Cheek jäi kokonaan ilman palkintoa eilisessä Suomi 100v kulttuurigaalassa!
Ei mitään mainintaa koko henkilöstä lainkaan, mitenköhän se näin meni? Ei muutenkaan räppäreistä mainintaa.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Cheek on myydyin artisti 100v Suomen historiassa. Käännelkää ja pyöritelkää, mutta faktoja ei voi kieltää ei Olavi Virta, ei Juice Leskinen, ei edes Hector. Se on Cheek. Miettikääs sitä
Joo, sitä Cheekin "musiikkia" ostaa ikäluokka 6-12v. Mä kuuntelen joskus aikamoista mainstream-huttua, mutta Cheek on liian peestä mullekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cheek on myydyin artisti 100v Suomen historiassa. Käännelkää ja pyöritelkää, mutta faktoja ei voi kieltää ei Olavi Virta, ei Juice Leskinen, ei edes Hector. Se on Cheek. Miettikääs sitä
Joo, sitä Cheekin "musiikkia" ostaa ikäluokka 6-12v. Mä kuuntelen joskus aikamoista mainstream-huttua, mutta Cheek on liian peestä mullekin.
Säälin ihan oikeasti perheitä, jotka ostivat kaikille jäsenilleen liput Cheekin konserttiin.
Lidlinkin mielestä on hauskaa kun heidän 10-vuotissynttärimainoksissa lukee "Sokka irti!"
Cheek, Elastinen, JVG - troikka joka osoittaa että Suomen kansa ansaitsee olla täällä pohjoisessa sivistyneestä maailmasta erillään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, mutta Jenni Vartiaisen esityksen jälkeen huomassin että oon lääpälläni siihen Naiseen...Suomen kaunein upeeäänisin tyylikkäin.
M25
Ehkä poju vähän liioittelet, mutta pakko tunnustaa että Jenni oli tuossa gaalassa parhaimmistoa. Oli sen verran pärsiistä koko ohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kieltämättä se pistää mietityttämään, että kuinka tyhmää kansaa suomalaiset oikein ovatkaan
Tai kuinka tyhmiä te olette. Cheek on listan sijalla 48. Ensimmäisenä on joku J.Karjalainen. Jopa Rölli-peikko menee Cheekin ohi.
Miettikääpä sitä.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Luettelo_myydyimmistä_artisteista_Suome…
TUossa listassa Jenni Vartiainen sijalla 27. Oho.
Kai sentään Tauski voitti jonkin pystin?
Vierailija kirjoitti:
Niin, eikö olekin kauhistuttavaa miten jotain kaupallista voidaan nykymenetelmillä pakkomyydä ja aivopesettää sillä koko bisnes. Ainakin se osa mikä näkyy ja myy.
Vierailija kirjoitti:
Cheek, Elastinen, JVG - troikka joka osoittaa että Suomen kansa ansaitsee olla täällä pohjoisessa sivistyneestä maailmasta erillään.
Kuuntele Cheekin "englanninkielistä" "musiikkia" . Se seisauttaa veresi.
Vierailija kirjoitti:
Kai sentään Tauski voitti jonkin pystin?
Mutta missä on TeePee?
kaipa no vasemmistoräppärit veivät koko palkintopotin?
Vierailija kirjoitti:
Tässä sitä on kunnon kulttuurivaikuttaja palkinnon arvoista lyriikkaa.
"Saatan herää Miamissa, rullaa illal Damissa,
deittaamas daamei, joita sä kuolaat Instagramissa.
Suotta mulkata, tää on vaan mun tapa,
vaikka Skyfalls, onneks on ystävät turvana.""Tulin voittamaan, en anna minkään seisoo tiellä.
Jippikayjei-hei-hei, sä tsiigaat voittajaa.
Tulin voittamaan, en anna minkään seisoo tiellä.
Jippikayjei-hei-hei, sä tsiigaat voittajaa.""Abracadabra simsalabim
Tytöt ilmestyy mun luo miks itse
liikahtasin
Nuorii dokaajakinkkui
Muotiblogaajamirkkui
Fondii, Brandii, razzii varattui tai sinkkui
Loppuviikon jälkeen usein sipissä, oon rikki
nykyään mis vedetään, niin vipissä on vippi""Didlididlididli-woohoo! (haha jes)
Didli-woohoo! (woohoo)
Didlididli-woohoo!
Tuntuu hyvältä
Miten mä voin pyytää muka enempää, häh?Mä haluun olla vaan
rotat ei pysty trollaamaan
Kaikki on kohdallaan
mul on all good everythingHyvää musaa, hyvää jengii
hyvää säätä, hyvää päätä
hyväl päällä kybes hyvällä ja mä oon yhä täällä"
Jos tästä pitäisi palkita, se oisi kyllä joku Razzie-tason kultavadelma. Tähän verrattuna hiukan paasaamiseen taipuvainen Paleface ansaitsisi Nobelin kirjallisuuspalkinnon.
Onko yleisö tottunut liikaa Cheekinpalvontamenoihin, kun hänelle pitäisi kantaa uhrilahjoja joka gaalaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kieltämättä se pistää mietityttämään, että kuinka tyhmää kansaa suomalaiset oikein ovatkaan
Tai kuinka tyhmiä te olette. Cheek on listan sijalla 48. Ensimmäisenä on joku J.Karjalainen. Jopa Rölli-peikko menee Cheekin ohi.
Miettikääpä sitä.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Luettelo_myydyimmistä_artisteista_Suome…
No mitä luulet eri ikäisten ihmisten osaavan laulaa mukana, Sankareita , Väinöä ja Ankkurinappia, vai jotain tuosta riimirypäleestä, jota edellä tarjoiltiin?
Vierailija kirjoitti:
Tässä sitä on kunnon kulttuurivaikuttaja palkinnon arvoista lyriikkaa.
"Saatan herää Miamissa, rullaa illal Damissa,
deittaamas daamei, joita sä kuolaat Instagramissa.
Suotta mulkata, tää on vaan mun tapa,
vaikka Skyfalls, onneks on ystävät turvana.""Tulin voittamaan, en anna minkään seisoo tiellä.
Jippikayjei-hei-hei, sä tsiigaat voittajaa.
Tulin voittamaan, en anna minkään seisoo tiellä.
Jippikayjei-hei-hei, sä tsiigaat voittajaa.""Abracadabra simsalabim
Tytöt ilmestyy mun luo miks itse
liikahtasin
Nuorii dokaajakinkkui
Muotiblogaajamirkkui
Fondii, Brandii, razzii varattui tai sinkkui
Loppuviikon jälkeen usein sipissä, oon rikki
nykyään mis vedetään, niin vipissä on vippi""Didlididlididli-woohoo! (haha jes)
Didli-woohoo! (woohoo)
Didlididli-woohoo!
Tuntuu hyvältä
Miten mä voin pyytää muka enempää, häh?Mä haluun olla vaan
rotat ei pysty trollaamaan
Kaikki on kohdallaan
mul on all good everythingHyvää musaa, hyvää jengii
hyvää säätä, hyvää päätä
hyväl päällä kybes hyvällä ja mä oon yhä täällä"
Ei hitto, mä repesin! Juu, kyllä ne kulttuuripalkinnot kiertää tämän kielineron vielä aika kauan.
Sibelius voitti pääpalkinnon eli vuosisadan kulttuuripersoona -palkinnon. Cheek ja Robin olivat varmaan pettyneitä.