Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiselle ei kelpaa läheisyys?

Vierailija
17.10.2017 |

Miksi ei romantiikka kelpaa? Olen suhteessa 24 v naiseen ( itse 22) jolle ei romantiikka kelpaa. Ollaan oltu yhdessä 5 v. Kaiken teen puolestaan. Ravintolassa haen ruoan. Kannan laukut jne. Yritän huomioida kaikessa ja kuunella. Mitään en saa vastineeksi vaikka kerron kuinka kaipaisin läheisyyttä ja rakkauden osoittamista. Ei edes halaa oma-aloitteisesti. Ei kyllä kiellälöäkkään jos itse halaan. Tunteet alkaa mun osalta loppua pian :(. En vaan kestä yksipuolista suhdetta. Eikö tässä maassa ole yhtään ikäistäni jolle voisin osoittaa kaiken sen lämmön ja rakkauden sekä hellyyden joka mun sydämessäni palaa :( jäänkö yksin jos nyt tosissani pohdin eroa? Koko tuon 5 aina sama. Kerron että kaipaan läheisyyttä jne. Aina sanoo että olisi kivaa. Kun lähestyn, aina on puhelin tärkeämpi ( pelaa jtn maatilapeliä). Mitään ei siis tapahdu. Oikein sydäntä viiltää. Onko mut tuomittu yksinäisyyteen ? :(

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen siis 22 v. mies...

Vierailija
2/42 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet huono sängyssä etkä säväytä. Seksiähän sä tuolla tarkoitit koska miehille läheisyys= seksi. Naisille se tarkoittaa hieman eri asiaa.

Vierailija
4/42 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdistäydy! Ole mies, älä palvelija.

Vierailija
5/42 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se kanttura!

Vierailija
6/42 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet huono sängyssä etkä säväytä. Seksiähän sä tuolla tarkoitit koska miehille läheisyys= seksi. Naisille se tarkoittaa hieman eri asiaa.

Sitten olen poikkeus. Mulle nimittäin läheisyys ei tarkoita pelkkää seksiä

Vierailija
7/42 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on pullollaan naisia, jotka eivät saa riittävästi hellyyttä - edes parisuhteissaan! Tunteensa osoittava mies on Mies.

Vierailija
8/42 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda naista, hellyyttä janoavia naisia on pilvin pimein. Oletko hyvä sängyssä. Sekin on tärkeää.

Vierailija
9/42 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda naista, hellyyttä janoavia naisia on pilvin pimein. Oletko hyvä sängyssä. Sekin on tärkeää.

Paha arvioida itseään. Toivottavasti kuitenkin

Vierailija
10/42 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paha arvioida itseään. Toivottavasti kuitenkin

Eroa olen pohtinut kovasti. Täytyy kyllä keskustella ensin vakavasti kumppanin kanssa. Läheisyys olisi jotain niin tärkeää jakaa, mutta ei ainakan nykyiselle kelpaa :(

Vierailija
11/42 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että sun naises ei vaan oo kiinnostunut, kun peli voittaa halauksen. Tai sitte se ei kaipaa läheisyyttä, kuten sinä. Etsi joku muu, ota tällä kertaa joku lämpimämpi ihminen.

Vierailija
12/42 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet kilttimies ja naisesi haluaa vähän jännempää miestä ja varmaan sitä saakin kun sinä et ole paikalla

jos maksat naisesi kulut/elämistä niin sitäkin todennäköisempää

Vierailija
13/42 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olet kilttimies ja naisesi haluaa vähän jännempää miestä ja varmaan sitä saakin kun sinä et ole paikalla

jos maksat naisesi kulut/elämistä niin sitäkin todennäköisempää

En maksa kuluja. Ei asuta yhdessä. Hän asuu vielä kotonaan eikä liiku oikein missään. Eli en usko että on ketään muuta

Vierailija
14/42 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että sun naises ei vaan oo kiinnostunut, kun peli voittaa halauksen. Tai sitte se ei kaipaa läheisyyttä, kuten sinä. Etsi joku muu, ota tällä kertaa joku lämpimämpi ihminen.

Vierailija
15/42 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ero tulee, täytyy vaan toivoa että kohtaa ihmisen ja molemmilla herää lämpimiä tunteita. Muuta ei voi

Vierailija
16/42 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
17/42 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
18/42 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä

Vierailija
19/42 |