Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toisenlaiset äidit

Vierailija
17.10.2017 |

Onko tuo pariskunta ihan normaali?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää. Symppis perhe, mutta vähän tulee yksinkertainen fiilis.

Vierailija
2/41 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisykö siis petti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
4/41 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin... vähän yksinkertaisilta vaikuttavat... ja hetkinen, 27v nainen?? Oisin veikannu noin nelikymppiseks. Samoin miestä oisin veikannu nelikybäseks.

Vierailija
5/41 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäisiä nuo lapset ovat, vanhin on 7-v, muita en kuullut?

Vierailija
6/41 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin luulin nelikymppisiksi molempia vanhempia. Mies ei ole ollut yhdenkään lapsen synnytyksessä mukana, jotenkin outoa.

Vierailija
7/41 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenki säälittää toi vauva! Ihana pieni tyttö ja näyttää et äitinsä ei yhtään fiiliksissä vauvastaan. On jotenki ihan peruskauraa hälle. Et tässä taas yks tämmönen...

Vierailija
8/41 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

7, 5, 4 ja 2. Vanhin ilmeisesti ylivilkas ja 4-veellä dysfasia. Suloisia lapsia, mutta on siinä töitä.

Vierailija
9/41 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ilokaasupöllyissä, sen takia ei osannut iloita. Katsotaan, kuinka jatkuu.

Vierailija
10/41 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö noista vanhemmista kumpikaan töissä?

Vierailija
11/41 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noilla suurperheellisillä on aina liuta erityslapsia ja silti pakko pukkaa lisää. Ihmettelen vain.

Vierailija
12/41 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on töissä. Jotain kertoi tekevänsä vuorotöitä, kolmea vuoroa.

Vierailija
13/41 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ajaa taksia.

Vierailija
14/41 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mun äiti on 63v ja toi muija näyttää ihan mun äidiltä! Vanhentaako tollanen liuta lapsia naista noin hirveesti!

Vierailija
15/41 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrottaiskohan tässä nyt sitten et mitä meinaavat tehä ettei kohta taas pamahdeta paksuksi... jos sitä sterilisaatiota ei saada niin mitä meinaavat tehä?

Vierailija
16/41 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten noilla suurperheellisillä on aina liuta erityslapsia ja silti pakko pukkaa lisää. Ihmettelen vain.

Kyseisestä perheestä en tiedä, mutta ihmettelen väitettäsi ihan muuten vaan neljän erityisen pojan äitinä. Olen lapseni hankkinut ihan vaan siksi, koska halusin heidät. Siihen, millaisia vauvoja meille tuli, en pystynyt etukäteen juurikaan vaikuttamaan. Olen kuitenkin lopputulokseen tyytyväinen, vanhimmat lapseni ovat matemaattisesti ja musikaalisesti erityisen lahjakkaita ja heidän tukemiseensa olemme panostaneet paljon rahaa ja vaivaa. Suomalainen koulusysteemi kun panostaa vaan heihin, jotka eivät muutoin pysy mukana. Erityisen lahjakkaat saavat tylsistyä rauhassa. Neljäs poika on vasta vauva, joten hänen "erityisyydestään" ei vielä osaa sanoa.

Joten, voisiko olla kyse ihan vaan siitä, että kyseiset henkilöt halusivat lapsensa, juuri sellaisina kuin lapset heille suotiin?

Vierailija
17/41 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lastensaanti voi vanhentaa ja noin monta aivan varmasti. Eivät mun mielestä nelikymppisiltä näytä kuitenkaan.

Vierailija
18/41 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parille lapsista toivoi saavansa sijaisperheen muutamaksi päiväksi/viikonlopuksi joka kuukausi. Miksi lapsia pitää tehdä liukuhihnalla jos niitä ei itse kykene hoitamaan? Kotikin vaikutti aika riisutulta, ei mattoja tai mitään seinillä.

Vierailija
19/41 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asuivat? Kättärillä synnytti, niin Helsingissäkö?

Nainen sanoi työskennelleensä henk.koht.avustajana ja mies taksikuski.

Vierailija
20/41 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan olisi sterilisaation saanut jos olisi tarpeesi halunnut... perustellut asian hyvin. Eikö kolmen lapsen jälkeen saa automaattisesti??