Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joanna hiusvärit marketeissa?

Vierailija
18.10.2017 |

Millaisia on? Oletteko kokeilleet?
Ostin yhden,mutta en ole uskaltanut vielä.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää muita edes osta. Hinta-laatusuhde tosi hyvä!! Miks maksaa 12e jostain lorealista kun 3 eurolla saa yhtä hyvän tuloksen? 😊 Mulla musta väri käytössä, äitille laittanut punaista ja sekin hyvä! 👌🏼

Vierailija
2/65 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hyvä väri ollakseen edullinen. Ostin sen Saiturinpörssistä. Ei ongelmia ja tulos hieno, mutta käytin sitä paksuihin luonnostaan tummiin hiuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostamani ruskea väri ei reagoinut hapetteen kanssa... Eli ihan sama juurikasvu edelleen maksimivaikutusajasta huolimatta. Kiva että muilla on tapahtunut jotain :)

Vierailija
4/65 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin 41 värin tästä sarjasta ja lopputuloksesta tuli mielestäni hyvä. Varsinkin kun ajattelee että purkki maksoi 3€. Yleensä mulla ei meinaan muutenkaan tarttua värit mutta tää kyllä tarttui hyvin.

Vierailija
5/65 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin tätä mustaa väärii ja lopputulos oli täydellinen! Lähti hyvin ja heti ihosta, ja Mulla oli tummat violetit hiukset ja nyt lähes piki mustat! Ja paketti vaan 3e:D suosittelen!

Vierailija
6/65 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tukkaan ei kovin hyvä. Värjään mustaksi, yleensä kampaajalla mutta välillä kun on töissä kiire laitan tyvivärin kotona kampaajavärien välillä. 

Väri tuntui kuivattavan hiusta enemmän kuin aiemmin käyttämäni kotiväri L'Oreal Excellence. Voi johtua siitä ettei värin mukana tuleva hoitoaine ollut ehkä niin hyvää kuin joillain L'Orealissa. Mitään pysyvää tuhoa pitkään tukkaani ei kuitenkaan tullut, karheus lähti parilla kosteuttavalla hiusnaamiolla. Ikävämpi on, että vielä 2 viikkoa värjäyksestä pesun yhteydessä tukastani tippuu sinertävänharmaata värivettä. Alussa se oli sen verran vahvaa, että kun puin t-paidan päälle kun oli tukka märkä, paitaankin jäi siniharmaita värjäytymäpisaroita. Ja pesin kyllä hyvin värin pois, se vaan jotenkin ei jäänyt mun tukkaan kunnolla vaan väriä irtoaa pesuilla.

Vierailija
7/65 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalennusaine ainakin samaa tavaraa kuin kolme kertaa kalliimmat tuotteet. Hyvä lopputulos!

Vierailija
8/65 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin värjäämään kaverin luonnostaan tummaa tukkaa punaisella. Samantien, kun laitoin väriä tukkaan alkoi reagoida ja muuttui tulikuumaksi. Väriä osui ihoon ja alkoi kirvelemään kovasti. Pestiin heti pois. Onko normaalia, että väri muuttuu samantien tulikuumaksi tukassa??

Vierailija
9/65 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako ostaa?

Vierailija
10/65 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allerginen reaktio. Ei

Vierailija
11/65 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida uskaltaa.

Vierailija
12/65 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin turkoosia väriä halloween asuani varten n. 2 viikkoa sitten. Värjättiin koko tukka, oli kauhean vaikea saada väriä tasaisesti, ei onnistunut. Lopputulos oli laikukas ja sotkuinen. Nyt vielä varmaan seitsemän pesun jälkeen, väriä vieläkin tukassa. Luvattiin että alle kolmessa pesussa on poissa mutta eipä tainnut olla totta. En suosittele kenellekkään, vaikkakin en tiedä mitä voi 3€ hiusväriltä odottaa.

Vierailija
13/65 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tästä hiusväristä palaa tukka???

Vierailija
14/65 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joanna värit on kestovärejä ei mitään sävytteitä.

Itelläni on aina toiminu hyvin js värinpoisto on ihan huikee. En vaihda enää mihinkään muuhun.

Vierailija
15/65 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestovärejä ei kannata missään nimessä käyttää. Ovat vaarallisia.

Vierailija
16/65 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö muuten jos on menkat tulossa just tai on jo, hiusväri ei tartu hiuksiin. Se on joku naisjuttu, en tiedä miks

Vierailija
17/65 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku muu kokeillut sävyä 35, cherry red? Vaalealle pohjalle laitettuna veti hiukset punaruskeaksi, ei lähelläkään paketin väriä ja tarkistin sävytkin väriainetuubeista. En osta näitä enää ikinä.

Vierailija
18/65 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan suosittele! Kokeilin turkoosia (pastelli) Color Spray suihkepullossa olevaa väriä. Olen käyttänyt muiden valmistajien tuotteita ongelmitta jo vuosia, mutta tämä väri oli todellinen pettymys. Väri ei levittynyt tasaisesti, vaan jäi laikukkaaksi eikä todellakaan lähtenyt pesemällä pois. Paketin kyljessä kehutaan värin kestävän jopa 3 pesua. Itse menin 3vkon jälkeen kampaajalle, joka joutui poistamaan värin. Ottaa päähän, että 3€ spray aiheutti 250€ edestä tuhoa, eikä hiusten väri ole vieläkään se mihin väriä suihkutin. Ei jatkoon!

Vierailija
19/65 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

punanen väri ei todellakaan tarttunut, oli ennestän ruskeat hiukset. noudatin tarkasti ohjeita eikä lopputulos ollut kehuttava. väri sentään levittyi tasaisesti, johtuu varmaan siitä että sekoittui hyvin ravistaessa hapetteen kanssa.. en muuten suosittelisi, ei se turhaan 3 euroo maksa:(

Vierailija
20/65 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käyttänyt blondina ollessani tän merkin värinpoistoa juuriin, toimi todella hyvin. Just tälläkin hetkellä päässä musta väri, tuntuu viileältä, ei kuumota päänahkaa eikä valu. Ja tosi neutraali tuoksu. Ainoa miinus että nää värit pitää levittää kosteaan tukkaan, yksi työvaihe lisää :D Äidille myös värjätty punaisella, ei kuumotellut väri hänenkään päätä ja väri pysyi viikkoja kuin juuri värjättynä. Mutta hintaan 2,98€ nämä värit on aivan parhaita. Minä ainakin suosittelen kovasti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi