Manuela Bosco, 35, ja Tuure Kilpeläinen, 47, seurustelevat
Nyt pitäisi vain enää tietää, että kuka Tuure on.
Kommentit (70)
No, siinähän sitten seurustelevat.
(Niin tekee kyllä moni muukin.)
Outo pari. Eikö Manuela ole elänyt aika on off suhteessa lastensa isään pidemmän aikaa, mm. ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen olivat erossa jonkin aikaa. Aikamoinen tuuliviiri.Onko Tuure laastari?
Ninaaa kirjoitti:
Hyvä pari 😍 Onnea heille.
Millä tavalla hyvä pari?
Ajattelin että olen 35- vuotiaana liian vanha miehille, mutta on tosiaan jopa minua vanhempia miehiä olemassa. Tosin se on ikävä homma sitten 10 v päästä kun ei kelpaa alle viisikymppisille ollenkaan, kun ne on 35- vuotiaiden kanssa.
Linkissähän kerrottiin mistä Tuure on tullut tunnetuksi.
Manuela Bosco voisi olla kauniimpi, jos kävisi nenäleikkauksessa.
Miksi tällaisia pitää julkistaa... helpompaa sitten erota, kun ei ole tehty numeroa seurustelusta.
Vierailija kirjoitti:
Manuela Bosco voisi olla kauniimpi, jos kävisi nenäleikkauksessa.
Tai sitten voi vaan olla ihan oma itsensä. Kaikilla ei ole tarvetta lähteä tavoittelemaan kauneutta leikkauksella, vaan hyväksyy itsensä sellaisena kuin on. Manuela on kaunis sellaisena kuin luonto tarkoitti.
Kauhea ikäero... mikä ihmisiä vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Outo pari. Eikö Manuela ole elänyt aika on off suhteessa lastensa isään pidemmän aikaa, mm. ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen olivat erossa jonkin aikaa. Aikamoinen tuuliviiri.Onko Tuure laastari?
Myös ekat ajatukset kun luin suhteesta. Sorry Bosco!
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitäisi vain enää tietää, että kuka Tuure on.
Tuossa jutussahan se kerrotaan: "Tuure Kilpeläinen tunnetaan parhaiten Kaihon karavaani -yhtyeensä keulahahmona. Muusikko ja laulaja-lauluntekijä on julkaissut useita albumeita ja tehnyt kappaleita myös monille muille suomalaisartisteille."
Vierailija kirjoitti:
Kiva pari. Mustalaisromantiikkaa vähän. Ilman romaniverta. Onnea!
Häh?
Vierailija kirjoitti:
Kauhea ikäero... mikä ihmisiä vaivaa?
Aattelitko äänestää Niinistöä? Ihan muuten vaan kysyin..
Nyt pitäisi tietää kuka tuo Manuela Bosco on? Never höörd
Kyllä minä ainakin tiedän, kuka hän on, vaikka en pidä musiikistaan. Täälläkin on ensi viikonloppuna konsertti, joka näkyy olevan loppuunmyyty. Aika harvassa on ne julkkikset, jotka kaikki tuntee. Jos minun pitäisi nimetä salattujen elämien näyttelijä, en pystyisi nimeämään yhtäkään. Aika suosittu sarja se silti on, ei se tee sitä epätunnettua, etten minä siitä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Tuure on naisen nimi
Ootko ikänä kuullut Tittelin Tuuresta? Siis lukenut sadun tai onko kiva tarhatäti lukenut sen sinulle?
Kiva pari. Mustalaisromantiikkaa vähän. Ilman romaniverta. Onnea!