Naiset jotka aavistatte/tiedätte että ette ole tapailu+seksisuhtteessa ainoana naisena miehen kanssa.
Miten jaksatte jatkaa tapailua jos mies rivien välistä ilmaisee tai näyttää että saattaa tapailla( ja oikeasti on muitakin naisia kierroksessa?)
Kommentit (48)
Ihan helposti, kun olen itsekin vähän epävarma parisuhdehaluistani. Itse olen harvakseltaan tapaillut muutamaa miestä ja pidän kaikkia ystävinäni. Miksi ihmeessä minun pitäisi katkaista välit mukavien ihmisten kanssa. En oikein ymmärrä ajatustapaa, että jos miehen kanssa ei heti päästä parisuhdetasolle, pitäisi ihmissuhde hylätä kokonaan. Uskon enemmän sellaiseen luonnolliseen etenemiseen, jossa ensin tutustutaan ja sitten vasta päätetään, halutaanko parisuhde vai ei. En siis deittaile löytääkseni parisuhteen vaan löytääkseni ihmisen/ ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan helposti, kun olen itsekin vähän epävarma parisuhdehaluistani. Itse olen harvakseltaan tapaillut muutamaa miestä ja pidän kaikkia ystävinäni. Miksi ihmeessä minun pitäisi katkaista välit mukavien ihmisten kanssa. En oikein ymmärrä ajatustapaa, että jos miehen kanssa ei heti päästä parisuhdetasolle, pitäisi ihmissuhde hylätä kokonaan. Uskon enemmän sellaiseen luonnolliseen etenemiseen, jossa ensin tutustutaan ja sitten vasta päätetään, halutaanko parisuhde vai ei. En siis deittaile löytääkseni parisuhteen vaan löytääkseni ihmisen/ ihmisiä.
Ei parisuhdetta ole ilman toista ihmistä.Et siis ole suhteessa näiden miesten kanssa ja et harrasta seksiä näiden kanssa.Tämä on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei parisuhdetta ole ilman toista ihmistä.Et siis ole suhteessa näiden miesten kanssa ja et harrasta seksiä näiden kanssa.Tämä on eri asia.
Ihmissuhde kyllä voi olla ilman parisuhdettakin. Ja myös seksiä.
Itselläni pääni ei kestänyt heti alussa kun mies rivien välistä vihjaili muista naisista.Seksitäkään en nauttinut,koska vartaloni laittoi jo alussa vastaan tälle miehelle,varmaan keho tiesi mieltä paremmin mistä miehestä oli kyse.Onneksi en satuttanut itseäni enempään,enkä tuhlannut aikaani tuollaiseen ala-arvoiseen mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta silloin puhutaan FSB-suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta silloin puhutaan FSB-suhteesta.
Tarkoitin FWB..tai no voihan se olla Friends Sex Benefits!
Minusta suhde jossa ei seurustella keskenään ja kuitenkin harrastetaan seksiä on lähinnä vaan seksisuhde.Niinkuin ennen vanhaan on aina ollut.
Vierailija kirjoitti:
Minusta suhde jossa ei seurustella keskenään ja kuitenkin harrastetaan seksiä on lähinnä vaan seksisuhde.Niinkuin ennen vanhaan on aina ollut.
Eli jos sinä menet jonkun kanssa sänkyyn, et pysty näkemään häntä enää ihmisenä tai ystävänä? Hän on joko puoliso tai merkityksetön seksiobjekti? Välissä ei ole mitään? Aika jännästi jotkut näkevät vastakkaisen sukupuolen.
Alussa se kävikin mulle, tehtiin asiat selviksi alusta asti. Mutta ajan mittaan tulin mustasukkaiseksi ja totesin, ettei tällaiset kuviot toimi mulla. Tulin surulliseksi. En halua enää mitään epämääräistä säätöä, mieluummin olen yksin (olen nainen).
Tapailusuhteeni onneksi ajoittuivat aikaan ennen Tinderiä. Kyllähän niin miehillä kuin naisilla silloinkin oli myös muita, mutta olihan se huomattavasti työläämpää ja näkyvämpää iskeä heitä baareista. Eikä nettideittailukaan tehnyt sitä etenkään miehille erityisen helpoksi. Puhtaasti FWB-jutut puolestaan olivat ihan molemmin puolin tiedossa olevia; itsekin muistan erään fb:n, joka avautui minulle hankaluuksistaan sitoutua kenenkään kanssa parisuhteeseen.
