Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nainen saa, mutta seksihalut silti kateissa

mies merihädässä
18.10.2017 |

Ongelma on.. kohta 40v vaimoni omien sanojensa mukaan saa joka kerta orgasmin kun seksiä on.. (tämän voin jopa uskoa aika pitkälti) MUTTA silti ei kuulemma halua kuin noin kerran kuussa. Itselle riittäisi seksi n. 3kertaa kuussa, ja sekin on mielestäni aika vähän mitä olen lukenut muiden miesten juttuja netistä. Ei hormoniehkäisyä.

Ei kuulemma masturboi itse, koska ei ole haluja. Lapsia pari, kouluikäisiä.
Ei tee aloitteita seksiin, ikinä, siitäkään huolimatta vaikka ilmeisesti kuitenkin nauttii siitä.
Puoliso on hyvin, hyvin, ärsyyntyvä. Väsynytkin toisinaan. Ylipainoa on. Samoin tuntuu olevan hiustenlähtöä ja huonoa ihoa enemmän ja vähemmän. Ajoittain selkäsärkyä siellä sun täällä. Itse näen hänet kuitenkin kauniina. Kertoo että nukkuu mieluummin kuin harrastaa seksiä..ja osittain ymmärrän yskän.

Mutta luulisi että jossain vaiheessa halutkin veisivät väsymyksen ohi? Mutta kun ei ole niitä haluja, juurikaan. Kilpparin kanssa oli ongelmia, niihin on nyt lääkitys ja arvot ok. Silti väsymys vaan jatkuu. Kotitöissä autan. Itse olen alkanut epäilemään jonkinlaista hormonitasapaino-ongelmaa.. mutta en ymmärrä niiden päälle yhtään mitään. Sekin on outoa, että menkkojen aikaan hän on huomattavasti mukavampi ihminen, rauhallisempi, ei niin ärtynyt. Eikö asian pitäisi olla juuri päinvastoin? Minulta kesti kaksi vuotta saada hänet mittauttaan kilppariarvot jotka sitten olivatkin päin mäntyä. Miten ihmeessä saan hänet lääkärille juttelemaan hormoneista? En mitenkään..
Keskusteluyhteys meillä on sellainen, että minä otan asiat asialliseen sävyyn puheeksi - hän suuttuu ja räyhää vastaukset - minä yritän ottaa vittuiluäänensävyyn annetut vastaukset asiallisesti ja aikuismaisesti - hän jatkaa "nännätellen vastaukset" kuin pieni lapsi. Välillä tekisi mieleni pakata laukut ja lähteä, mutta kun jokin sanoo, että kaikki tuo vittuilu ja ärsyyntyminen johtuu jostain minkä saisi vielä kuntoon... Kun toinen vaan itsepäisyyttään tajuaisi mennä lääkäriin. Apuja kiitos!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärikäynti ja / tai yhteinen käynti seksuaaliterapeutilla voisi olla hyvä. Muita asioita, mitä tulee mieleen: Onko raskauden pelkoa? Onko väsynyt? Autatko kotitöissä vai teetkö oman osasi? Hellitkö ja puhut kauniisti vai odotatko, että illalla vaan on automaattisesti seksiä tarjolla? Ootko kysynyt, mistä hän haaveilee, onko hyvät esileikit?

Surullinen juttu ja vaikea käsittää jos ei halua seksiä edes soolona. Kyllä luulen että jos noi asiat mistä kysyin on kunnossa niin voi olla jotain lääketieteellistä ongelmaa. Masennus? Kannattaa yrittää päästä puhuun neutraalille ihmiselle koska onhan siinä sillon ongelma parisuhteessa.

Toivon että ratkaisu löytyy!

Vierailija
2/3 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autan kotitöissä ja pidän hyvänä ilman, että olisi ajatuksissa seksi. Hieron selkää aina välillä yms. Masennusta epäilin myös jossain vaiheessa, mutta muut asiat eivät tue tätä käsitystä.. Innostuu kuitenkin asioista ja on oma-aloitteellinen kaikessa muussa ja ei jätä asioita hoitamatta, pitää itsestään huolen, jne.jne yms. Tuskin vaihdevuodetkaan vielä ovat syynä? Eikö se ole aika harvinaista, että ennen 40 ikää alkaisi vaihdevuodet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaista muttei mahdotonta. Itsen vaikee käsittää ettei seksi kiinnosta. Kyllä tosta tarvii puhua, jos sulla on ongelma ettei saa seksiä niin sillon on parisuhteessa ongelma. Ei se oo vaan sun ongelma. Lekuriin, terapiaan.