Miksi naiselle ei kelpaa läheisyys?
Miksi ei romantiikka kelpaa? Olen suhteessa 24 v naiseen ( itse 22) jolle ei romantiikka kelpaa. Ollaan oltu yhdessä 5 v. Kaiken teen puolestaan. Ravintolassa haen ruoan. Kannan laukut jne. Yritän huomioida kaikessa ja kuunella. Mitään en saa vastineeksi vaikka kerron kuinka kaipaisin läheisyyttä ja rakkauden osoittamista. Ei edes halaa oma-aloitteisesti. Ei kyllä kiellälöäkkään jos itse halaan. Tunteet alkaa mun osalta loppua pian :(. En vaan kestä yksipuolista suhdetta. Eikö tässä maassa ole yhtään ikäistäni jolle voisin osoittaa kaiken sen lämmön ja rakkauden sekä hellyyden joka mun sydämessäni palaa :( jäänkö yksin jos nyt tosissani pohdin eroa? Koko tuon 5 aina sama. Kerron että kaipaan läheisyyttä jne. Aina sanoo että olisi kivaa. Kun lähestyn, aina on puhelin tärkeämpi ( pelaa jtn maatilapeliä). Mitään ei siis tapahdu. Oikein sydäntä viiltää. Onko mut tuomittu yksinäisyyteen ? :(
Kommentit (42)
Sä olet huono sängyssä etkä säväytä. Seksiähän sä tuolla tarkoitit koska miehille läheisyys= seksi. Naisille se tarkoittaa hieman eri asiaa.
Ryhdistäydy! Ole mies, älä palvelija.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet huono sängyssä etkä säväytä. Seksiähän sä tuolla tarkoitit koska miehille läheisyys= seksi. Naisille se tarkoittaa hieman eri asiaa.
Sitten olen poikkeus. Mulle nimittäin läheisyys ei tarkoita pelkkää seksiä
Suomi on pullollaan naisia, jotka eivät saa riittävästi hellyyttä - edes parisuhteissaan! Tunteensa osoittava mies on Mies.
Vaihda naista, hellyyttä janoavia naisia on pilvin pimein. Oletko hyvä sängyssä. Sekin on tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda naista, hellyyttä janoavia naisia on pilvin pimein. Oletko hyvä sängyssä. Sekin on tärkeää.
Paha arvioida itseään. Toivottavasti kuitenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paha arvioida itseään. Toivottavasti kuitenkin
Eroa olen pohtinut kovasti. Täytyy kyllä keskustella ensin vakavasti kumppanin kanssa. Läheisyys olisi jotain niin tärkeää jakaa, mutta ei ainakan nykyiselle kelpaa :(
Kuulostaa siltä, että sun naises ei vaan oo kiinnostunut, kun peli voittaa halauksen. Tai sitte se ei kaipaa läheisyyttä, kuten sinä. Etsi joku muu, ota tällä kertaa joku lämpimämpi ihminen.
olet kilttimies ja naisesi haluaa vähän jännempää miestä ja varmaan sitä saakin kun sinä et ole paikalla
jos maksat naisesi kulut/elämistä niin sitäkin todennäköisempää
Vierailija kirjoitti:
olet kilttimies ja naisesi haluaa vähän jännempää miestä ja varmaan sitä saakin kun sinä et ole paikalla
jos maksat naisesi kulut/elämistä niin sitäkin todennäköisempää
En maksa kuluja. Ei asuta yhdessä. Hän asuu vielä kotonaan eikä liiku oikein missään. Eli en usko että on ketään muuta
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että sun naises ei vaan oo kiinnostunut, kun peli voittaa halauksen. Tai sitte se ei kaipaa läheisyyttä, kuten sinä. Etsi joku muu, ota tällä kertaa joku lämpimämpi ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Jos ero tulee, täytyy vaan toivoa että kohtaa ihmisen ja molemmilla herää lämpimiä tunteita. Muuta ei voi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haet ruuan? Heselläkö käytte?
Missä vain. Vaikka ravintola tai abc. Jos haluaa lisää niin minä haen
Niin olen siis 22 v. mies...