Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asunnon myynti ja sokeritoukat

Kokemuksia?
17.10.2017 |

Olemme myymässä asuntoa ja meillä on sokeritoukka ongelma. Ei päivittäistä, mutta silloin tällöin näkyy. Pitääkö/kannattaako tästä ilmoittaa välittäjälle? Kuka nyt haluaa ostaa asunnon jossa sokeritoukkia? Asunto rempattu ja muuten fiksu ja hyvällä paikalla..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etikkaa viemäreihin säännöllisesti niin toukat lähtee.

Vierailija
2/8 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tavallisia otuksia nuo ovat vanhoissa asunnoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtealiasta on mainita, sillä itse haluaisin tehdä myrkytyksen ennen muuttoa. Jos sokeritoukkia on paaaaljon, niin sitten voi olla kyseessä kosteusongelmakin.

Vierailija
4/8 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa voi peruuntua, jos ette kerro tietämästänne ongelmasta ostajille.

Vierailija
5/8 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, mun mielestä sokeritoukat ovat ihan normaali ilmiö. Toki epämiellyttävää, jos niitä joka paikassa on. 

Vierailija
6/8 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse valitettavasti mainita eivätkä ole syy kauppahinnan laskuun, koska eivät ole tuholaisia vaan "harmittomia". Itse pääsin näihin kiemuroihin tutustumaan, kun ostamassamme asunnossa paljastui lähes heti suuri sokeritoukkaongelma. Niitä oli paaaljon, siis ihan valtavasti ihan kaikissa huoneissa, kiipeili seinillä ja katoissa... syyksi ei paljastunut kosteusvaurio, vaan muut syyt ja koko taloyhtiön myrkytys auttoi hyvin.

Satunnainen sokeritoukka kylppärissä on niin normaalia, että se jokaisen ostajan pitäisi ottaa huomuoon ilman sanomisiakin.

Vierailija
7/8 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tavallisia otuksia nuo ovat vanhoissa asunnoissa.

Ainoa, missä mulla on ollut tuo ongelma, on ollut vuonna 2008 valmistuneessa talossa. Missään muualla ei, ja kaikki muut asunnot ovat olleet huomattavasti vanhempia. Tuo oli vielä sellainen arvotalo olevinaan, vaikka olikin huonosti rakennettu. 

Vierailija
8/8 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeritoukkia on joka asunnossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi