Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita lapsettomia, joissa palstan lukeminen herättää lähinnä inhoa vanhempia kohtaan?

Vierailija
17.10.2017 |

Sen verran ällöttäviä, vihamielisiä kommentteja täältä saa lukea lapsettomista ihmisistä. Tulee mieleen, että tätäkö ne mammat työpaikan kahvihuoneessa oikeasti ajattelevat.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsettomat edes hengaavat vauva-palstalla? Etenkin kun jutut eivät näköjään miellytä.

Vierailija
2/60 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän täällä puhutaan aika rumasti lapsistakin. Ainakaan itsellä ei tulisi mieleen nimittää viatonta lasta "persehedelmäksi" tai muulla AVn nimityksillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut mitään vihamielistä, mutta jonkin verran vähättelyä. Osa vaikuttaa vähän kateellisilta.

Vierailija
4/60 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut mitään vihamielistä, mutta jonkin verran vähättelyä. Osa vaikuttaa vähän kateellisilta.

Kateus on todellakin vahvaa tällä palstalla. Jotenkin se rassaa ihmisten oikeudentajua, kun lapsettomana saa (tutkitustikin) saman onnellisuuden kuin lisääntyjänä, mutta hinta rahallisesti ja vaivannäkönä on niin paljon pienempi.

Vierailija
5/60 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmistahan täällä puhutaan halveksivasti. Ja lapsista. Lapsettomia ihannoidaan ja heidän valintaansa kadehditaan. Perheelliset haluaisivat vaihtaa heidän kanssaan paikkaa, mutta eivät voi.

Vierailija
6/60 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin on nyt vähän kilahtanut. Ne lääkkeet, ne lääkkeet.

Vierailija
7/60 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä täällä on ollut vihamielistä suhtautumista lapsettomiin? Eihän täällä muita olekaan kuin lapsettomia.

Vierailija
8/60 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus on todellakin vahvaa tällä palstalla. Jotenkin se rassaa ihmisten oikeudentajua, kun lapsettomana saa (tutkitustikin) saman onnellisuuden kuin lisääntyjänä, mutta hinta rahallisesti ja vaivannäkönä on niin paljon pienempi.

Öh, en minä ainakaan ole "lisääntynyt" vain että saisin jonkun korkeamman onnellisuuden. Mene tarkistamaan ennakkoluulosi ennen kuin auot päätäsi. 

Vierailija
9/60 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan olisi kateellinen asiasta jonka kaikki voi saada?

Vierailija
10/60 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas vihaketju niistä joilla on lapsia. Yhtään vastaavaa ei ole lapsettomista ja jos olisi niin millainen älämölö ja vauvaraivarit siitä tulisi.

Vierailija
11/60 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öh, en minä ainakaan ole "lisääntynyt" vain että saisin jonkun korkeamman onnellisuuden.

Ööh, miksi sitten? Kyllä minä ainakin toivoisin tulevani onnellisemmaksi projektista, johon pitää käyttää 150 000 euroa rahaa ja monta vuotta omasta elämästä.

Vierailija
12/60 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran ällöttäviä, vihamielisiä kommentteja täältä saa lukea lapsettomista ihmisistä. Tulee mieleen, että tätäkö ne mammat työpaikan kahvihuoneessa oikeasti ajattelevat.

Kyllä. Heitä kiinnostaa ihan hirveästi ajatella juuri Sinua. Sinusta ja sinun Lapsettomuudesta he keskustelevat salaisissa ryhmissä. Ehkä ne lääkkeet kuitenkin. 

Vierailija
13/60 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öh, en minä ainakaan ole "lisääntynyt" vain että saisin jonkun korkeamman onnellisuuden.

Ööh, miksi sitten? Kyllä minä ainakin toivoisin tulevani onnellisemmaksi projektista, johon pitää käyttää 150 000 euroa rahaa ja monta vuotta omasta elämästä.

Ei minua kiinnosta eikä minun tarvitse alkaa asiaa sinulle perustelemaan. Jokainen saa valita itse mitä tekee.

Vierailija
14/60 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihmisen kannattaa ensin olla onnellinen ja sitten tehdä lapsi(a) onnelliseen perheeseen, eikä kuvitella, että lapsi jotenkin taikaiskusta onnellistuttaa kurjan elämän.

Bonuksena tulee sitten toivottavasti lisää onnellisuutta, minulle ainakin kävi niin.

Vierailija
15/60 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, suurin osa ei kahvihuoneessa sinua ajattele. Jos vain tietäisi miten vähän muut ajattelee jotain tuntematonta tai aihetta joka ei kosketa itseä niin ei jaksaisi edes aloitusta avlle siitä tehdä.

Vierailija
16/60 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hätää, suurin osa ei kahvihuoneessa sinua ajattele. Jos vain tietäisi miten vähän muut ajattelee jotain tuntematonta tai aihetta joka ei kosketa itseä niin ei jaksaisi edes aloitusta avlle siitä tehdä.

Paitsi ap joka tuntee inhoa. Putkiaivo jolle jäänyt levy päälle eikä siksi kykene ajattelemaan kuten tavallinen ihminen.

Vierailija
17/60 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella valistunutta ajattelua että äidit on jokin yksi ryhmä jotka käy sinua vastaan kun olet lapseton. 

Vierailija
18/60 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua kiinnosta eikä minun tarvitse alkaa asiaa sinulle perustelemaan. Jokainen saa valita itse mitä tekee.

= vahinkolapsi

Vierailija
19/60 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin se näemmä valkenee vasta varttuneemmalla iällä että kaikki ei pyöri oman navan ympärillä ja muille ne juuri sinun valinnat on ihan yhdentekeviä.

Vierailija
20/60 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

= vahinkolapsi

Tämä sitten on niin kaunista puhetta.