Manuela Bosco, 35, ja Tuure Kilpeläinen, 47, seurustelevat
Nyt pitäisi vain enää tietää, että kuka Tuure on.
Kommentit (70)
Mulla myös kokemusta. On ensin tosi mairea. Korostaa syvällisyyttä ja liehittelee. Oli kanssani vaikkei ollut vielä eronnut suhteestaan. En tiennyt asiasta. Käyttää naisia laastarina. Tekee huonoa edes muistaa sitä pattiselkää («-ne jotka tietävät, tietävät mistä puhun)
Itsekäs hyväksikäyttäjä jotenkin ja kaduttaa että annoin sen minuun koskea. Likainen olo jäi :(
Eiikinäenää kirjoitti:
Mulla myös kokemusta. On ensin tosi mairea. Korostaa syvällisyyttä ja liehittelee. Oli kanssani vaikkei ollut vielä eronnut suhteestaan. En tiennyt asiasta. Käyttää naisia laastarina. Tekee huonoa edes muistaa sitä pattiselkää («-ne jotka tietävät, tietävät mistä puhun)
Itsekäs hyväksikäyttäjä jotenkin ja kaduttaa että annoin sen minuun koskea. Likainen olo jäi :(
Joo, se ällö patti yläselässä :x Oli munkin kanssa vaikka seurusteli.
Tuurella pian oma #metoo kampanja :O
Tuurella on erittäin puhtoinen julkisuuskuva. Vähän järkytyin näistä kirjoituksista, mikäli pitävät paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Tuurella on erittäin puhtoinen julkisuuskuva. Vähän järkytyin näistä kirjoituksista, mikäli pitävät paikkansa.
Itse taas ihmettelin hänen puhtoista julkisuuskuvaa sen jälkeen, kun olin hetken aikaa seurannut hänen elämäänsä lähietäisyydeltä. Sen perusteella minulla ei ole mitään syytä epäillä näitä kommentteja todeksi. :(
#metoo. Kun itsekin julkisuutta lähellä niin eipä oo kehdannut puhua kuinka hyväkskäytetyltä hän sai mun oloni tuntemaan.
Mun kaverit kanssa puhuneet vihjailevasti TK:sta, mutta kukaan ei ole kertonut itse asiassa juuri mitään. Olisi kiva kuulla koko tarina. Kuka se lasten äiti on?
Nyt kyllä vaikuttaa siltä, että tänne kirjoittelee joku yksi ja sama tyyppi eri nimimerkeillä, kun toistelee vain noita samoja sanoja ja yököttelyitä viesteistä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä vaikuttaa siltä, että tänne kirjoittelee joku yksi ja sama tyyppi eri nimimerkeillä, kun toistelee vain noita samoja sanoja ja yököttelyitä viesteistä toiseen.
Aluksi mietin samaa, mutta salapoliisin taidoillami päättelin, että tuskin ainakaan KAIKKI viestit voi olla saman ihmisen kirjoittamia?? Ellei ole täysin skitso.. minua ei jotenkin yllättäisi että tuo TK olisi juuri tuollainen limainen naistenmies, kun siltä kantilta ajattelee..
Vierailija kirjoitti:
Manuela Bosco voisi olla kauniimpi, jos kävisi nenäleikkauksessa.
Sinä voisit olla miellyttävämpi, jos kävisit lobotomiassa.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Manuela-Bosco-ja-Tuure-Kilpelainen-Yllatt…
Voi lapsiparat... Toivottavasti ei ole kihlasormus!
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Manuela-Bosco-ja-Tuure-Kilpelainen-Yllatt…
Voi lapsiparat... Toivottavasti ei ole kihlasormus!
Aivan liian nopeasti, jos on kihlasormus. Boscon pitäisi olla varovaisempi, hänhän on äiti.
Kannattaisiko jonkun laittaa tämä viestiketju jotain kautta tuolle Manuelalle . Käy sääliksi, jos tämä ketju on totta. Vaikuttaa ihanalta naiselta minun mielestäni.
Ei vain tule tuosta kovin hyvä fiilis. Ei voi mitään.
Jonkun pitäisi laittaa tämä ketju nettipoliisille, sen verran sairaita viestiä että jonkun pitäisi puuttua.
Kaeellinen/kateelliset täällä vaan mustamaalaavat ja rankasti herjaavat. Ilmoitus tehty.
Vierailija kirjoitti:
Kaeellinen/kateelliset täällä vaan mustamaalaavat ja rankasti herjaavat. Ilmoitus tehty.
Ei siitä ilmoituksesta ole välttämättä hyötyä, koska hän on julkisuuden henkilö ja puhunut julkisesti omista naissuhteistaan. Silloin kaiketi kommentointi/kirjoittelu samoista aiheista on sallittavaa. Muutenhan syntyisi tilanne, että hän saisi pitää yllä hyvä jäbä-imagoaan mediassa eikä kukaan saisi siitä häntä kritisoida.
Itse olen yksi kirjoittajista ja minusta on oikein, että tällaisista asioista saa puhua. Hän on jättänyt moneen ihmiseen rumat jäljet, jotka ei helposti parane. Aluksi häpesin ja pidin itseäni hyväuskoisena ja syytin itseäni. Niin varmasti moni muukin. Mutta nyt kun selviää että hän on tehnyt saman monille, on asiaan alkanut kehittyä täysin uudenlainen näkökulma. Enkä todellakaan näitä kateudesta kirjoittele, vaan oikeudentunnosta.
Räppäri laulaa: Älä tee mitään paskaa, niin ei tuu mitään paskaa. Saman soisi koskevan myös iskelmälaulajia.
Onhan tuolla kirjoittelussa ihan selvää perätöntäkin lausumaa, herjaa. Sellaiseen ei pitäisi sortua, eli pitäisi kirjoittaa vain niin, kuin mitä pystyisi kasvokkaikin sanomaan. Perätön kura on aina vääryys.
Hoitsupa kirjoitti:
Onhan tuolla kirjoittelussa ihan selvää perätöntäkin lausumaa, herjaa. Sellaiseen ei pitäisi sortua, eli pitäisi kirjoittaa vain niin, kuin mitä pystyisi kasvokkaikin sanomaan. Perätön kura on aina vääryys.
Mikä on perätöntä? Tuureko siellä kyselee? Siltä vähän kuulostaapi. Kannattaa laittaa kaikille loukkaamillesi naisille anteeksipyyntöä. Huhu kiertää että he ovat keräämässä "listaa", kai muistit ottaa pääsi pois omista valokuvistasi mitä naisille lähettelit. Kuulemma et. Voi voi #me too
No, enpä ole artisti, vaan fani. On raukkamaista alkaa kateuksissaan painaa ihmisiä kuraan.
Itsellä myös kokemusta kyseisestä kusipäästä ja säälin jokaista naista joka hänen tielleen eksyy. Osaa antaa todella lämpimän ja romanttisen kuvan itsestään, mutta on selän takana kaikkea muuta, pettää, valehtelee ja käyttää hyväksi. Ja samaan aikaan kirjoittaa kauniita lauluja rakkaudesta ja naisista. Mikä mies mikä mies!