Minulle pelkkä seksi ei ole koskaan liioin tarkoittanut, että nyt oltaisiin automaattisesti parisuhteessa. Suhde on syntynyt vasta sitten, kun on alettu tehdä tulevaisuuden suunnitelmia, tavattu toisen ystäviä ja perhettä jne.
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla on naisena muita miehiä kierrossa? Mikä oletus että naiset etsivät kaikki sitä yhtä miestä ja parisuhdetta ja mies vastaavasti ei ikinä halua sitoutua.
Tapailu on nimenomaan tapailua, hauskaa yhdessäoloa ilman velvollisuuksia.
"Tapailu on nimenomaan tapailua, hauskaa yhdessäoloa ilman velvollisuuksia."
Joo, mutta itse ainakin toivoisin tapailemani henkilön avoimesti kertovan mulle, jos tapailee myös muita. Ainakin siinä vaiheessa, kun ollaan tapailtu jo kauemman aikaa, ja saatan olla tosissanikin tietämättä siitä että toisella on useita muitakin kiikarissa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle jäi paha olo tuollaisesta jutusta kun mies pikkuhiljaa alkoi tuoda esille että on niitä muitakin. Ensin antoi ymmärtää että ei. Sitten seksiä kerran ja kuulin että ei halua vakavaa vaan naisystävien kanssa hoitaa nuo seksihommat. Ei halunnut että puhuisin että tapaillaan. Alkoi painaa tuo juttu ja sitten loppui tyhmään riitaan. Kumma vaan kun jo meidän tapaillessa näin olevinaan ohimennen hänet erään naisen kanssa ja tuo välirikon jälkeen luulen nähneeni ohimennen aika montakin kertaa. En tiedä mikä on totuus kun vakuutti että ei ole mitään toista vakavaa. Paska maku jäi varsinkin kun edellisestä seksijutusta jo vuosia enkä anna kelle vaan. Tämän kanssa tuli huijatuksi tai jotain.
Minä seurustelin erään miehen kanssa kolmisen vuotta. Tavattiin toistemme lapset, eksät, vanhemmat ja ystävät ja oltiin kaikin puolin vakiintunut pari. Sitten hän jotenkin vain alkoi "hävitä". Tapaamiset eivät enää järjestyneetkään, riitoja tuli pienistä asioista, hän ei enää soitellut jne. Jälkeen päin selvisi, että samoihin aikoihin ja sen jälkeen hänet oli nähty eksänsä (ei avioeksän, jonka minäkin tunsin, vaan myöhemmän parisuhde-eksän) kanssa. Vaikka suhde oli kestänyt "vain" kolme vuotta, niin itseltäni meni 4-5 vuotta ennen kuin jaksoin seuraavan kerran edes kiinnostua miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos sinä menet jonkun kanssa sänkyyn, et pysty näkemään häntä enää ihmisenä tai ystävänä? Hän on joko puoliso tai merkityksetön seksiobjekti? Välissä ei ole mitään? Aika jännästi jotkut näkevät vastakkaisen sukupuolen.
Puoliso ja seurustelukumppani on eri asia kuin seksikumppani ja kyllähän se on niin että FWB-suhde kuvaa juuri tuota seksiystävä-suhdetta painotan sanaa ystävä.Silloin ei ole kyse seurustelusuhteesta,silloin ei seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoliso ja seurustelukumppani on eri asia kuin seksikumppani ja kyllähän se on niin että FWB-suhde kuvaa juuri tuota seksiystävä-suhdetta painotan sanaa ystävä.Silloin ei ole kyse seurustelusuhteesta,silloin ei seurustella.
Niin onkin eri asia. Sinulta taisi mennä pointtini ohi. Minusta vain kuulostaa karulta, että fwb-suhteista puhutaan pelkkinä seksisuhteina. Ikään kuin niissä ei tehtäisi mitään muuta kuin paneskellaan ja sanotaan heippa. En väitäkään fwb:tä seurustelusuhteeksi, mutta ihmissuhteeksi kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin onkin eri asia. Sinulta taisi mennä pointtini ohi. Minusta vain kuulostaa karulta, että fwb-suhteista puhutaan pelkkinä seksisuhteina. Ikään kuin niissä ei tehtäisi mitään muuta kuin paneskellaan ja sanotaan heippa. En väitäkään fwb:tä seurustelusuhteeksi, mutta ihmissuhteeksi kyllä.
Kaikki suhteethan on lopulta ihmissuhteita ne seurustelusuhteetkin.Mielestäni ihmissuhteet jaetaan sitten sen mukaan mitä ne pitää sisällään eli mihin ne pohjimmiltaan perustuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki suhteethan on lopulta ihmissuhteita ne seurustelusuhteetkin.Mielestäni ihmissuhteet jaetaan sitten sen mukaan mitä ne pitää sisällään eli mihin ne pohjimmiltaan perustuu.
