertaisia panomiehiä, jotka köyrivät kaikken kanssa! Siten saaneet paljon some-julkisuutta, siinpä on hyviä esikuvia monelle. Alkanut jo inhottaa nuo kaikki tositv-ohjelmat.
Minä taas teen aivan selväksi uudelle miehelleni,etten lähde mihinkään tapailusuhteeseen(vaikuttaa juuri miesten uudelta kikalta päästä seksisuhteeseen usean naisen kanssa)seksiä ei tipu ennenkuin kunnolla seurustellaan ja se kunnolla ei tarkoita mitään kerran viikossa tapailua ja soittelua,silloinhan mies pystyy tapailemaan useita viikon aikana.Mitkään työkiireet tai työmatkat eivät ole selitys eikä mitkään lapsiviikonloput.Jos annamme naisena periksi ja suostumme tuollaisen kevyttapailuun,niin kyllä se yleistyy aivan varmasti miesten keskuudessa.