Sotungin kummitustalo
Sotungin metsässä on sellainen talo mikä on ollut vuosia asumaton, koska siellä tapahtuu niin kauheita asioita. Itse yövyin joskus nuorempana Isäni kanssa kyseisessä talossa. Emme tienneet, että siellä kummittelee. Ilman, että mitään pelottavaa olisin havainnut alkoi tuntumaan silmittömän ahdistavaa pelkoa ja kylmää viimaa. Sanoin Isälleni, että täällä minä en nuku, Isäkin sanoi nauraen, että häntä kyllä pelottaa kanssa :) No jäimme kuitenkin yöksi, yöllä kuului kuin kuistilla kävelisi joku puukengillä, vaimeaa miehen puhetta kuului ja outoja koputuksia kuului. Olin lähes pyörtyä kauhusta.
Nykyisin talon omistaja asuu vissiin ulkomailla eikä hän enään yritä saada siihen vuokralaisia. Kaverini asui kyseisen talon vieressä ja hän sanoi, että moni vuokralainen lähti sieltä yöllä autolla pois, eikä palannut edes hakemaan tavaroitaan. Kaverini sanoi, että hänestäkin talo on niin pelottava, ettei hän edes uskalla katsoa sinne. Siellä on käynyt 3 vuotta sitten aaveita tutkiva ryhmä, heidän piti yöpyä siellä, mutta he olivat lähteneet sieltä jo 2 aikoihin yöllä.
Kommentit (34)
No voe täällä taas kunnon av-hihhulien runkkurinki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli talvella surullinen olo ja suuntasin askeleeni kummituskartanolle. En ikinä unohda näkyä puukujasta, edessäni istuvasta silmiini tuijottavasta ketusta ja kuutamosta. Se oli todella kaunis elämys, eikä ollenkaan pelottava.
Minulla oli talvella surullinen olo ja suuntasin diilerin kämpille. En ikinä unohda niitä nousuja, jotka sain ostamastani pirifiksistä. Se oli todella kaunis elämys, eikä ollenkaan pelottava.
Mun kokemus oli kaunis sun harhainen. En usko kummituksiin, mutta se kartano on todella kiehtova paikka, eikä pelottava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli talvella surullinen olo ja suuntasin askeleeni kummituskartanolle. En ikinä unohda näkyä puukujasta, edessäni istuvasta silmiini tuijottavasta ketusta ja kuutamosta. Se oli todella kaunis elämys, eikä ollenkaan pelottava.
Minulla oli talvella surullinen olo ja suuntasin diilerin kämpille. En ikinä unohda niitä nousuja, jotka sain ostamastani pirifiksistä. Se oli todella kaunis elämys, eikä ollenkaan pelottava.
Mun kokemus oli kaunis sun harhainen. En usko kummituksiin, mutta se kartano on todella kiehtova paikka, eikä pelottava.
Siis Hakunilan kartano vai?
MRsotunki kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Hakunilan kartano vai?
Ei vaan Veittolan kartano.
Onko kenellähään muulla kokemuksia kummittelusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on video
kartanon tutkimuksesta
Paranormal Investigations Group Finland
Lausuvat kaikki ruotsinkieliset nimet niin päin vttua että eihän nuo henget voi ymmärtää ketä tarkottavat...myötähäpeä nousee jopa aaveiden puolesta.
Kummasti noiden aaveiden äänet mistuttaa noiden sällien ääniä :D :D
Lähellä sotunkia sijaitsee håkansbölen kartano jossa myös kummittelee
Sotungin lähellä sijaitsee håkansbölen kartano jossa myös kummittelee
Asuin myös muutama vuosi sitten lähellä aluetta
Mikä talo tämä on? Parhaat kummitustalot jotka tiedätte?