Alun perin tarkoitin tässä nyt tuoda esiin sen, että joidenkin mielestä ilmeisesti ihmissuhde pitää heittää romukoppaan, mikäli se ei johda seurustelusuhteeseen ja loput ovat sitten "pelkkiä" seksisuhteita, joita ei lasketa enää edes ihmissuhteiksi. Minä halusin nyt sanoa, että se fwb-suhde sisältää muutakin kuin sen pelkän seksin ja on minusta hassua, että näitä ei enää lasketa ihmissuhteiksi, kun minä ainakin näen tällaisen ihmisen nimenomaan ihmisenä, johon minulla on suhde enkä minään tyydytysvälineenä.
Käyttäjä4891 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla on naisena muita miehiä kierrossa? Mikä oletus että naiset etsivät kaikki sitä yhtä miestä ja parisuhdetta ja mies vastaavasti ei ikinä halua sitoutua.
Tapailu on nimenomaan tapailua, hauskaa yhdessäoloa ilman velvollisuuksia."Tapailu on nimenomaan tapailua, hauskaa yhdessäoloa ilman velvollisuuksia."
Joo, mutta itse ainakin toivoisin tapailemani henkilön avoimesti kertovan mulle, jos tapailee myös muita. Ainakin siinä vaiheessa, kun ollaan tapailtu jo kauemman aikaa, ja saatan olla tosissanikin tietämättä siitä että toisella on useita muitakin kiikarissa.
Niin minäkin toivon, mutta koska en voi olettaa että toinen kertoo avoimesti, niin kysyn. Suht aikaisessa vaiheessa. Toki toinen voi silti valehdella, täyttä varmuutta ei voi koskaan saada.
Mulle on käynyt niin että minä seurustelin, mutta miehelle se oli vain tapailua. Sillä oli toinenkin nainen. Minulle se oli pettäminen. Luulin että aikuisten ei tarvitse kysyä että "alaks oleen." Silloin kun ollaan usean kerran tavattu, suudeltu ja harrastettu seksiä, puhuttu monenlaista, se on kyllä mielestäni seurustelua. Lisäksi olin jo sanonut että toivon meidän tapailevan vaan toisiamme. Silti selän takana oli muita. Sitä sanotaan pelaamiseksi ja tunteilla leikkimiseksi. Vaikeita asioita ja eri ihmisillä rajat menee eri kohdissa. Vastaisuudessa aion pitää tiukemmin puoliani ja edetä hitaammin. Sitten jos uskallan päästää taas jonkun lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on käynyt niin että minä seurustelin, mutta miehelle se oli vain tapailua. Sillä oli toinenkin nainen. Minulle se oli pettäminen. Luulin että aikuisten ei tarvitse kysyä että "alaks oleen." Silloin kun ollaan usean kerran tavattu, suudeltu ja harrastettu seksiä, puhuttu monenlaista, se on kyllä mielestäni seurustelua. Lisäksi olin jo sanonut että toivon meidän tapailevan vaan toisiamme. Silti selän takana oli muita. Sitä sanotaan pelaamiseksi ja tunteilla leikkimiseksi. Vaikeita asioita ja eri ihmisillä rajat menee eri kohdissa. Vastaisuudessa aion pitää tiukemmin puoliani ja edetä hitaammin. Sitten jos uskallan päästää taas jonkun lähelle.
En tiedä, minusta nuorempana oli paljon selkeämpää tuo seurustelun aloittaminen. Nyt vanhempana sitä luulee että seurustelee mutta se onkin vaan tapailua johon seksin pitäisi kuulua. Miehet ottavat rusinat pullasta niin sanotusti.
En ymmärrä miksi jotkut naiset jäävät suhteeseen miehen kanssa jolla on useampi nainen.Luulisi miehiä riittävän maailmassa,että voi saada sellaisen miehen huomion kokonaan itselleen ja perustaa kunnollisen parisuhteen.Mikään mahti maailmassa ei saa minua vaikka kolmanneksi tai neljänneksi naiseksi jota tavataan hädintuskin kerran viikossa ja soitellaan vaan(silleen helppo pitää suhteita useaan naiseen yllä)Olen itse ollut naimisissa ja perhe perustettu ja tiedän mitä on kokonaisvaltainen suhde elää miehen kanssa ja olla vaan yhden oma.Siksi en missään nimessä suostu tulevassa suhteessani jakamaan miestä kenenkään naisen kanssa.