Taas yksi näyttelijä rupsautti ulkonäkönsä leikkauttamalla lyhyet hiukset ja värjäämällä ne tummiksi
Ennen: http://aijaa.com/os99Tp
Jälkeen: http://aijaa.com/1zcj3m
Uskokaa jo, kun vähänkin tulee ikää, hiusten pätkäseminen ei kannata.
Kommentit (35)
Värjätty punertava tukka vanhentaa aina. Jostain syystä se saa kaikki ryppyt ja juovat esiin vaalealla iholla.
Eihän nuo "tummat" oo ees lyhyet!!
Mut kyllä hälle vaaleet sopii paremmin
Vierailija kirjoitti:
Onks toi se sama näyttelijä mikä oli Housessa? Sillä oli siinäkin aluksi tummat hiukset.
On. Ja mun mielestä tummat kutrit sopivat hänelle paremmin. En ole kyllä ihan varma tuosta punaisesta väristä. Ruskeat hiukset sopisivat hänelle kaikkein parhaiten.
http://www3.pictures.zimbio.com/bg/Jennifer+Morrison+2005+Billboard+Mus…
Blondina jotenkin sekoittui kaikkiin muihin blondeihin...
Juu, miesten ukkoutuminen...kovin moni kasvattaa parran ja/tai viikset ja nehän vasta vanhentavat! En ollut tunnistaa tuttua tarjoilijaa partaisena, parrassa oli vielä hopeanväristä raitaa. Mies näytti 10-15 vuotta vanhemmalta kuin parrattomana!
Naisen suurin synti näköjään on näyttää vanhemmalta. Ulkonäkökeskeinen naisten elämä, toisten naisten ulkonäön kyttäys ja lyttäys. Rumat lytätään, mutta myös kauniit, niin laihat kuin lihavatkin. Samalla naiset kovaan ääneen peräänkuuluttavat arvostusta. Kävellä tipsutellaan kengillä, joilla tuskin pääsee eteenpäin tekoripset tanassa huulet överiksi suurennettuina. Milloin naiset uskaltautuvat tästä pakkopaidasta pois? Voi sitä päivää odotan, kun naiset uskaltaisivat.
Parasta ukkoutumista on pakaralihasten treenaamisen unohtaminen. Ei peppua ja löysänä lököttövät housut.
No ei nuo hiukset niin kauhean lyhyet nyt vielä ole...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on, että erityisesti miehet jankkaavat vuodesta toiseen siitä kuinka naiset ottavat tietyssä iässä mummotyylisen kampauksen tyhmyyttään? Joidenkin on ilmeisesti mahdotonta ymmärtää, että ikä tuo muutoksia myös naisen hiuksiin, eikä kukaan mummoudu, koska on tyhmä, vaan koska luonto vaan rapistaa meidät kaikki aikanaan. Se mikä oli aiemmin leijonanharja, onkin äkkiä hiirenhäntä, eikä silloin hiusten ulkonäköä todellakaan pelasta niiden pitkänä pitäminen.
Yleensä ne hiukset ohentuu vasta menopaussin jälkeen ei tuo nainen ole läheskään siinä iässä. Ja ihmeesti naiset ennen vanhaan pitivät hiuksensa pitkinä mummoiässäkin vaikka ne ohentuikin. Esim. nutturalta ohentumista ei niin huomaa. Ja se tukka pysyisi parempana jos sitä ei alvariinsa värjättäisi.
Vanhemmiten kun naama yleensä vähän miehistyy (koska nenä ja korvat kasvaa koko eliniän ja rasva kasvoista sulaa), vanhempi nainen näyttää lyhyellä tukalla helposti tosi miehekkäältä. Ohutkin pitkä tukka on paljon, paljon parempi, ja luonnollisesti harmaantunut.
https://i.pinimg.com/736x/24/ce/d8/24ced83738ea76cd8345bb6a8bb96381--long-white-hair-gray-hair.jpg
Minä olen vasta 47, ja ainakin minulla on ohentuneet jo vuosia, ja turha puhua nutturoista kun yksinkertaisesti eivät kasva kuin osa hartioille saakka, ponnarikin (se töröttävä ohut tupakannatsan kokoinen patukka) on kynän vahvuinen eikä kaikki yllä siihen.
Ei ole tarvinnut leikata hiuksia viiteen vuoteen, paitsi nyt hiljan jokunen nukkuessa tullut takku kun ei muu auta. Eikä tarvitse värjätä. En muista milloin olen värjännyt (ehkä jo vuosi), eikä juurikasvuakaan näy!
Väri on Jenniferille väärä, mutta leikkaus sopii todella hyvin ja on kaunis. Persoonallisemman näköinen lyhyemmällä tukalla kuin pitkällä. Erottuu edukseen.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää noissa kuvissa tummatukkaisena sellaiset 15 vuotta vanhemmalta kuin vaaleatukkaisena.
Ajatella! Hän jopa saattaa olla 15 vuotta vanhempi kuin ekassa kuvassa!
Niin, sillähän ei ole mitään eroa, että toka on paparazzin nappaama, ja eka ajatuksella kuvattu ja vielä aivan selvästi käsitelty kuva.
Sama ku kolmekymppiset miehet ajavat kaljun. Mikä pappavaikutelma! Menisivät istuttamaan niitä hiuksia jos harvenevat.
Olen 38 ihan perusterve nainen, ja mulla on kyllä hiukset huomattavasti ohuemmat kuin 20 vuotta sitten! Enkä edes värjää tai käsittele, pelkkä pesu- ja hoitoaine on käytössä. Ei raskauksia eikä hormoniehkäisyä. Saakohan sitä ostaa peruukin 10 vuoden sisään - lyhyttä tukkaa en suostu leikkaamaan!
Vierailija kirjoitti:
Niin. Tai on saanut esimerkiksi roolin jossa leikattu tommonen hiustyyli? Tiedättehän, kun ne näyttelijät näyttelee työkseen. Toisinaan se vaatii muutoksia ulkonäköön.. Toinen ei saa leikata tukkaa, toiselta leikataan tukka, kolmas laihduttaa 10kg ja neljäs treenaa itselleen kehonrakentajan kropan.
Näinpä. Naurattaa aina nämä kommentit. Olen itse kaupunginteatterissa näyttelijänä ja teatterin hiuspiste on ainoa jossa saan käydä leikkauttamassa. Muut kampaajat ei saa koskea siihen ja jos en suostu teatterin ja roolin vaatimiin juttuihin mut voidaan erottaa.
Niin. Tai on saanut esimerkiksi roolin jossa leikattu tommonen hiustyyli? Tiedättehän, kun ne näyttelijät näyttelee työkseen. Toisinaan se vaatii muutoksia ulkonäköön.. Toinen ei saa leikata tukkaa, toiselta leikataan tukka, kolmas laihduttaa 10kg ja neljäs treenaa itselleen kehonrakentajan kropan.