Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kovettaa itsensä sonnan jauhajilta ja olla välittämättä ilkeydestä?

Vierailija
18.10.2017 |

Minulla ei ole pahemmin tukijoukkoja tai läheisiä jotka olisivat tukena. Olen siis yksinäinen tapaus ja ihmisten ilkeys, töykeys tai muu vastaava negatiivinen käyttäytyminen saa minut itkun partaalle koska tunnen olevani aivan hyödytön hylkiö. Se on ahdistavaa itsestänikin ja olen monesti yrittänyt olla välittämättä muiden mielipiteistä, mutta se on naurettavan vaikeaa kun automaattisesti alkaa kyseenalaistamaan itseäänsäkin muiden painostuksen alla. Tajuan itsekin että suurin osa puheista/kritiikistä on selvää ilkitekoa ja asiatonta ihmisten tallaamista, mutta se silti tuntuu erittäin pahalta kun joutuu joka päivä tällaisia ihmisiä tapaamaan ja olemaan läsnä.

Olisiko teillä jotain kotikeinoja "rauhoittaa mieli" ja taistella näitä negatiivisia tunteita vastaan? Terapiaan tms. ei ole varaa, joten ihan itseharjoitettavia keinoja etsin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni minä olen jo aika kova.

Vierailija
2/13 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kyllä nyt mikään hylkiö ole. Sentään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity johonkin suurempaan. Lue hyvää kirjallisuutta, kuuntele musiikkia, käy taidenäyttelyissä ja teatterissa. Tee myös itse taidetta, kävele. Mene meren rantaan, jos mahdollista ja hymähdä suuren meren äärellä pienille ihmisille. Tee itsellesi hymyilevä elämä.

Unohda surkeat pikkusielut, äläkä anna sonnan tarttua.

Vierailija
4/13 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä täytyy vaan ajatella että se käytös kertoo enemmän kiusaajasta itsestään kuin sinusta, ne on sitä "mätää", et sinä. Jotain vikaahan ihmisellä on oltava päässään kun noin käyttäytyvät, naureskele sille.

Vierailija
5/13 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla on psykopaatteja paljon. Ota tämä realiteettina niin ymmärrät reaktiotasi. Se että näin on ei ole millääntavoin sinun syysi.

Vierailija
6/13 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei kannata kovettaa itseään vaan mieluummin etsiä parempaa seuraa kuin paskamaisesti käyttäytyvät ihmiset. Vikaa etsisin sinussa siitä, mitä ylipäätään olet ihmisten kanssa jotka käyttäytyvät sinua kohtaan noin?

Vierailija
7/13 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/13 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tämän palstan lukeminen, aluksi...

Vierailija
9/13 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump on monilta osin epämieluisan oloinen kaveri presidentiksi, mutta yhden asian hän sanoi ehdottoman hyvin ja täsmälleen kohdalleen, ja se on:

Hankkiudu aina heti välittömästi epälojaaleista tyypeistä eroon.

Eli, mitä pikemmin alat huolehtimaan siitä, että et joudu tekemisiin sinun etujasi vastaan toimivien, tai sinulle epämieluista kommentointia tekevien kanssa, sitä pikemmin sinun oma henkilökohtainen ympäristö alkaa muokkaantumaan sinulle edulliseksi.

Pitää tehdä sitten myös aika koviakin valintoja, myös tarvittaessa taloudellista säätöä ja työpaikan vaihtoa ja hankkiutua joistain kavereista eroon ja jopa sukulaisten kanssa asiointiin säätöä.

Ja mitä pikemmin ymmärrät, että sinun tehtäväsi maailmassa ei ole elää muita varten, sitä pikemmin osaat aivan kylmänrauhallisesti ja tyynesti hankkiutua kenestä tahansa sinulle ongelmallisesta henkilöstä jollakin tavalla eroon. Laittomuuksia ei tarvitse tehdä, pelkästään valikoitu passiivisuuskin auttaa jo pitkälle.

Ystävällisyyttäkään ei kannata unohtaa, pitää vain osata uusista tuttavuuksista aina jossakin ajassa älytä ketkä niistä on haitaksi ja ketkä eivät. Rahasta ei ole kyse, vaan omasta viihtyvyydestäsi ja siitä onko tuttavapiirisi ajatusmaailma omasi kanssa sopiva.

Vierailija
10/13 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tässä on jo sanottu, ehdottomasti keskity suurempiin asioihin, älä noteeraa pikkusieluja. Kohtele heitä kuin itikoita kesällä tai kärpäsiä. Paljon tekemistä johon voit keskittyä, jotain mieluisaa. Käy esityksissä ja elokuvissa.

Vierailija
11/13 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen työpaikalla niin, että jätän ikävät ihmiset (sellaiset, joista tiedän, että puhuvat selän takana pahaa, varmaan minustakin), täysin omaan arvoonsa ja ilman huomiotani. Koska sitä reaktiotahan kiusaajat haluavat. Jos sitä ei tule, pahan puhuminen ei tuo toivottua tulosta. Siinäpä jauhakoot, mitä jauhavat, ei minua kiinnosta. Lähinnä huvittaa, miten yksinkertaisia, heikkoja ja sosiaalisesti kyvyttömiä kiusaajat ovat. Miksi tuollaisista mieltään pahoittaa?

Vierailija
12/13 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä koeta tai taistele.

Anna vain olla.

Vierailija
13/13 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä koveta, siis piti sanomani. Älä halveksu. Ihan rauhallisesti vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi