Miksi naiselle ei kelpaa läheisyys?
Miksi ei romantiikka kelpaa? Olen suhteessa 24 v naiseen ( itse 22) jolle ei romantiikka kelpaa. Ollaan oltu yhdessä 5 v. Kaiken teen puolestaan. Ravintolassa haen ruoan. Kannan laukut jne. Yritän huomioida kaikessa ja kuunella. Mitään en saa vastineeksi vaikka kerron kuinka kaipaisin läheisyyttä ja rakkauden osoittamista. Ei edes halaa oma-aloitteisesti. Ei kyllä kiellälöäkkään jos itse halaan. Tunteet alkaa mun osalta loppua pian :(. En vaan kestä yksipuolista suhdetta. Eikö tässä maassa ole yhtään ikäistäni jolle voisin osoittaa kaiken sen lämmön ja rakkauden sekä hellyyden joka mun sydämessäni palaa :( jäänkö yksin jos nyt tosissani pohdin eroa? Koko tuon 5 aina sama. Kerron että kaipaan läheisyyttä jne. Aina sanoo että olisi kivaa. Kun lähestyn, aina on puhelin tärkeämpi ( pelaa jtn maatilapeliä). Mitään ei siis tapahdu. Oikein sydäntä viiltää. Onko mut tuomittu yksinäisyyteen ? :(
Kommentit (42)
Mitä hyvää suhteessanne on? Vai onko siinä edes mitään hyvää enää? Oletteko yhdessä vain sen taas, että olette olleet pari niin kauan ja ette osaa muutakaan? Toivottavasti ehkäisyasiat ovat täydellisen kunnossa, sillä jos tuollaiseen suhteeseen tulee joku kakara, niin eipä ole hänellä kovin hyvä lapsuus tulossa.
Vaihda toiseen jos ei miellytä