Miksi naiselle ei kelpaa läheisyys?
Miksi ei romantiikka kelpaa? Olen suhteessa 24 v naiseen ( itse 22) jolle ei romantiikka kelpaa. Ollaan oltu yhdessä 5 v. Kaiken teen puolestaan. Ravintolassa haen ruoan. Kannan laukut jne. Yritän huomioida kaikessa ja kuunella. Mitään en saa vastineeksi vaikka kerron kuinka kaipaisin läheisyyttä ja rakkauden osoittamista. Ei edes halaa oma-aloitteisesti. Ei kyllä kiellälöäkkään jos itse halaan. Tunteet alkaa mun osalta loppua pian :(. En vaan kestä yksipuolista suhdetta. Eikö tässä maassa ole yhtään ikäistäni jolle voisin osoittaa kaiken sen lämmön ja rakkauden sekä hellyyden joka mun sydämessäni palaa :( jäänkö yksin jos nyt tosissani pohdin eroa? Koko tuon 5 aina sama. Kerron että kaipaan läheisyyttä jne. Aina sanoo että olisi kivaa. Kun lähestyn, aina on puhelin tärkeämpi ( pelaa jtn maatilapeliä). Mitään ei siis tapahdu. Oikein sydäntä viiltää. Onko mut tuomittu yksinäisyyteen ? :(
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Haet ruuan? Heselläkö käytte?
Mä haluaisin hellyyttä myös. Missä sunkaltaiset miehet on?
Olette molemmat niin teinejä, että eikö olisi jo aika lähteä erilleen ja tutustua muihinkin ihmisiin? Älä pilaa elämääsi tuollaisen jäisen lahnan kanssa, vaan etsi normaali ihana nainen, jolla on tunteet ja lämpöä katseessa. Huomaat eron varmasti nopeasti ja ihmettelet miksi olit niin kauan kylmän naisen kanssa.
Voi ap, olisipa oma miehenikin tuollainen! Vai osaisikohan sitä edes arvostaa jos hän sellainen olisi....Mieheni siis on samanlainen kuin sinun naisesi ja ajatukseni ovat pitkälti yhtenevät sinun ajatustesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on pullollaan naisia, jotka eivät saa riittävästi hellyyttä - edes parisuhteissaan! Tunteensa osoittava mies on Mies.
Täällä ilmoittautuu yksi.
Laskin juuri että on mennyt 480 tuntia ilman halausta tai kosketusta! 20 päivää. Silloin meillä oli viimeksi seksiä mitä en todellakaan laske läheisyydeksi sen parhaimmassa muodossaan mutta tuo on kaikki mitä mieheltä saan. Tai no, halasi hän lentokentällä kun lähdin työmatkalle mutta se oli sellainen 3 sek läpy-läpy halaus. Eikä ole tänäänkään mitään tarjolla.
Ihana mies, muuten täydellinen parisuhde mutta tuo tärkein puuttuu:(
Miehet kaipaa myös enemmän hellyyttä.
Hänen vanhempiensa kasvatustyyli on ollut aikuislähtöistä. Sellaisessa perheessä lapsi saa tulla ja mennä miten sattuu, häntä rangaistaan epäonnistumisista, tunteita ei saa näyttää ja kiintymyssuhteet puuttuvat.
Olet väärän naisen kanssa, molemmat olisitte varmasti onnellisempia jonkun muun kanssa. Ei ole vääränlaisia ihmisiä (paitsi tietty väkivalta jne), on vain toisilleen sopimattomia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Hänen vanhempiensa kasvatustyyli on ollut aikuislähtöistä. Sellaisessa perheessä lapsi saa tulla ja mennä miten sattuu, häntä rangaistaan epäonnistumisista, tunteita ei saa näyttää ja kiintymyssuhteet puuttuvat.
Ei vaikuta mukavalta tavalta.
Vierailija kirjoitti:
Meitä herkkiä kilttejä ja kunnollisia hellyyttä kaipaavia miehiä on paljon mutta juuri me ollaan niitä näkymättömiä miehiä naisille.
Olen ollut tinderissä jo 2 vuotta etsimässä vain parisuhdetta ja en ole kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä herkkiä kilttejä ja kunnollisia hellyyttä kaipaavia miehiä on paljon mutta juuri me ollaan niitä näkymättömiä miehiä naisille.
Olen ollut tinderissä jo 2 vuotta etsimässä vain parisuhdetta ja en ole kelvannut.
Kuin minun suusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin minun suusta.
Jep, koska kaikilla meillä tämän kaltaisilla miehillä on sama kokemus asiasta ja naiset klooniarmeijana valitsee yksi toisensa jälkeen samoja miehiä. Naisilta kuulee niin usein valitusta sitoutumiskyvyttömistä miehistä niin mistä johtuu että me parisuhdetta haluavat miehet ei päästä parisuhteeseen, meidänhän pitäisi siinä tapauksessa olla ne halutuimmat miestyypit?
Todellisuudessa naiset valitsee Jere Karalahden ja Junon ja Axl Smithin kaltaisia täysin parisuhdekyvyttömiä miehiä.
Mitä tästä voi päätellä? Ei naiset halua läheisyyttä ja hyvää kohtelua. Naiset haluaa jännän ja "tasokkaan" miehen. Oikeasti naiset on pinnallisempia kuin miehet.
Nainen ei ole romanttisesti tai seksuaalisesti kiinnostunut sinusta.
Tiedän, joskus ilmeisin asia on tosi vaikea nähdä ja hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin minun suusta.
Jep, koska kaikilla meillä tämän kaltaisilla miehillä on sama kokemus asiasta ja naiset klooniarmeijana valitsee yksi toisensa jälkeen samoja miehiä. Naisilta kuulee niin usein valitusta sitoutumiskyvyttömistä miehistä niin mistä johtuu että me parisuhdetta haluavat miehet ei päästä parisuhteeseen, meidänhän pitäisi siinä tapauksessa olla ne halutuimmat miestyypit?
Todellisuudessa naiset valitsee Jere Karalahden ja Junon ja Axl Smithin kaltaisia täysin parisuhdekyvyttömiä miehiä.
Mitä tästä voi päätellä? Ei naiset halua läheisyyttä ja hyvää kohtelua. Naiset haluaa jännän ja "tasokkaan" miehen. Oikeasti naiset on pinnallisempia kuin miehet.
?
Ja 5 vuotta olet tätä katsellut? Nyt perhana.
Sanon suoraan, että vaihtamalla paranee. Vaikka vaihtaisit sinkkuuteen, olet vielä nuori ja sinkkuna ollessa voit ainakin haaveilla ja yrittää löytää paremman suhteen.
Suosittelen että joko jätät tai kerrot suoraan että haluat muutosta tai jätät. Ja sitten jos muutosta ei tule niin oikeasti jätät. Älä tuhlaa elämääsi tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda naista, hellyyttä janoavia naisia on pilvin pimein. Oletko hyvä sängyssä. Sekin on tärkeää.
Paha arvioida itseään. Toivottavasti kuitenkin
Sanoisin että hellyyttä saava nainen malttaa kyllä odottaa että seksikin alkaa sujua. Eniten valitusta tulee niiltä naisilta, jotka saavat miehiltä hellyyttä vain silloin kun mies haluaa seksiä. Seksi on kuitenkin kahden ihmisen välinen juttu ja pitää joka kumppanin kanssa opetella vähän uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda naista, hellyyttä janoavia naisia on pilvin pimein. Oletko hyvä sängyssä. Sekin on tärkeää.
Paha arvioida itseään. Toivottavasti kuitenkin
Sanoisin että hellyyttä saava nainen malttaa kyllä odottaa että seksikin alkaa sujua. Eniten valitusta tulee niiltä naisilta, jotka saavat miehiltä hellyyttä vain silloin kun mies haluaa seksiä. Seksi on kuitenkin kahden ihmisen välinen juttu ja pitää joka kumppanin kanssa opetella vähän uudestaan.